Zuzannas domas - [entries|archive|friends|userinfo]
Zuzanna

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[16. Jan 2008|16:46]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Linkir ko teikt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]murks
Date:16. Janvāris 2008 - 17:01
(Link)
makets jau gatavs arī elektroniski?
From:[info]zuzanna
Date:16. Janvāris 2008 - 17:02
(Link)
kādā programmā?
[User Picture]
From:[info]murks
Date:16. Janvāris 2008 - 17:13
(Link)
nu pag, es Tev jautāju! :)
From:[info]zuzanna
Date:16. Janvāris 2008 - 17:17
(Link)
Īstie maketi stāv pie viņiem, man ir tikai .jpg failiņš ar paraugu.
[User Picture]
From:[info]murks
Date:16. Janvāris 2008 - 17:22
(Link)
T.i., Tu pie viņiem jau taisīji kartes, un tagad vienk gribi vēl vienu paciņu izdrukāt, ar citu vārdu?

Khem, es ieteiktu nākamreiz līgumā ierakstīt, ka pasūtītājs saņem arī maketu elektroniskā veidā.
From:[info]zuzanna
Date:16. Janvāris 2008 - 17:32
(Link)
Jā, tā ir, vienīgi ne es personīgi to iepriekšējo pasūtījumu veicu.
Labs punkts - par tādu naudu elektroniski un vēl rāmītī!
[User Picture]
From:[info]murks
Date:16. Janvāris 2008 - 17:58
(Link)
zuzanna pati tā neizturas pret saviem klientiem?
From:[info]zuzanna
Date:16. Janvāris 2008 - 18:27
(Link)
Kā es neizturos? Riebīgi? Jā, riebīgi es neizturos pret saviem klientiem.
[User Picture]
From:[info]murks
Date:16. Janvāris 2008 - 19:07
(Link)
Atslēgas vārds nebija "riebīgi", bet gan piegājiens noslaukt klientu pēc maximālās programmas, padarīt atkarīgu, vai radīt atkarības iespaidu, likt maksāt par vienu lietu vismaz 2x, etc. Ceru, ka visa cibas pasaule neapvainosies, bet man radies iespaids, ka tas ir iecienīts LV stils. Kaut gan, arī tas ir riebīgi, tikai ar smaidu sejā.
From:[info]zuzanna
Date:16. Janvāris 2008 - 19:28
(Link)
Nē, es neslaucu klientus, jo tas sanāktu īstermiņa pasākums. Man ir svarīgi, lai klients atnāktu vēl, jo uzzinājis, ka man tiešām cena atbilst pakalpojuma kvalitātei.

hackers counter system