reliģiskais moments - [entries|archive|friends|userinfo]
reliģiskais moments

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Oct. 21st, 2007|07:49 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
IR jāaizsāk kaut kāda iniciatīva, kas nevardarbīgā veidā, bez iebiedēšanas un bāršanas un arī bez kristīgās gruzīšanas cīnās pret abortiem. Ginekologu un vecmāšu izglītības programma at first place. Apmācības, psihologa iemaņu, vērtību programma. kur bija tas brīdis, es viņu nokavēju, kad cilvēki legalizējot abortus (un pareizi, protams, darot, jo šis ir tas gadījums, kad legalizācija novērš daudz vairāk nelaimju kā aizliegšana) nepadomāja, un tas pārvērtās par čiks un gatavs lūdzu kasītē samaksājiet. jau no brīža, kad viņai pasaka "jums iestājusies grūtniecība. ko darīsim? saglabāsim?" viss, kas notiek ir nepareizi. jau šis teikums ir pilnīgi nepareizs pilnīgi nepareizi saprasta indivīda brīvība un izvēles iespējas BĻAĢ
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]andalusia
Date:October 21st, 2007 - 06:37 pm
(Link)
nu man gan škiet, jā protams šis teikums " ko darīsim ir mazliet netaktisks", bet man liekas tā ir arī liekvārdība. kas tad viņam( ārstam) būtu jāsaka??? man jau liekas, ja sieviete negribēs bērnu 'tas ir bezjēdzīgi un lieki spēlēt šīs vārdu spēlītes.drīzāk ginekologam būtu jāuzklausa iemeslus, kas protams lielākoties ir tikai atrunas,jābrīdina par sekām,un tad ši sieviete izlemj, bet es nedomāju, ka uzgaidāmajās telpās trūkst bukletu, par aborta iespējamajās sekām un vai kads tos slēpj no grūtniecēm, ļoti šaubos,es arī nedomāju, ka ārsti tā vien kaifo taisot abortus. Tas drīzāk ir morāles jautājums, kas saistīts ar audzināšanu un attiecībām ģimenē, proti šeit ir runa par bailēm...un to, ka tādos brīžos varbūt trūkst nevis šo bukletu,iebaidīšanas utml., bet kāda, kas pateiktu-nebaidies.
From:[info]slikts
Date:October 22nd, 2007 - 07:28 pm
(Link)
kādi tad tev vispār ir argumenti pret to ārpus "bibliskās gruzīšanās"?
[User Picture]
From:[info]de_profundis
Date:October 23rd, 2007 - 12:49 am
(Link)
man pašai nekādi, bet visapkārt ir pilns gaiss piekārts ar argumentiem par dzīvības vērtību!
From:[info]slikts
Date:October 23rd, 2007 - 10:58 am
(Link)
jā, cilvēka dzīvības, bet, piemēram, embrijs ir tikai potenciāls cilvēks.
[User Picture]
From:[info]de_profundis
Date:October 23rd, 2007 - 12:03 pm
(Link)
es domāju, ka cilvēka šūnas dzīvība tomēr jau nozīmē cilvēka dzīvību. kopš nevienam to nav izdevies imitēt.
starp citu,Vents Zvaigzne man teica, ka esot gan izdevies imitēt - tiesa gan, pagaidām demontējot, kombinējot un saoperējot dažādu citu dzīvu šūnu sastāvdaļas.
From:[info]slikts
Date:October 23rd, 2007 - 12:08 pm
(Link)
tad jau, teiksim, olšūna arī ir cilvēks. es aizmirsu, ka tu nedrīksti runāt.
[User Picture]
From:[info]de_profundis
Date:October 23rd, 2007 - 12:54 pm
(Link)
nē, tas to nenozīmē, tu atkal godprātīgās ieienteresētības trūkuma dēļ ignorē noklusēto posmu
From:[info]slikts
Date:October 23rd, 2007 - 11:53 am
(Link)
citiem vārdiem, gaiss ir pilns arī ar pretargumentiem, un tas nav izlemts jautājums.
[User Picture]
From:[info]de_profundis
Date:October 23rd, 2007 - 12:01 pm
(Link)
protams, bet tas nemaina to, ka man gribas raudāt un pakārties, dzirdot par kārtējo čiks un gatavs
From:[info]slikts
Date:October 23rd, 2007 - 12:09 pm
(Link)
tas ir normāli. tas tikai nozīmē, ka tu esi dumja.
[User Picture]
From:[info]de_profundis
Date:October 23rd, 2007 - 12:52 pm
(Link)
drīzāk teiksim tā - jo ilgāk tu ignorēsi iracionālā un emocionālā 50-procentīgo dominēšanu cilvēka privātajā dzīvē un publiskajā telpā, un nesapratīsi, ka to nav iespējams sakārtot ar racionālu spriedumu palīdzību, jo ilgāk tu būsi tikpat dumjš kā visi tie filozofi, kas spēj reflektēt visu, izņemot paši sevi.
[User Picture]
From:[info]artis
Date:October 23rd, 2007 - 08:27 pm
(Link)

kas ir "visi tie filozofi", kas "ignorē iracionālo un emocionālo cilvēka dzīvē"? kurā laika posmā emociju teorijā kāds ir paudis šādu uzskatu?

[User Picture]
From:[info]de_profundis
Date:October 23rd, 2007 - 08:52 pm
(Link)
HA HA
kamēr tavā atbildē būs "emociju teorija" un "laika posms", tu nebūsi sapratis jautājumu. shut down and restart
[User Picture]
From:[info]artis
Date:October 23rd, 2007 - 10:32 pm
(Link)
jautājumus te uzdodu es.
[User Picture]
From:[info]artis
Date:October 23rd, 2007 - 09:19 pm
(Link)

nezinu, ko pazīsti un kur ko izlasīji, bet tāds uzskats nav ne dominējošs, ne bieži sastopams, kā varētu noprast no tava vispārinājuma. vēl vairāk, ja tas ieņemtu šeit augstāk piemēroto formu, to nevarētu uzskatīt par uzskatu, kas iekļautos kādā eksistējošas filozofijas skolas tradīcijā. tieši tāpēc to piedēvējot "visiem šiem filozofiem", tu mūs maldini. ja vien nepārkāpsi līdz šim tik izdevīgo principu: nesaucot ne konkrētas personas, ne norādot avotus.

[User Picture]
From:[info]de_profundis
Date:October 23rd, 2007 - 09:20 pm
(Link)
es spriežu pēc dzīves un sarunām, iesaku tev arī pamēģināt.
[User Picture]
From:[info]artis
Date:October 23rd, 2007 - 10:36 pm
(Link)

jā, jo mūsu spriedumi automātiski ir "no reālās dzīves izolētie", kamēr tu tikai "rubī emocionālā muhļīšanā". lai nu kā, mēs aizlūdzām, lai tas sunis nebūtu traks.

From:(Anonymous)
Date:October 24th, 2007 - 01:58 am
(Link)
es tikko sapratu, ka tu pārprati manu izteiksmi. es teicu "visi TIE filozofi" ar to domājot sev pazīstamus cilvēkus, bet tu saprati kā VISI tie FILOZOFI", domājot sevi.
[User Picture]
From:[info]artis
Date:October 24th, 2007 - 04:41 pm
(Link)
nedomāju sevi, neesmu filozofs. es runāju par klasiķiem, ne latvietīšiem.
[User Picture]
From:[info]de_profundis
Date:October 23rd, 2007 - 12:06 pm
(Link)
ne jau taisnība cīnās, cīnās jūtas, vienmēr.