Jun. 4th, 2021 @ 10:47 am Par divkosību
"Asociēt kādu, kam nepiekrīti, ar varmākām nav "uzskats", bet zemsiska demagoģija un nomelnošana."

Es tikai gribu atgādināt, ka šo vārdu autors ir vairākiem cibiņiem, man tai skaitā, komentējis, ka mēs esam tiešā veidā atbildīgi par džihādistu teroraktiem Eiropā, jo neuzskatām, ka visi imigranti ir teroristi.
About this Entry
[info]hedera:
[User Picture Icon]
From:[info]aborigens
Date: June 4th, 2021 - 12:17 pm
(Permanent Link)
bet ja abstrahējas no izteicēja personības tu pašam izteikumam piekrīti vai nepiekrīti?
[User Picture Icon]
From:[info]hedera
Date: June 4th, 2021 - 12:32 pm
(Permanent Link)
Es domāju, ka tas izteikums ir pārāk vispārināts un nekonkrēts, lai varētu tam piekrist vai nepiekrist. Vai kāda viedoklis, uzskati, izteikumi ir vai nav asociējami ar vardarbīgu cilvēku darbībām, ir diezgan jāskatās katrs konkrēts gadījums. Ja mēs novelkam teorētisko līniju pie "kamēr paši nav vardarbīgi, par runāto atbildība nav jāuzņemas", tad sanāk, ka Čārlzs Mensons bija nevainīgs un tika nepatiesi notiesāts.
[User Picture Icon]
From:[info]aborigens
Date: June 4th, 2021 - 12:53 pm
(Permanent Link)
vai tad Mensonu netiesāja par slepkavībām grupā? Vienkārši nezinu šo keisu.
Piekrītu, ka vispārināts, bet domāju ka gadījumos, kad netiek speciāli vervēti un organizēti cilvēki veikt fizisku vardarbību, saukt par varmāku vienkārši neatbilst patiesajai situācijai.
[User Picture Icon]
From:[info]hedera
Date: June 4th, 2021 - 01:02 pm
(Permanent Link)
Mensons pats nepiedalījās slepkavībās, taču iedvesmoja savus sekotājus.

Jā, es tev piekrītu. Taču tajā simamuras ierakstā, par kuru bija lielais cepiens, jau nekas tāds nav arī teikts.

[User Picture Icon]
From:[info]hedera
Date: June 4th, 2021 - 01:03 pm
(Permanent Link)
P.S. Ja vien es neesmu palaidusi kādu ierakstu garām, cepienu pamanīju tikai šorīt.
[User Picture Icon]
From:[info]aborigens
Date: June 4th, 2021 - 01:13 pm
(Permanent Link)
tas gan. vairāk krāsu sabiezināšana ar asociāciju palīdzību.
[User Picture Icon]
From:[info]gnidrologs
Date: June 4th, 2021 - 09:33 pm
(Permanent Link)
Es arī neuzskatu, ka visi migranti ir teroristi. Point denied. Tu labi zini par ko tika runāts, jo lai gan ne visai tāla, tomēr ne tik dumja.

Konkrētajā gadījumā viena konkrēta persona tika pasludināta par varmāku, kas uzbrūk cilvēkiem uz ielas, "aizgādni", neraugoties uz to, ka šī persona pat ne tuvu nav nedz attiecībās nedz kādā ideoloģiskā harmonijā ar šiem cilvēkiem. Kristīga vai jebkādi citādi tradicionāla pozīcija attiecībā uz seksualitātes, dzimumu un ģimenes lomu sabiedrībā, nekādā veidā nepaģēr ienaidu pret homoseksuāliem cilvēkiem.
Tajā pašā laikā balsojot par partijām, kas aktīvi importē zināmu kontingentu tavā valstī, tu netieši atbalsti vardarbīgu noziegumu eskalāciju tajā. Nav svarīgi, ka "ne visi". Lēmums ir pieņemts un vairāk vardarbības ir iebalsots. Sauss fakts.
[User Picture Icon]
From:[info]hedera
Date: June 4th, 2021 - 09:57 pm
(Permanent Link)
Nu ja, rekur jau pats arī apstiprināji to, par ko es rakstīju OP. Tavi pieņēmumi, par ko balsoju es vai citi cibiņi -> jūs esat atbildīgi par vardarbīgiem noziegumiem, tas ir sauss fakts. Simamuras frāze par "aizgādni" "Irbes aizbilstamie" - *morālā panika*.
[User Picture Icon]
From:[info]gnidrologs
Date: June 4th, 2021 - 10:52 pm
(Permanent Link)
Neko es neapstiprināju un tu, kā parasti demagoģē vai putrojies pati savos centienos atrast goču.
Balsojot par politiku, kas burtiski un fiziski ievieš vardarbību, kura attiecīgajā vietā iepriekš nebija, ieviešas vardarbība (tajā skaitā tev mīļā "reipkultūra").
Atbalstot tradicionālos pieņēmumus par ģimenes struktūru un seksualitātes lomu sabiedrībā, nekas analoģisks nenotiek. Random kretīni, kas uzbrūk "pideriem", nekad mūžā nav lasījuši vai interesējušies par tradicionālo kultūru pienesumu un idejām. Viņi ir tas hoi polloi, kuru vienīgie informācijas avoti ārpus fellow ielas korišiem ir tie paši liberālie mediji ar visu tajā esošo zaņķi un deģenerātiem domāto popkultūru. Implikācija, ka Agnese Irbe vai viņas domubiedri ir šo cilvēku elki un iedvesmotāji nav naiva kļūda, bet ļaunprātīga neslavas celšana.
[User Picture Icon]
From:[info]hedera
Date: June 5th, 2021 - 01:47 pm

Šito sauc par divkosību, ja

(Permanent Link)
Tu burtiski nodarbojies ar atbildības pārnesi uz attāli pastarpinātām personām - gan iepriekšējā, gan arī šajā komentārā. Tu dari tieši to, par ko tu esot tik ļoti sašutis.
[User Picture Icon]
From:[info]gnidrologs
Date: June 5th, 2021 - 03:22 pm

Re: Šito sauc par divkosību, ja

(Permanent Link)
Tu burtiski ignorē ko es saku, jo nespēj to adresēt punkts pa punktam. Jo tev nav taisnība un tu to zini. Paldies.