|
Piektdiena, 1. Dec 2006, 07:33 Crash
Vakar biju iniciators kādai 2 auto sadursmei Jelgavā. Sajūta stulba, bet es nebiju tas, kas kaut ko pārkāpa vai izdarīja nelikumīgu, es tikai apstājos pie dzeltenā (galu galā, pēc CSN tak pie dzeltenā nemaz nedrīkst iebraukt krustojumā!), lai palaistu pretī esošos auto nogriezties pa kreisi. Aiz manis braucošajam busiņam tā likās slikta doma un strauji mainot joslas viņš tomēr iebrauca krustojumā... Piektdiena, 1. Dec 2006, 07:43 pry
Un uz teviim treneejaas lieltot maates valodu? :D Piektdiena, 1. Dec 2006, 07:47 maris
Droši vien. Es katrā ziņā busiņa vadītāja vietā būtu ļoti lamājies :D Bet par cik no sadursmē iesaistītās otrās mašīnas izkāpa 4 būdīgi veči, sapratu, ka nav vērts stāties malā, jo paši tiks galā :) Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:10 divi_g
Nu, ja viņi tomēr sauks policiju, tad var arī netikt galā - pierādīt, ka kāds ir griezies pie dzeltenā, nevis zaļā, ir pagrūti. Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:12 laumina
+ vinji var apgalvot, ka kraans nometa degunpriekshaa pa meemajiem un nebija cita variantaa kaa mes pa kreisi/labi. :) Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:30 maris
Pat ja krāns met pa mēmajiem, tas neatbrīvo karstgalvjus no atbildības, jo tādā gadījumā tā ir distances neievērošana. ;) Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:14 maris
Es domāju, ka policiju nesauca, kā arī busiņa vadītājs ja nepiekristu pareizam saskaņotajam paziņojumam - ātri pierunātu :D Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:29 agressor
es domāju, ka šie laiki ir garām, kad jebkurā situācija vainīgais ir zapiņa, nevis sešsimtā merša vadītājs. Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:32 maris
Nu šajā gadījumā tomēr busiņa vadītājs bija pie vainas.. Piektdiena, 1. Dec 2006, 09:00 petro
Ja busiņš ir nevis viņa paša bet firmas, un ja vēl tā kā pie mums, kur visiem firmas autiņiem ir pilnā KASKO ar 0% pašrisku, tad nevaru iedomāties kā policija varētu tikt nesaukta. Piektdiena, 1. Dec 2006, 09:06 maris
Nepareizs apdrošinātājs :) Piektdiena, 1. Dec 2006, 09:23 petro
Kapēc apdrošinātājs? Varbūt nepareiza firmas vadība kura atļaujas par to piķot? Es domāju ka apdrošinātājs diezgan labi pelna uz to ņemot vērā, ka no >50 darbiniekiem tādi trakie gonšķiki, kuri regulāri iekuļas kautkādās nepatikšanās, ir tiki Andža un vēl kādi 2-3 no jaunajiem (<25.g.) menedžeriem. Vispār jau esmu pa ausu galam dzirdējis tādas neformālas aizkulišu runas ka uz nākošo gadu, tiem autiņiem ar kuriem mēdz braukt kāds no šiem, būšot 20% pašrisks un attiecīgi atvilkumi no algas ja nu kas gadās. Piektdiena, 1. Dec 2006, 07:57 agressor
iedomājies sevi busiņa vadītāja vietā un sapratīsi, cik nikns viņš bija Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:03 maris
Jā, bet niknoties viņš reāli var tikai un vienīgi pats uz sevi :) Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:07 petro
Pēc CSN pie dzeltenā drīkst (un pat vajag) iebraukt krustojumā, bet tikai tajā gadījumā, ja lai apstātos pirms krustojuma būtu nepieciešama strauja (tipa, nomest uz kaucošajiem) bremzēšana. Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:10 maris
Nu jā. Nebija strauja. Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:33 petro
... jo ar ABS riepas nokaucināt vispār ir gandrīz neiespējami :))) Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:42 maris
Nesaki vis! Ar mīkstajām ziemas riepām tas ir ļoti viegli! :) Piektdiena, 1. Dec 2006, 20:39 lordramex
phe molcha, ar ABS riepinjas kauc smuki, tik striipu nava .... ko vienmeer baigi piemin kaukadas avarijas ka bremzeeeshanas peedu nav (mudaki), var arii izspoleet ta ka peedas nepaliek bet rati svilpj..... Piektdiena, 1. Dec 2006, 22:10 petro
Labi, labi. 2:1 tas nav godigi, es padodos. Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:47 mamuts
A ko Tu bremzēji, sadzēries biji, ja? :D Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:48 bumsis
droši, ka es ne pa ķemu, bet mans vecis šitā ļoti labi nopelnīja.(jo pats taisīja mašiņu, nevis dzina servisā.A apdrošināšanai uz to nošķaudīties.):))) Arī puišuks vecim aiz muguras, elementāri neievēroja distanci un neaprēķināja, ka kāds var arī krustojumā pie dzeltenā nodot pa mēmajiem. Nevaik jāties otram mugurā un zīlēt"proskaču, iļi ņet".Tad i nevaidzēs lekt otrā joslā, manuprāt. Piektdiena, 1. Dec 2006, 08:59 maris
Nu tas lecējs tur leca citas motivācijas dēļ, laikam ļoti steidzās... Piektdiena, 1. Dec 2006, 09:32 insane
nu man šitie sēņotāji dažreiz baigi besī, kas vēl pie mirgojoša zaļā sāk jau stāties.. taču pie dzeltenā stāties ir very ok! un starpcitu visdrīzāk jau, ka busiņa vadītājs nebūs vainīgs - ne jau pie sarkanā iebrauca krustojumā, bet tie otrie to nepalaida-nedeva ceļu .. starpcitu vakar bija interesanti redzēt kā vecs vecs pasāts ar jaunu infiniti fx35 pie saktas skaidrojās, kāpē infiniti tam pakaļā iebraucis! :) Piektdiena, 1. Dec 2006, 10:19 maris
Busiņš: a) mainīja joslas tur, kur tas nav atļauts; b) iebrauca krustojumā pie dzeltenā palielinot ātrumu. Piektdiena, 1. Dec 2006, 10:21 insane
to, ka bija dzeltenā ne sūda nevarēs pierādīt. jo tu kā liecinieks aizbrauci. citi varbūt vairāk arī nebija. un bieži vien atrodas "pareizie" liecinieki. baigi atkarīgs, kurš pirmais sabazarēs ar mentiem. Sestdiena, 2. Dec 2006, 11:46 aizliegts_v: Ko par to saka CSN
56.2. dzeltens signāls aizliedz kustību, izņemot šo noteikumu 65.punktā minētos gadījumus, un brīdina par gaidāmo signālu maiņu; 65. Ja, iedegoties dzeltenajam signālam vai brīdī, kad satiksmes regulētājs paceļ roku augšā, transportlīdzekļa vadītājs transportlīdzekli šo noteikumu 64.punktā noteiktajās vietās var apturēt, tikai strauji bremzējot, šī transportlīdzekļa vadītājs drīkst ceļu turpināt, neapturot transportlīdzekli. Piektdiena, 1. Dec 2006, 10:19 (Anonymous)
Man pašam ir bijusi tikai viena avārija, tā pati RAFā, kad viens mērglis ielidoja man pakaļā. Vai tev arī tas gadījumā nesanāca kaut kur ap RAF dzīv. masīvu? Piektdiena, 1. Dec 2006, 10:20 maris
Tas bija krustojumā pie Jelgavas viesnīcas braucot no tilta puses :) |