|
[16. Jan 2008|16:46] |
Nu kā vizītkaršu sagatavošana var būt tik dārga, ņemot vērā, ka pamatmakets jau ir gatavs, jāizmaina tikai personas vārds? Par 300 gb ar visu PVN nedaudz pāri 100 LVL. Kas man ar tām vizītkartēm ir jādara, lai viņas savu vērtību atpelnītu? Un par projekta vadību - 30.00 LVL. Common, par ko tas? Šinī brīdī man gribas atvērt Microsoft Publisher un uzčiņīt apšaubāmu maketu 10 min un aiziet pie tiem, kas 100 gb vizītkartes var sadrukāt par 10.00 LVL 24 stundu laikā. |
|
|
Comments: |
tas nu tiešām ir par dārgu.
Un nav pat nekāds īpašais papīrs vai zelta krāsa! Labi, Tu mani nomierināji, jo man sāka likties, ka neko no tirgus cenām nezinu. Tikko jau aizrakstīju atpakaļ, ka šādi cipari man nepatīk.
zini, vasarā "pa draugam" uztaisīju 100 vizītkartes. Dizains bija, tikai tīrā druka (uz ļoti laba papīra, un ar zelta ornamentu). Samaksāju 12Ls...:) Bet nu darot caur reklāmas aģentūru, lietas maksā tik, cik maksā. Kaut vai tā paša projekta vadīšana. Arī mana darba stunda maksā 30Ls+PVN. Bet ne jau vienmēr es pie tā darba pavadu stundu..
Es jau saprotu, ka visiem ēst gribas un kaut kādā mērā man jau laikam tikai skauž, ka tam džekam par tāmes sagatavošanu, e-pasta atbildēšanu, uzdevuma nodošanu tālāk maksā daudz vairāk nekā man par to pašu stundu, kurā es visu sagatavoju, lai viņš drīkstētu kaut ko darīt.
| From: | murks |
Date: | 16. Janvāris 2008 - 17:01 |
---|
| | | (Link) |
|
makets jau gatavs arī elektroniski?
| From: | murks |
Date: | 16. Janvāris 2008 - 17:13 |
---|
| | | (Link) |
|
nu pag, es Tev jautāju! :)
Īstie maketi stāv pie viņiem, man ir tikai .jpg failiņš ar paraugu.
| From: | murks |
Date: | 16. Janvāris 2008 - 17:22 |
---|
| | | (Link) |
|
T.i., Tu pie viņiem jau taisīji kartes, un tagad vienk gribi vēl vienu paciņu izdrukāt, ar citu vārdu?
Khem, es ieteiktu nākamreiz līgumā ierakstīt, ka pasūtītājs saņem arī maketu elektroniskā veidā.
Jā, tā ir, vienīgi ne es personīgi to iepriekšējo pasūtījumu veicu. Labs punkts - par tādu naudu elektroniski un vēl rāmītī!
| From: | murks |
Date: | 16. Janvāris 2008 - 17:58 |
---|
| | | (Link) |
|
zuzanna pati tā neizturas pret saviem klientiem?
Kā es neizturos? Riebīgi? Jā, riebīgi es neizturos pret saviem klientiem.
| From: | murks |
Date: | 16. Janvāris 2008 - 19:07 |
---|
| | | (Link) |
|
Atslēgas vārds nebija "riebīgi", bet gan piegājiens noslaukt klientu pēc maximālās programmas, padarīt atkarīgu, vai radīt atkarības iespaidu, likt maksāt par vienu lietu vismaz 2x, etc. Ceru, ka visa cibas pasaule neapvainosies, bet man radies iespaids, ka tas ir iecienīts LV stils. Kaut gan, arī tas ir riebīgi, tikai ar smaidu sejā.
Nē, es neslaucu klientus, jo tas sanāktu īstermiņa pasākums. Man ir svarīgi, lai klients atnāktu vēl, jo uzzinājis, ka man tiešām cena atbilst pakalpojuma kvalitātei. | |