bija domāts mazliet, bet sanāca JUMBOBIGASSteksts

« previous entry | next entry »
Dec. 4., 2010 | 07:54 pm

ok, tagad gan man ir zināma radošā krīze - es ilgi neesmu radījis atziņu, kuru es varētu te izpaust koherentā veidā, bet esmu (sort of) izpaudies citās jomās un vietās, tagad kad esmu šeit (īsā interneta pieplūduma mirklī) atgriezies es redzu, ka ugunskurā kāds ir sačurājis un tas ir izdzisis, zirgs ir norāvies un iebridis purvā, jumts pil un tek kā trīspadsmitgadīga meitene skatoties džeku basketbolu (pdum-ptss, klasika nemirst), bet akā iemests sprādzis suns. pietiks sūda pārdomu, jūs te visticamāk esat nākuši lasīt naidu.

cik reizes literatūrā un filmās tas ir aprakstīts un redzēts - džeks dzenās pakaļ meitenei, bet viņa viņu atraida, bet džekam ir jūtas, daudz un stipras, un viņam VAJAG un viņam ir MĪLA, tāpēc viņš neatlaižas un turpina lenkt to meiteni (meiču, čiksu, sievieti, annu kareņinu - whatever) un viņa KAISLE beigās izrādās tik spēcīga, ka meitene ašpadmsitajā piegājienā padodas un krīt viņa apskāvienos (vai uz mazā gaļas auglības totēma, atkarībā no stāsta). reizēm tam notiek tādā izkārtojumā, ka sievietei jāizvēlas starp līdzšinējām, apmierinošajām attiecībām un jaunajām, kuras sola jūtas un neskaidrību un aizrautīgus saviļņojumus un ko tik vēl ne. kā varbūt nojaušat, man šai sakarā ir bilstamas pāris lietas...

pirmkārt...
man besī, ka džeks nekad pēc atraidījuma neliekas mierā un urbj meitenes izturību, tā it kā viņa būtu sūda akmens, kurā iekšā būtu iesprostoti ogļrači (nenoturējos). ja jau tu prasi meitenes viedokli, gribi zināt vai viņa gadījumā negrib ar tevi krāmēties, tad kāpēc tu turpini prasīt arī pēc padsmitā atraidījuma? ja jau reiz tu viņai prasi, tad tas nozīmē, ka tu ļauj viņai izvēlēties, cieni viņas viedokli un uzskati ka viņa ir spējīga pati izlemt ko viņa grib un ko negrib, tāpēc pēc atraidījuma nesāc zāģēt - liec viņu mierā un izturies kā iepriekš, "dāma" ir izdarījusi izvēli. pat ja tev dziļi iekšā ir sajūta, ka viņa ir dumjš vistas šķiņķis, kura neko nesaprot un neredz, kas priekš viņas ir labāk, nezāģē viņu - paprasi vai viņa ir pārliecināta un ja ir, tad ej prom - liec tai šmarai saprast, ka viņa ir izdarījusi nepareizo izvēli, atraidot džeku kas, atkarībā no nākamajiem viņas pisējiem respektē viņas viedokli. tieši tikpat ļoti man besī meitenes, kas pēc 15 "nē" džekam 16. reizi saka "jā" - vai tiešām kkas pēkšņi jauns un nebijis jums nāk gaismā, kas to čali dara ņemamāku nekā pirmajā reizē? tikmēr kamēr būs meitenes kuras pēc desmit "nē" saka "jā", tikmēr arī būs džeki, kas "nē"" nesaprot. varbūt ka meitenēm liekās ka tas tā ritīgi nais, viņas iedomājās, ka viņas neatbildot ar "jā" vērpj intrigas un spēlē spēlītes, kļūst par krutām dāmām procesā, kuras, jo vairāk atsaka, jo vairāk tiek aplidotas un apčubinātas. fuck that shit - ja es piedāvāju kko meitenei, tad atbilde kuru es saņemu arī ir atbilde saskaņā ar kuru es tālāk rīkojos. ja jau es tev (meitenei) kko piedāvāju, tad tas nozīmē ka tu tiec uztverta kā laba/smuka/gudra - nevajag šo iespaidu sadirst cešoties ar mani spēlēties.

otrkārt...
sekot savai "sirdij" ir stulbi - pareizāk sakot darīt kko mīlestības vārdā ir lieliski, tikai mīlestību no iemīlēšanās reti kad var atšķirt, un iet mežā naktī ar lampu kas jebkurā brīdī var izdzist ir stulbi. kad cilvēks seko savai "sirdij", viņš vienkārši seko savām emocijām, tāpat cilvēkam var būt problēmas atšķirt to ko viņam saka "sirds" no tā ko viņam saka penis (vai vagīna, atkarībā no tā kas tev karājās vai nekarājās starp kājām). kad 45 gadus vecs vīrs pamet sievu un divus bērnus savas jaunākās sekretāres dēļ, viņš seko savai sūda "sirdij" - nevarētu teikt, ka fantastiski atbildīgs un slavējams solis (vecis ir vecis, un svaigs dupsītis vienmēr būs svaigs dupsītis, bet priekš tam cilvēkam ir saprāta dzelzs stīpas, lai saturētu emociju koka dēlīšus kopā, neļaujot mucai izjukt). bet izklaidējošos materiālos tikai kraujās kaudzē stāsti par cilvēkiem, kas atrod laimi "sekojot savai sirdij". dibenā to sirdi - tos stāstus mums stāsta tradīcijas pēc un tāpēc, ka mums patīk brīnumi - pastāsti man stāstu, par tiem pelēkajiem cilvēku miljoniem, kas visu pazaudējuši dzenoties pakaļ savai sūda sirdij un pamostas pie sasistas siles, pastāsti man stāstu, kurā džeks ir iemīlējies drauga sievā, bet neko nesaka un neko nedara, jo zin ka nedrīkst, jo zin ka nebūs, jo zin ka FUCKING PRĀTAM IR JĀKONTROLĒ SŪDA PENIS UN DIRSAS EMOCIJAS, un stāsts beidzās tieši tāds pats kā sākās, bet es zinu ka tas stāsts būs stulbs un garlaicīgs, lai arī ar cienījamu mesidžu. regīnas ezeras aka bija tāds stāsts - abiem patīk, abiem gribās, bet nedrīkst un viss (laikam tā arī beidzās, var gadīties ka es neizlasīju līdz galam) - tas bija stāsts ar reālistisku plakni, bet viņš bija depresīvs un man nepatika un man reizēm gribējās ievērt roku atvilktnē viņu lasot. viss.

nu, tas bija trīsstāvīgs kūtsmēslu kalns...

paskatīt | spļaut uguni | Add to Memories


Comments {12}

zane

(bez virsraksta)

from: [info]lidot
date: Dec. 5., 2010 - 03:44 am
paskatīt

"ja jau tu prasi meitenes viedokli, gribi zināt vai viņa gadījumā negrib ar tevi krāmēties, tad kāpēc tu turpini prasīt arī pēc padsmitā atraidījuma? ja jau reiz tu viņai prasi, tad tas nozīmē, ka tu ļauj viņai izvēlēties, cieni viņas viedokli un uzskati ka viņa ir spējīga pati izlemt ko viņa grib un ko negrib, tāpēc pēc atraidījuma nesāc zāģēt - liec viņu mierā un izturies kā iepriekš, "dāma" ir izdarījusi izvēli."

cilvēk, šis ir naglai uz galvas vienkārši!!!!!!

dot pretī


briinumcepuminjsh

(bez virsraksta)

from: [info]french_mime
date: Dec. 5., 2010 - 05:06 am
paskatīt

vispār kruts viedoklis, bet tu pats sevi drusku kontradiktē.
parasti kad dāmai jautā jā vai nē, vina savu lēmumu pieņem ar sirdi/vagīnu, nevis velk uz lapas ķeksīšus un krustiņus. līdz ar to, ja mainās situācija, mainās sirds/vagīnas respones un mainās atbilde.

dot pretī


cukursēne

(bez virsraksta)

from: [info]saccharomyces
date: Dec. 5., 2010 - 06:19 am
paskatīt

generally varētu teikt thumbs up, all so true

tikai regīnas ezeras aka gan man likās viens no tiem gadījumiem, kur wtf, vajadzēja jau nu čiksai ar to veci, kurš ir spējīgs būt tēvs viņas bērniem, palikt kopā - jo pēcnācēji, kuri vēl nav tik sapisti, kā pieaugušie, tomēr, manuprāt, pelnījuši lielāku prioritāti, nekā kaut kāds vecis, kurš sava stulbuma dēļ ir radījis situāciju, kur sieviete viena un bērni tādā kaut kādā pelēkajā zōnā
zinkā, tāds utilitārisms, censties samērot, kur ir lielākais labums&mazākais ļaunums

bet visādi citādi, labs mēslojums ar cienījamu smaku.

dot pretī


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

(bez virsraksta)

from: [info]goo
date: Dec. 5., 2010 - 10:38 am
paskatīt

"jā' 15. reizē jau točna ir tikai filmās
un ir tādi, kuriem patīk "prasīt", jo viņi točna zin, ka būs "nē", otvechaju!

dot pretī


Piensaimnieks

from: onkulis vai tante
date: Dec. 5., 2010 - 01:13 pm
paskatīt

Hmm, vēlos izteikt divus komentārus, kāpēc? - Nezinu, vienkārši vēlos paust savus uzskatus...

1. Līdzšinējā pieredze saka, ka nekad tas nenotiek tieši tik vienkārši, ka puisis pasaka Jā, un meitene pasaka Jā, un gandrīz nekad neesmu redzējis, kas tas strādātu kādam citam. Jautājums ir Kāpēc? Manuprāt tāpēc, ka neviens no dzimumiem nevēlas kaut ko pieņemt tāpēc, ka viņam to randomā iedot, jo tad tam ir mazāka vērtība. Tikai tad kad tu esi ieguldījis pietiekoši daudz laika, spēka un kreativitātes, tikai tad tu esi pietiekoši "investējies", lai projekts taptu saistošs, un manuprāt, ko līdzīgu varētu vērot arī otrā frontes pusē, proti, meitenes, kuras tu caur twisted ceļiem iegūsti ir more likely to form a relationship, nekā tās kam tu saki "O.k. tu man patīc, es tev patīku, lets try to make babies without babies!".

Otrs komentārs ir par prātu, emocijām un peni. Un šeit es nevēlos iebilst, drīzāk precizēt, proti, es vēlos sacīt, ka šīm prāta stīpām ir jābūt, bet tikai ar nosacījumu, ka tās ir fucking titāna ļoti stipras stīpas. Ja šīs stīpas nav gana spējīgas un smadzenes viņas atgrūž, kā nederīgus orgānus, pārstādītus no cita ķermeņa, tad cilvēks nevarēs justies laimīgs ar savu dzīvi, jo uzskatīs, ka viņa vēlmes un vajadzības ir ierobežotas ar kkāda svešķemeņa palīdzību. Savukārt ja mucas stīpas ir spēcīgas, un galvenokārt to nepieciešamību pamato jau cilvēka zemapziņā tad jau viss notiek pēc tevis paredzētā scenārija. Vēlos piebilst, ka parasti (vismaz man) stīpas kuras esmu mēģinājis uzlikt visādiem dabas paredzētajiem likumiem ir izrādījušies pagalam neveiksmīgi mēģinājumi ierobežot sevi...

Garu tekstu rakstot un jauku dienu vēlot ;)

dot pretī | Diskusija


lielpontifs

Re: Piensaimnieks

from: [info]lielpontifs
date: Dec. 5., 2010 - 03:10 pm
paskatīt

es nesaku ka nevajag mest cilpas un likt lamatas, protams ka ir jāpamarinē pasākums, "jāizrok" "bedre" un "jāaplaista" "augsne", lai būtu lielāka iespēja, ka tavs piedāvājums tiks pieņemts, tas laistu saknes, dzinumus, lapas un ko tik vēl ne. es saku, ka ir jāprasa vienreiz un jāliek meitenei rēķināties ar viņas atbildi, ja jau viņas saka ka "nē" nozīmē "nē", tad to viņas arī dabūs. tā rīkojoties tu cieni gan pats sevi gan meitenes viedokli

es piekrītu, cilvēks vienmēr ir vadījies pēc peņa un tas vienmēr ir strādājis, bet ja mēs cenšamies vairs nebūt dzīvnieki tad ir jācenšas samazināt zināmu arhaismu klātbūtne attiecību veidošanās procesā.

dzīvnieku mātītes arī bēg no tēviņiem, neatdodās uzreiz - tā tiek atsijāti resni, vārgi un slimi tēviņi, kas nespēs radīt stiprus pēcnācējus, ja nespēj pat mātīti noķert. es domāju ka kopš sabiedrība ir atzinusi izvarošanu par nepareizu un nosodāmu aktu, mēs esam nolēmuši virzīties prom no dzīvnieciskajām paražām un izmantot mums dotās runas un manipulācijas spējas, lai atvieglotu attiecību veidošanas procesu

dot pretī | Iepriekšējais | Diskusija


Re: Piensaimnieks

from: onkulis vai tante
date: Dec. 5., 2010 - 10:50 pm
paskatīt

Iespējams, ka par nē pateikšanu un aiziešanu tev ir kāds nopietns punkts, bet no otras puses ne jau vienmēr "nē" to tik tiešām nozīmē, dažkārt tas var nozīmēt to, ka lai arī visu esi izdarījis labi, kaut kas pietrūkst, ko izlabojot un turpinot likt cilpas un slazdus, un pārsegt bedres ar lapām, zem kurām slēpjas tavs pīķis :D un beigās pavei pavei virs ugunskura jau griežās cūka :D

Es jau nesaku, ka vienmēr ir lemts, kam tādam notikt, bet bieži vien pēc pirmā "nē" vai pareizāk sakot netiešā nē, nevar zināt bija vai nē.

Vispār esmu apjucis, jo gan piekrītu, gan nepiekrītu tev.

Par mātīšu vajāšanu - jā protams, bet civilizētajā pasaulē mātītes mums liek dzīties viņam pakaļ izmantojot runas, socializācijas un manipulācijas spējas... Un es nedomāju, ka tas ir pret civilizētu pasauli, bet gan tās neatņemama sastāvdaļa...

dot pretī | Iepriekšējais


Entitious

(bez virsraksta)

from: [info]unknown_entity
date: Dec. 5., 2010 - 02:04 pm
paskatīt

Pirmkārt – dievinu tavus izteiksmes līdzekļus. Vēlos tevi apprecēt un taisīt miljōns bērnus.

Otrkārt – lai nedzirdētu "nē" piecdesmit reizes, pirms sagaidi liktenīgo jāvārdu – var tak pamēģināt aplidot, neko neprasot, ne? Tas varētu izrādīties wasted effort, bet vismaz būs ko darīt, jo mūsu naivajai cilvēka būtībai vajag cerību, kas stimulē. Fapot uz viņas bildi vai iztēloties, kā jamā ņem tavu gaļas kloķi savās liegajās rokās un rotaļājas ar to, utt. It's 90% fiction and 10% friction, kā sacīt jāsaka

Treškārt – ir pilnīgi normāli "iekārot kaimiņa sievu". Tas, kas mums traucē (cik saprotu, es neesmu vienīgais ar tizliem principiem) – apziņa, ētika 'n shit. Ja iemācies atmest šādus sūdus un ir pohuj, vai kaimiņš tevi mīl vai ienīst – meties ar galvu tanī kanjōnā, kas viņa sievai kājstarpē. Ar nosacijumu, ka sievai attieksme tāda pati

dot pretī | Diskusija


lielpontifs

(bez virsraksta)

from: [info]lielpontifs
date: Dec. 5., 2010 - 03:14 pm
paskatīt

neviens jau nesaka, ka nevajag aplidot. tas jau tikai labi, bet ja šmara saka, ka viņai neliekas laba ideja, tas ko tu pēc aplidošanas viņai piedāvā, paņem mēteli, pavēzē cepuri un atstāj viņu padomāt vai tā bija pareizā izvēle.

dot pretī | Iepriekšējais | Diskusija


Entitious

(bez virsraksta)

from: [info]unknown_entity
date: Dec. 5., 2010 - 04:01 pm
paskatīt

viedi vārdi

dot pretī | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: [info]manna
date: Dec. 5., 2010 - 02:41 pm
paskatīt

no visa tā, ko es gribēju teikt, es teikšu, ka bija nedaudz grūti sekot līdzi valodai

bet tas tā, carry on

dot pretī


(bez virsraksta)

from: onkulis vai tante
date: Dec. 17., 2010 - 07:55 pm
paskatīt

"priekš tam cilvēkam ir saprāta dzelzs stīpas, lai saturētu emociju koka dēlīšus kopā, neļaujot mucai izjukt" a thumbs-up for you

dot pretī