P'n'P - Psihodēlija & Psihonauti.


13. Janvāris 2011

(bez virsraksta) @ 18:06

[info]martin_ssh:
Ja kaut kas šobrīd var glābt pasauli tad tie ir labi cilvēki, kas organizēti pēc mafijas parauga un dāāudz, daudz narkotiku. And we're on it!
Join the faith club!
Ja jums ir sakarīgi domājoši vecāki, kas ir pie labas veselības, pārrunājiet ar viņiem iespēju paņemt ekstazī kopistiski. Kā arī vispirms izanalizējiet visu atrašanai pieejamo informāciju par šo vielu. Svarīgi gan, lai tas ir tīrs MDMA. Interneta veikalos ir nopērkami testeri. I know it will work. Magic.
Mana māte, kaut reizēm sakarīga, diemžēl nav pie īpaši labas veselības un no šāda piedāvājuma jau atteicās.


[update: 13.01.2011] diskusijai par tēmu gan joprojām brīva vaļa. kā vienīgo, kaut cik drošo, garīgu izaugsmi veicinošo narkotiku šajos laikos es atzīstu tikai mdma. pie cita ieraksta komentēju: "šā brīža situācijā pasaulē (Tu vari mani ticēt, vari neticēt, bet šobrīd norisinās 3. pasaules karš - klusais karš, informācijas karš), marihuānas legalizācijas sekas būtu neprognozējamas. un tas, ko es zinu, man tomēr liek domāt, ka neko labu tas pasaulei nenestu." to pašu varu teikt arī par citām narkotikām, kas prātu padara pārlieku elastīgu. īpaši tas attiecas uz halucogēniem. jo sevišķi, ja uzskati sevi par gudru - tā ir krievu rulete.
 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]neitraliq
Date: 13. Janvāris 2011 - 19:20
(Link)
jā, tieši nesen par to iedomājos/ you never know what actually is inside the stuff you get high on/
From:[info]martin_ssh
Date: 13. Janvāris 2011 - 19:34
(Link)
ne par to ir runa.
From:[info]slikts
Date: 13. Janvāris 2011 - 21:18
(Link)
tu varētu visu labā vai nu pataupīt savus murgainos paziņojumus savam žurnālam, vai arī pacensties tos pamatot
From:[info]martin_ssh
Date: 13. Janvāris 2011 - 22:15
(Link)
tu, savukārt, varētu censties iedziļināties tajā, ko rakstu. lai gan - ja gribi dzīvot mierīgi - kādu laiku, tad laid gar ausīm. līdz 1984 būs mūsu realitāte - tik skarba, ka visi jautājumi pazudīs paši no sevis.
From:[info]slikts
Date: 13. Janvāris 2011 - 22:35
(Link)
mans komentārs ir tieši par to, ka nav, kur iedziļināties
From:[info]martin_ssh
Date: 13. Janvāris 2011 - 23:00
(Link)
nu, iespējams, ka 1984. jau mājo tevī, bet tu to vēl neesi aptvēris. ceru, ka tā nav. keep calm and enjoying the shit the information field (currently under attack) around you is feeding you with.
From:[info]slikts
Date: 13. Janvāris 2011 - 23:10
(Link)
vai arī tu viekārši nespēj paskatīties uz saviem tekstiem no malas
From:[info]martin_ssh
Date: 13. Janvāris 2011 - 23:38
(Link)
tici man, ap saviem tekstiem rotēju kā elektroni ap atomu.
From:[info]slikts
Date: 14. Janvāris 2011 - 01:30
(Link)
padomā vēlreiz
From:[info]martin_ssh
Date: 15. Janvāris 2011 - 05:03
(Link)
tieši tā. domā divreiz. divreiz. ja vajag - arī trešo reizi. tikai neiekrīti loop'ā.
[User Picture Icon]
From:[info]iekodeets
Date: 14. Janvāris 2011 - 04:05
(Link)
eu kas tu pinpis esi
nahuj nogriez ikomentarus rakstam
tip orvelu izlasiji
malacis
aabeci proti
un burtus savilki kopaa arii sanaak
tagad
kad
atlaida
ko tu domaa par pasauli
From:(Anonymous)
Date: 14. Janvāris 2011 - 07:20
(Link)
Vai tad MDMA iekš LV joprojām eksistē? Normālā kvalitātē. Rīgā? Kur? Vismaz divus gadus neko neesmu labu ēdis.
From:[info]martin_ssh
Date: 14. Janvāris 2011 - 15:34
(Link)
tas ir labs jautājums. kaut ko tīru atrast noteikti ir ļoti grūti.
[User Picture Icon]
From:[info]resnais_putns
Date: 16. Janvāris 2011 - 00:39
(Link)
Man turpretī škiet, ka marihuānas legalizācija ir diezgan prognozējama lieta pati par sevi. Piemēram mēs varam iedomāties ka tā palielinās lietotāju skaitu un sabiedrība varbūt kļūs nedaudz pielaidīgāka un varbūt pat tā pavājinās alkohola stingrās pozīcijas tirgū. Varētu būt arī kādas kultūras transformācijas. Neuzskatu, ka tā radikāli kautko mainīs. Pasaule ir pārāk neprognozējama jau bez kādas leglizācijas. Lai gan šis jautājums man īpaši nozīmīgs neliekas, es tomēr balsotu par.

Galīgi nepiekrītu jautājumā par halucinogēniem. Vispārīgi skatoties elastīgāks prāts varētu veiksmīgāk saskatīt struktūru haotiskā pasaulē. Cilvēcei būtu tikai noderīgi ja gudri cilvēki lietotu vairāk psihodēliķus. Psihodēliķi ir unikāli ar to, ka spēj piegādāt to lietotājam svaigas idejas. Savā ziņā tavs salīdzinājums ar krievu ruleti te varētu derēt - daudzas lodes varētu būt tukšas, jo šīs jaunās idejas atšķirās pēc to noderīguma un iespējamā pielietojuma. Tāpēc svarīgi lai cilvēks spētu atšķirt kura ideja ir noderīgāka un kurai veltīt laiku arī ārpus psihodēliskās pieredzes. Ja ideja strādā labi arī praksē to var parņemt arī pārējā sabiedrība.Tapēc psihodēliķus redzu kā katalizatoru intelektuālai, decentralizētai pasaules pārveidošanai.
Ja cilvēku prāti masveidā kļūst par informācijas kara upuriem, ja tos vada valdību un spēcīgu organizāciju propogandas mašīnas, tad sociālā transformācija, ko izraisa hierahiskās varas struktūrās neierobežotas psihodēliskas pieredzes, izskatās, kā veselīga alternatīva.

Ko tieši tu domāji ar to ruleti un gudriem cilvēkiem?
From:[info]fraktaalis
Date: 16. Janvāris 2011 - 14:21
(Link)
Jā, man arī radās jautājums - kāda ir bijusi Tava pieredze ar halucigēniem, ja reiz uzskati, ka MDMA ir vienīgā "kaut cik drošā un garīgo izaugsmi veicinošā"? Varbūt pastāsti, kas tieši Tevi noveda pie šāda secinājuma?
From:[info]martin_ssh
Date: 17. Janvāris 2011 - 00:21
(Link)
[User Picture Icon]
From:[info]resnais_putns
Date: 17. Janvāris 2011 - 13:33
(Link)
Tas būtu piemērs, kāpēc nevajadzētu lietot halucinogēnus, vai arī tu tam tiešām tici?

From:[info]martin_ssh
Date: 17. Janvāris 2011 - 23:20
(Link)
nav runa par ticēšanu vai ne. zinu.
From:[info]martin_ssh
Date: 18. Janvāris 2011 - 02:21

fizika, Dievs svētī elastīgo deformāciju

(Link)
Ķermeņu formas un tilpuma maiņu sauc par deformāciju. Atbilstīgi tam, kā mainās ķermeņa forma, deformāciju sauc par stiepi, spiedi, lieci u. tml. Izšķir trīs veidu deformāciju: elastīgo jeb atgriezenisko, plastisko jeb paliekošo un sagraušanu. Jebkura deformācija ir atkarīga no deformējošā spēka lieluma. Lai palielinātu ķermeņa izmērus vai mainītu formu, ir jāpalielina deformējošais spēks. Tātad ķermenis pretojas deformācijai jeb, citiem vārdiem sakot, šādi izpaužas deformācijas pretestības spēks. Deformācijas pretestības spēku sauc par elastības spēku. Elastības spēka modulis ir tieši proporcionāls ķermeņa deformācijai (Huka likums).

Fel = kΔx,
kur Fel – elastības spēka modulis,
Δx - pagarinājums vai saīsinājums,
k – elastības koeficients, bet atsperēm to sauc par stinguma koeficientu.
Stinguma koeficienta SI mērvienība ir ņūtons uz metru (N/m). Stinguma koeficients ir atkarīgs no ķermeņa izmēriem, formas, kā arī no materiāla.
From:[info]fraktaalis
Date: 19. Janvāris 2011 - 19:18
(Link)
Kļuva mazliet skumji. Tas kādā veidā tiek sniegta atbilde, (ar cēliem citējumiem) rada aizdomas, ka Tu savu uzskatu nevari ne īsti paskaidrot, ne formulēt. Arī vārds "zinu" nav īpaši izsmeļošs. Ļoti daudz cilvēku ir pārliecība, ka viņi kaut ko "zina" un reizēm gadās, ka šādas spēcīgas pārliecības padara viņus aklus un neuzņēmīgus pret jaunu informāciju. Lai nu kā, diskusija šādā veidā izdoties nevar. Es tomēr, līdzīgi kā resnais putns, atbalstu vairāk psihodēliķus. Un ,manuprāt, te nav problēmas ar to, cik gudrs pats sev šķieti, jo tieši tie tev parāda, cik patiesībā maz zini un cik niecīgs, egoisma caurstarots un cilvēcīgs ir tas, ko dēvē par savām zināšanām, jo, pavelkot visuma aizkariņus, atklājas prātam neaptverama aina. Turpretī MDMA... Pavisam cits stāsts. Nav man gadījies sastapt kādu, kuram nebūtu patikusi tā patīkamā iedarbība, kamēr halucigēnu spēcīgais tvēriens ne katram ir panesams. Varbūt nevajadzētu gluži sākt te teikt "kas labāks, kas sliktāks", vienkārši pieredze abos gadījumos ir ļoti atšķirīga.

P'n'P - Psihodēlija & Psihonauti.