28 May 2011 @ 11:30 pm
skepse  
man žēl, bet es uzskatu, ka šis zatlera izgājiens netiek darīts tautas labā.
 
 
( Post a new comment )
briinumcepuminjsh: antons shassners[info]french_mime on May 28th, 2011 - 11:42 pm
es arī redzu drusciņ fishiness, bet nezinu kā to pamatot.
kāpēc tu tā domā?
(Reply) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on May 29th, 2011 - 12:01 am
he, es jau par šito ar robertu izrunājos, ja ienāksi skapī, vnk atsūtīšu sarunu, slinkums kaut kādu koncentrātu šite ražot
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
rrr[info]rr_rrr_r on May 29th, 2011 - 12:08 am
lol, atsūtīsi arī man?
(Reply) (Parent) (Link)
briinumcepuminjsh[info]french_mime on May 29th, 2011 - 12:20 am
atsūtīsi dždždžīmeilā please?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on May 29th, 2011 - 12:26 am
bet Tevis arī tur nav! vai arī Tu gribi vnk vēstulītē?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]kuzbas on May 29th, 2011 - 03:04 am
LOL.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]kailisunji on May 29th, 2011 - 12:17 am
šeit gan var teikt: pofig.
viņa intereses varbūt tikai sakrita ar tautas interesēm (pārmaiņas pēc?), bet šitā tomēr ir iespēja nomest pamatīgu lieko svaru no saeimas (zzs nafig, pll pavisam nafig - tas jau būt labi).
bet tāpat viņam otrs termiņš tgd jau diez vai spīd, vēl jau šitā saeima lems par viņa pieri, man liekas.

anyway, vismaz ir kāds Notikums!!!
(Reply) (Thread) (Link)
[info]kuzbas on May 29th, 2011 - 03:02 am
nu es teiktu tā ka viņš izmantoja lielisku brīdi un-
A iedūra viesiem 100 parlamentāriešiem skalpeli dibenā, jo kuluāros bij stipra smaka ka viņam otrs termiņš nespīd, so ko zaudēt.
B nomazgāja no sevis visu ar viss stiprāko politisko balinātāju, jo kurš gan pūlēsies jel ko sliktu teikt par to čali kas atlaida saeimu. Piemēram to ka viņu izvēlēja Zoodārzā.
C Palielināja savas izredzes tapt pārvēlētam, jo kurš politiskais spēks ies tieši pret Viņu tagad? Aha šitie kretīni balsoja pret zatleru, tātad viņi ir īstie nelieši. Respektīvi aiztiki zatleru dabūsi spani sūdu uz galvas.
D Ja viņu pārvēlēs viņam būs kudī brīvākas rokas, jo kurš parlaments strīdēsies ar prezidentu kurš jau ir vienreiz atlaidis saeimu?

So es teiktu tā Šahs un mats mīlīši, Trusis ir izveicis lielisku kombināciju.

Tagad par to vai tas ka viņš to izdarīja padara sūdīgu to lietu ko viņš izdarīja? Nē pilnīgi noteikti, jo tas bija jādara, oki jau sen to vajadzēja, bet šeit es saku tā labāka vēlāk nekā nekad.
Jo nu Vienotībai bij galvā sakāpis(kampara deklarācija, Mūrnieces ne-demisija utt, utjp) ZZS ir Lemberga krāniņa pagarinājums, SC ir apšaubāmi un nav īsti līdz galam zināms cik viņi ir Kremļa krāniņa pagarinājumi, PPL ir... grūti atrast pietiekami rupju apzīmējumu... mīzaļbuntes. Visu latvijai un TBNLNK nu pirmā daļa ir labējie radikāļi un otrā daļa ir politiski miroņu un zombiji. PCTVL nu tas gan ir krievu radikāļu un Komunistu kopražojums. Ja saimē ir vēl kāda partija tad sorry būšu viņus aizmirsis.
Man nav augstu domu par šo sasaukumu- ir kā jau Zatles teica savā uzrunā- Šinī saeimā ir 60% jaunu seju. Laikam ka ar 60% ir pa maz lai ko mainītu.
Bet beigās piekrītu Notikums šis ir ar lielo burtu. Ja manas LV vēstures zināšanas neklibo, tad šī ir 2 reize kad LV tiek atlaista saeima, iepriekšējā reize bija kad Ūlmanis ņēma varu, 1 LV.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]kailisunji on May 29th, 2011 - 10:59 am
wow, tas ir visai advancēts viedoklis par politiku. bet var jau tam arī piekrist, nebiju tik tālu aizdomājies par tā gājiena stratēģiskumu, mani vairāk vnk iepriecināja iespēja tautai labot savas kļūdas (neievēlot ZZS,piem). un SC pavisam noteikti ir kremļa krāniņa pagarinājums, tur nav divu domu, viņiem visiem tur ir sakari ar krievijas naudu un tādam urbanovičam tā nauda arī no krievijas valdības puses ir nākusi vēl pirms vēlēšanām, kad šie bija ļoti sacerējušies, ka nu tik valdīs.

un ja jau reiz piemin PCTVL, kas šajā saeimā nemaz netika (haha, tā jums vajag), tad bija jau vēl sociāldemokrātiskais veidojums Atbildība, kas actually bija sociāldemokrātiskie vīri ar kkādu saeimas pieredzi, bet kuriem nebija naudas reklāmai (acīmredzami). teorētiski viņi vēl varētu būt ok. par pārējām partijām piekrītu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]kuzbas on May 29th, 2011 - 05:51 pm
Paldies.
Man kaut kur šķiet ka es pa ausu galam dzirdēju ka PCTVL ir tikuši pāri 5% latiņai, bet laikam ka tā ir dezinformācija tad.
Par Atbildību man nav augstu domu, tur ir pārāk glumi čaļi, kaut vai Dinēvičš un Daimler autobusu šmuce Rīgas domē. Cik nu man ir sanākusi darīšana ar to partiju tad sacīšu tā Raiņa rēgs, smuka pagātne, drūma tagadne.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]rododendri on May 29th, 2011 - 03:07 am
vispār jāskatās likumā, bet var būt arī tā, ka nelems gan. vienīgi mani uztrauc tāds variants, lai arī maz ticams, bet tomēr - ja referendumā nobalsos pret, vai viņš varētu un darītu no savas kandidatūras atteikties pats, jo tomēr sašķobās ētikas puse, ja viņš ļauj par sevi spriest saeimai, kurai pats ir atzinis neuzticību. jebkurā gadījumā, vienotība, cik saprotu, šobrīd besās, pārējie vienkārši v šoke. bet nu ledus ir sakustējies un tas laikam gan nav slikti, pohuj kādu iemeslu pēc tas ir sakustējies. protams, tas ir arī ļoti neslikts pr un tagad kādu brīdi viņš totāli būs tautas mīlulis. varbūt tāpēc, ka es pārāk maz zinu un pārāk maz iedziļinos, bet tomēr atzīšu, ka savu daļu simpātiju arī no manas puses šovakar saņēma.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]rododendri on May 29th, 2011 - 04:58 am
atvainojos par spamu, bet es to nezināju, tāpēc varbūt, ja vēl kāds nezina, papildināšu iepriekš sacīto:

saskaņā ar likumu drīkst tagadējā saiema ievēlēt prezidentu, lai arī tas ir strīdīgs jautājums, jo sagaidāms, ka pēc mēneša tauta referendumā izteiks saeimai neuzticēšanos. ja gadījumā tauta nobalso pret tagadējās saiemas atlaišanu, tad zatlers tiek atbrīvots no amata automātiski (kas ir loģiski it kā, bet vienalga mani pārsteidza). ja tagad tomēr prezidenta vēlēšanas nenotiks, tad pēc Zatlera termiņa beigām (jūlija sākums) līdz jauna prezidenta ievēlēšanai prezidenta funkcijas pilda saeimas priekšsēdētājs (šobrīd: s.āboltiņa). ja ievēl, bet jaunais saeimas sasaukums nav apmierināts ar iepriekšējās saeimas apstiprināto prezidentu, tad jaunais sasaukums ar 2/3 balsu vairākumu var atlaist prezidentu.

vārdusakot, varbūt valdim nebija daudz ko zaudēt, tomēr bišķiņ ir, un kā jau man likās, tas viss nav tik straight forward nevienā virzienā - ne viņa divkosībā, ne arī aukstasinīgā altruismā.
(Reply) (Parent) (Link)