04 March 2019 @ 01:26 pm
Legion.  
The Divider 

We have heard the word ‘devil’ since our childhood, but what does it literally mean? We know it describes the being who is our enemy and adversary, but it has something else to say to us. 

The devil is rather one who, spiritually speaking, does everything in his power to separate us (dia-bolos in Greek meaning ‘the who who divides’) from the vertical link uniting true believers with God, and which alone saves them from solitude and death. (Luc Ferry) 

The Greek words dia and bolos mean ‘across’ and ‘who throws’, respectively. Put together they identify someone ‘who throws across’ – one who creates chasms, ruptures connections, breaks down relationships and divides. This is what the devil is – The Divider. 

This is obvious when it comes to our relationship with God. Of course the devil would want to muff that up. But, it is not only that. Anywhere we see division, we see the devil at work. When we look at our life and discern carefully the places where division exists, we have spotted the trail of The Divider, like the trail of gutted land left by deforesters. 

This is a fundamental and profound element of the spirit of the antichrist. Can’t we look into history and the world around us and sense a dominating, Bow-Down-To-Me kind of force that seeks to divide people(s) and break things (especially relationships) apart? And can’t we sense it closer to home too? Can’t we also look into our lives and sense something that is trying to isolate us? It doesn’t necessarily divide us violently, but we just drift into lives of hermitage we aren’t called to and can’t handle. We have to struggle against something that makes us settle with going-it-alone. In summary, we are tempted to live without community.  

*

Šis arī sasaucas ar atziņu, ka pazaudējuši beaznosacījumu vienotību Dievā, cilvēki pieslejas visādām (citām?) sociālajām kustībām un ideoloģijām ar kopības masku, kas viņus drīzāk šķeļ. Jo cilvēks ir ieprogrammēts uz kopību, tāpat kā stādiņam pretī saulītei, viņam kaut kā ir jāaug pretī kopībai, un atsakoties no pašas galvenās kopības, viņš tikuntā centīsies to panākt un panāks, bet jau pataloģiskākos un destruktīvākos veidos? Bet labā vēsts ir tāda, ka galapunkts tikuntā sanāk, ka ir Dievs, un pat ja pie Viņa jānokļūst pataloģiski, tas tikai piedod estētiku I guess.
 
 
( Post a new comment )
[info]komatozs on March 4th, 2019 - 04:11 pm
have some empathy for the poor devil!

bet, ja nopietni, beigās mēs visi būsim bezgala pateicīgi par šī ceturtā (vai kura tur) augstākā upuri.
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on March 4th, 2019 - 04:30 pm
Whatever devil is, it appears to be pretty wretched, so it has my sympathy and condolences in that sense. All this work for nothing!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]komatozs on March 4th, 2019 - 04:32 pm
"for nothing?" imagine being the second, highest being in the Great Hierarchy ™ and then your boss tells you to become the lowest bum there can be. I have respect for the poor piece of shit. because that's what he's become, his bits were flipped - MAX_VALUE -> -1
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on March 4th, 2019 - 04:36 pm
Lol, but he never was second highest, he has laways been down there in the smelly basement, the lowest. Since when do you call his "victories" of torment and destruction and chasms! great or high? It is warped thinking that many share by inertia and lack of inquiry.

Bet es arī vienmēr žēloju un mazliet mīlu neveselīgā veidā wrečus, I can't help it.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]komatozs on March 4th, 2019 - 04:40 pm
"never was" makes no sense in eternity. neither does "something happened and then ..."

es tikai komentēju, lai padražītu par savu redzējumu par viņu.

turpinu to darīt.

wrečiem nepatīk, ja tos mīl. tas dara mūs agresīvus.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on March 4th, 2019 - 05:00 pm
That would make sense, as demons don't particularly enjoy love.

Nevar was as in = is not.

Kāpēc tev tik ļoti viņš patīk?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]komatozs on March 4th, 2019 - 05:03 pm
Kāpēc? uz sitiena nezinu... man noteikti nepatīk lielākā daļa viņa izpausmju šajā pasaulē. bet viņš iemieso pretošanos autoritātei, sava likteņa nepieņemšanu, nevēlēšanos piedot Dievam. nu... un vēl čupa bērnības traumu, viņa radītu. kopsummā - wrečs.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on March 4th, 2019 - 05:08 pm
Bet vai tad tādējādi viņš pats sevi nepadara par autoritāti? Whatever you worship is your authority and you it's slave.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]komatozs on March 4th, 2019 - 05:09 pm
Tieši tā! Un ko tagad darīt? Lūgt, lai Tētuks palīdz tikt ārā no sūdiem, ko pats sakrāmējis specially for his beloved little angel - me?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on March 4th, 2019 - 05:22 pm
Manuprāt, tu neuzticies Tētukam, jo domā, ka Viņš sastrādāja, kamēr sastrādāja cilvēki paši ar patēva velna palīdzību. Un ja tu saki, ka Viņš varēja aiztaupīt vai iejaukties, tad tu prasi lai Viņš kļūst par tirānu, kas liedz brīvo gribu.

Es to ta saprotu.

Galvenais ir tikt pāri resentment. Un resentment var šķīdināt, ja mēģina saskatīt kā viss ir sasaistīts. Ka tas kas vienam cilvēkam ir labs otram ir ļauns, rodas ciešanas, bet Dievs neiejaucas, jo mīl visus cilvēkus un netaisās vienam atņemt brīvo gribu, bet otram paturēt. Viņš vienkārši gaida, kad cilvēki paši izvēlēsies ar savu brīvo gribu rīkoties tā, lai ciešanas ietu mazumā.

Man arī šķiet, ka vienīgais kā Dievs iejaucas ir, palīdzot cilvēkam atsacīties no ļaunā un nostāties uz pareizā ceļa, bet Viņš to nepiedāvā tik glamūrīgi kā velns, Viņš vienkārši gaida un ļauj cilvēkam izvēlēties.

Basically, you are a little angel, un Dievs nesakrāmēja sūdus, man šķiet. Bet velns ir sūdu karalis un jo ciešāk viņu skauj, jo sūdu vairāk, man šķiet.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]komatozs on March 4th, 2019 - 05:28 pm
nē, neņemos apgalvot, ka man ir pat attāli pareizs redzējums par Tētuku. ne par to ir runa.

es zinu, ka rīta zvaigzne man dod visu negatīvo un liek šīs situācijas riebīgumu arī sajust. bet es netieku pāri riebumam viņa izpausmēs šajā pasaulē. nevaru piedot sev un cilvēkiem. un nevēlos.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on March 4th, 2019 - 05:36 pm
Kas tev tieši nepatīk Viņa izpausmēs? Un kas tavuprāt ir Viņa izpausmes?

Varbūt šī nav nemaz tava domāšana?

Vot tāpēc mani interesē dēmoni, jo tās lietas, ko tu saki izklausās pēc tā, kas ir aprakstīts par demoniem.

Es vienkārši uzstāju, jo man pašai arī ir bijusi un ik pa laikam ir šī domāšana, un mani viņa vienmēr ir vedusi tupikā. Un tajā tupikā agri vai vēlu apnīk, jo no viņa ir grūti / neiespējami pieredzēt esības interesantumu. Un tā vēl nebūtu lielākā problēma, jo es varētu vienkārši uzspļaut interesantumam. Bet spīlēs tur apziņa, ka man pat pār šo dzinuli nav varas, jo es vienkārši esmu pataisīta tā, ka visa mana būtne tiecās uz pasaules interesantumu, lai cik man viņš riebtos (tai skaitā mīlestība). Ka manī visu laiku ir cīņa starp manu doto dabu / riebumu / demoniem. Varbūt jau pašam nemaz nav teikšanas..

Man nesen nosūtīja riktīgi labus dažus paragrāfus par demonisku domāšanu, es tev viņus arī gribētu nosūtīt, varbūt tad mazliet atlaistu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]komatozs on March 4th, 2019 - 05:44 pm
rīta zvaigzne = lucifers. kas man nepatīk lucifera izpausmēs? sirseņi.

"apnīk, ir vajadzība pieredzēt interesantumu." - ok, Tev ir kaut kāds absolūtais dzinulis, ārpus labā un ļaunā, utt.

jā, es jūtu dēmonisko domāšanu. lūdzu paspēlē līdzi:

Tev būs savu tēvu un māti godāt, lai tev labi klājas un tu ilgi dzīvo savā zemē.

Tēvs - pedofils, drātē savu dēliņu reizi naktī, puika nesaprot, sajūk prātā, nodzīvo VĒL 50 GADUS AR IZVAROTU APZIŅU.

Jautājums: ko puikas dvēselītei vajadzēja no šī mācīties?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on March 4th, 2019 - 06:12 pm
Es nedomāju, ka visādi drausmīgi notikumi ir kaut kāda twisted mācību stunda, jo tad tas tos notikumus attaisnotu un pateiktu, ka jā tam tā vajadzēja notikt, tas bija pareizi un tev jāsamierinās ar savu jēriņa lomu. Viens mācītājs tā teica. Tieši otrādi - nav jāmeklē iemesli drausmīgiem notikumiem. Tikai esi spiests aptvert, ka ir tāds ļaunums, kas cilvēkus padara par briesmoņiem. Un ja kāds šeit ir jāienīst tad demoni un velns, kuru ietekmē cilvēki degradējas.

Es bieži domāju, cik daudz vispār spētu jebko pateikt, ja ar mani notiktu kas drausmīgs. Jo dusmas un sāpes padara aklu aiz to intensitātes, un tur varbūt neko nevar padarīt. Bet es arī novēroju pie sevis, kad jūtos visdrausmīgāk, kad notiek vissliktākais, es nelūdzos velnam, bet gan Dievam.

Par to godāšanu, es nezinu atbildi. Vienreiz klausījos sprediķi kur tieši bija līdzīgs jautājums, kā godāt tādus tēvus un mātes kas ir bijuši ļauni. Mācītājs teica, ka jāgodā tikai tas plikais fakts, ka viņi ir iemesls kāpēc eksistē un kāpēc tev ir iespēja pieredzēt esību.

Redzi, man generally ir sajūta ka esība ir laba, bet es esmu tā kas ir corrupted. Bet tev varbūt ir sajūta, ka esība ir slikta, tāpēc nav nemaz vērts godāt faktu ka esi dzīvs?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]komatozs on March 4th, 2019 - 06:16 pm
es esmu šeit Visaugstākā sūtīts. Viņš man ir paredzējis pārvarēt to, ko vēl nespēju. iespējams, laika ir maz palicis. bet tas nekas. notiks tieši tā kā ir ieplānots. ja man nāksies šeit palikt, lai tā būtu! varbūt reizi 100 gados nokodīšu kādam no viņiem pirkstu un ar to būšu visaugstākais, kas spēju būt - pirkstkodis.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on March 4th, 2019 - 07:06 pm
Tu to domāji skaidri vai ironiski / sarkastiski?

Manuprāt, ir vērts tiekties uz labo un tam ticēt. Jo lai arī pieslieties tumšajai pusei sākumā šķiet exhilirating un empowering, it is not me who is empowered, man šķiet.

Manuprāt, visi cilvēki ir tādi pazuduši nabagi, kurus vajā mazāks, lielāks un traģisks ļaunums, sāpes un mokas vai nu kā to saņēmējus vai pastrādātājus. Un es nezinu, kas cits to visu spēj kaut mazlietiņ ja ne atvieglot tad izgaismot kā tiekšanās uz kopību ar labo. Tas, manuprāt, ir vienīgais pieejamais spēks.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]komatozs on March 4th, 2019 - 07:10 pm
skaidri to, ka būs tā kā ir paredzēts. pakaļā brīvo gribu! bet sarkastiski to ka man būtu jālūdz palīdzība. tici man, esmu to darījis daudz. tā pat arī nabaga puisēns. iedomājies viņa lūgšanu tajā brīdī!

Tev, methodrone, lūdzu palīdzību: noskaiti vienu lūgšanu par komatozs!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on March 4th, 2019 - 07:36 pm
Es lūdzos visu laiku un par visiem, I am spending my time thus, nekas cits jau arī nav palicis. Lūgšu ar par tevi. Un es nevaru iedomāties, pazīstu tikai savus izmisuma-pāridarījuma brīžus, un, protams, raisās neizsmeļams maigums pret citiem, kas ar tiem ir pazīstami.

(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]komatozs on March 4th, 2019 - 07:42 pm
Pateicos. Varbūt kādā citā dzīvē varēsim par tiem brīžiem aprunāties.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on March 4th, 2019 - 07:53 pm
Varbūt kādā citā dzīvē varēsim par tiem brīžiem aizmirst un tapt no jauna.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]komatozs on March 4th, 2019 - 07:57 pm
Nē, ceru Tevi satikt tad, kad vairs nebūs jātop no jauna.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]methodrone on March 4th, 2019 - 05:41 pm
Re kur arī bija labs raksts, kas trigeroja pastiprinātu interesi: https://aeon.co/ideas/why-the-demoniac-stayed-in-his-comfortable-corner-of-hell
(Reply) (Parent) (Link)