Comments: |
| From: | murks |
Date: | 16. Janvāris 2008 - 17:22 |
---|
| | | (Link) |
|
T.i., Tu pie viņiem jau taisīji kartes, un tagad vienk gribi vēl vienu paciņu izdrukāt, ar citu vārdu?
Khem, es ieteiktu nākamreiz līgumā ierakstīt, ka pasūtītājs saņem arī maketu elektroniskā veidā.
Jā, tā ir, vienīgi ne es personīgi to iepriekšējo pasūtījumu veicu. Labs punkts - par tādu naudu elektroniski un vēl rāmītī!
| From: | murks |
Date: | 16. Janvāris 2008 - 17:58 |
---|
| | | (Link) |
|
zuzanna pati tā neizturas pret saviem klientiem?
Kā es neizturos? Riebīgi? Jā, riebīgi es neizturos pret saviem klientiem.
| From: | murks |
Date: | 16. Janvāris 2008 - 19:07 |
---|
| | | (Link) |
|
Atslēgas vārds nebija "riebīgi", bet gan piegājiens noslaukt klientu pēc maximālās programmas, padarīt atkarīgu, vai radīt atkarības iespaidu, likt maksāt par vienu lietu vismaz 2x, etc. Ceru, ka visa cibas pasaule neapvainosies, bet man radies iespaids, ka tas ir iecienīts LV stils. Kaut gan, arī tas ir riebīgi, tikai ar smaidu sejā.
Nē, es neslaucu klientus, jo tas sanāktu īstermiņa pasākums. Man ir svarīgi, lai klients atnāktu vēl, jo uzzinājis, ka man tiešām cena atbilst pakalpojuma kvalitātei. | |