Zaļā vārna ir un paliek zaļā vārna


December 17th, 2008

nemainīgi melot par izdevīgu cenu @ 06:20 pm

Dvēseles stāvoklis: calm
Dvēseles melodija: rise against - reeducation (trough labor)

sveiki mazie krīzes iemītnieki.
Tā nu lūk es secinu, ka ja jau par to iet runa, kas un kā dzīvē notiek. Tad man liekas, ka man ir jārunā par to, ka es esmu nonācis pie sen senā secinājuma, ka dzīve mūs visus maina. Mēs visi nododam kaut ko sevī, lai kaut ko sasniegtu. Es gan tiešām saku, ka visi. Ja kāds vēl nezin es vispār uzskatu, ka ir trīs lietas, kas cilvēku raksturo. Pirmkārt un galvenokārt cilvēki nemainās. Otrkārt visi cilvēki melo, kā to mēdz sacīt dr.house. un treškārt es esmu piemirsis šajā brīdī, bet bija arī trešā lieta.
Nu lūk un man liekas, ka mēs visi laika gaitā atkāpjamies no saviem ideāliem un sapņiem, lai tikai apmierinātu kaut kādu pasaulīgo ambiciozitāti vai ieņemtu atbilstošu pozu neatbilstošai situācijai. Kas sevī ietver visu - no darba vietas līdz dzīvesvietai, no dzīvesbiedra līdz pat apģērbam, kas mums ir mugurā.
Protams, mana mīļākā poza jebšu nostāja ,kas parādās cilvēkos ir tad, kad tie sasniedzot zināmu līmeni aizmirst to, ka līdz šādam līmenim un/vai stāvoklim ir nonākts no kaut kāda sākumpunkta. Patiesībā pat ignorējot faktu kā tādu, ka viņi šajā sākuma punktā ir bijuši. Un līdz ar to jau pat noniecināt cilvēkus, kas ir šajā stāvoklī, jo viņi nav nekā vērti. Laikam kādreiz tās bija kastas, šodien tam tiek piemēroti daudzi elegantāki apzīmējumi. Protams, tas situāciju nemaina. Bet man savukārt vienmēr liekas smieklīgi cik gudri visi paliek ieņemot zināmu stāvokli.
Vispār galvenās pārdomas veidojas par diviem punktiem par to, ka cilvēki ir gatavi atdod savus ideālus par zināmu cenu, kas man atgādina manu trešo atziņu, ka pilnīgi visi cilvēki ir pērkami, svarīgs ir cipars. Un otra doma ir par to, ka mēs nespējam atkāpties no tā kas mēs esam, lai atcerētos to, kas mēs bijām. Visā visumā tādējādi zaudējot savu identitāti un pakļaujoties vispārējām normām. Kuras nereti pirms ne vien uzskatījām par liekām, bet par liekuļojošām un sanāk atgriezties pie tā, ka pārvēršamies par kaut ko man tēlaini gribās saukt par pieaugušo šī vārda vissliktākajā nozīmē. Jo tas manās acīs ir pieaugušais, kurš ir dzinis sev tapiņas, nolicis sliežu ceļu un pilnīgi nespējīgs variēt vai pat izaicināt kaut ko šajā dzīvē dodas uz gaismu tuneļa galā. Neskaidrs paliek vienīgi tas vai viņš to dara apzināti vai neapzināti, bet kaut kādā veidā rutīna un ilūzija par dzīves drošību nomāc visu. Paliek tikai tas vienīgais galapunkts, kas ir skaidrs, jo no vienas puses tur finansiālās saistības, no otras lietišķās saistības un vēl ilūzijas par drošību un nodrošinātību, kas tikai ar grūtībām kontējoties dod iespēju aizmukt no taisnes, kas ir nolikta ceļa priekšā.
Kaut vai vispārēji tas, ka mēs nereti attiecībās nonākam līdz tam, ka mums ir ērti un viss. Mēs jau pat vairs nemeklējam to, ko meklējām agrāk apprecamies un nomierināmies, jo tā vajag... vai tas ir tas ,ko mēs gribam, tas jau laikam ir katra cilvēka jautājums pašam sev. Protams, tas,kas mani interesē vairāk cik ļoti mēs novienādojamies un paliekam par citu veidojumu, es laikam saprotu ,ka visas attiecību pamatprincips ir kompromiss, bet man laikam neviļus nepamet doma, ka kompromiss ir situācija, kur abi paliek zaudētājos. Viens cilvēks maina otru, otrs maina pirmo. Un nereti tas maina viņus abus tik ļoti, ka nevar pazīt. Nez vai sliktāk, kad šī galējība ietekmē tikai vienu un viņš pavelkas līdzi otrajam, tad laikam veidojas tā viltīgā vienība, kas saucas par dominanti. Bet katrā ziņā tas, kas ir viscilvēcīgākā alka pēc pāra visās tā fiziskajās un emocionālajās izpausmēs arī ir tikai papildus ceļš uz to, ka tiek zaudēta personiskā identitāte. Tā visticamāk paliek tikai tajā gadījumā ,ja abi iesaistīti cilvēki ciena un vēlas tieši to, kas ir otrs bez noslīpēšanas un pieslīpēšanas savam es vai savam vēlamajam ideālam.
Smagi interesenta un mainīga ir vide, viss ir ideāli līdz brīdim, kad mēs izvēlamies vidi, bet jau no sākta gala mēs tiekam ievietoti darbos un skolās un dārziņos, kur sev apkārtējo vidi mēs nemaz neizvēlamies, un kā rezultātā zaudējam sevi pielāgojoties. Varat teikt ko gribat, bet izaugot liela daļa paliek tie paši vidusskolnieki, kas bija. Visi tie paši aizvainojumi un proti tie paši cilvēku iedalījumi. Tikai drusku citi gadi, un problēmas paceltas drusku citā līmenī. Kā jau es teicu cilvēki nemainās, tikai pārdodas, un melo par to, ka tā nav!
 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]romeo
Date: December 17th, 2008 - 06:29 pm
(Link)
tāda kā 21.gadsimta koncentrācijas nometne ne? :)
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: December 17th, 2008 - 06:32 pm
(Link)
mūsu izvēļu sekas, koncentrācijas nometnes koncepts ir vienkāršāks tur viss ir uzspiests, te visu izdarām mēs pāši
[User Picture Icon]
From:[info]romeo
Date: December 17th, 2008 - 07:08 pm
(Link)
"bet jau no sākta gala mēs tiekam ievietoti darbos un skolās un dārziņos, kur sev apkārtējo vidi mēs nemaz neizvēlamies"
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: December 17th, 2008 - 10:48 pm
(Link)
bet izvēlee,ko mainīt ir mūsu ;)
[User Picture Icon]
From:[info]romeo
Date: December 17th, 2008 - 10:53 pm
(Link)
nope arī izvēle ir uzspiesta. mēs tikai to nepamanām!
From:[info]lidzhons
Date: December 17th, 2008 - 06:47 pm
(Link)
reiz kāds, kurš bija gudrāks un nedaudz vecāks par dr. Hausu izteicās, ka ir viegli pieņemt, ka visi melo un pašam melot, daudz grūtāk ir mēģināt nemelot un ticēt, ka kāds bez tevis ar vēl nemelo ;)
un kas tad labs vsp var sanākt, ka jau viss sākas ar apgalvojumu 'visi melo'. kur tad lai tā uzticība rodas...

'kompromiss ir situācija, kur abi paliek zaudētājos.'
šitam gan jāpiekrīt. Vnk kaut kā viltīgi jāatrod cilvēks, kurš tevi maina uz labo un kuru tu maini uz labo. Jo bez tās maiņas/ietekmes jau paļubomu neiztikt. Šitā vismaz visādas Dzena mācības man saka un es izvēlot ticēt viņām, nevis Hausam :D
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: December 17th, 2008 - 10:36 pm
(Link)
sākšu ar to ,ka neviens vienkārši nav gudrāks par housu ! Tas nav iespējams.
otrkārt piekrītu tam,ka cilvēki vines otru pilnveido ir ideāla bezkompromisu situācija, bet es zinu,ka tu tam pati netici ;) !
[User Picture Icon]
From:[info]wilkacis
Date: December 17th, 2008 - 06:57 pm
(Link)
Sāku rakstīt garu tekstu, bet tad sapratu, ka šoreiz tradicionālo Pīter-Penisko tekstu esi sapinis tā, ka nav pat vērts šķetināt, mister Āpasaulīgais Bezkompromiss. :)

No pun intended. :)
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: December 17th, 2008 - 10:40 pm
(Link)
tu runā pārāk internetiski, un es nezinu ,kas ir pun :(
He he he esmu pārsteigts Tu man nepiekrīti :o ?!
[User Picture Icon]
From:[info]wilkacis
Date: December 18th, 2008 - 09:49 am
(Link)
Man vienkārši dažreiz tava vārdu plūsma liek domāt, ka esi apjucis, ideālus zaudējis mizantrops un man paliek tevis žēl ;(

A pun or paronomasia is a phrase that deliberately exploits confusion between similar-sounding words for humorous or rhetorical effect.

Pīters Pens --> Penisks. He, he, tas ir īpašības vārds ar peni iekšā! Bet sākumā nepamanīju, tāpēc no pun intended. ;)

Jeb kā skaidrotu Maddox, You're saying:
Hey reader, you see that play on words I just made? Yeah, well that wasn't an accident. In fact, I thought it was so clever that I didn't think your simple mind would be able to comprehend the brilliance of my play on words, and I wanted to make sure you know that I'm not only smart enough to use homonyms, but that I'm smart enough to point them out.
The sheer level of narcissism it takes to think that anyone gives a shit about whether or not you meant to write your pun is mind boggling. If narcissism were measured in units of mass, the skulls of people who pointed out puns would crush in on themselves in a giant black hole of stupidity.
:D

[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: December 18th, 2008 - 10:57 am
(Link)
okz skaidrs :D
un es vēl neesmu vīlies ideālos, es vienkārši raksturoju ,ko es redzu. Ideāliem aizvien vēl ticu, bet apzinos,ka viņi nedarbojas.
[User Picture Icon]
From:[info]wilkacis
Date: December 18th, 2008 - 11:02 am
(Link)
Nu tad beidzot pasaki, kas tad ir tie tavi IDEĀLI, kas nav tie pasaulīgi ambiciozie!!
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: December 18th, 2008 - 11:20 am
(Link)
kāds sakars ideāliem ar pasaulīgi ambiciozo ?
[User Picture Icon]
From:[info]wilkacis
Date: December 18th, 2008 - 11:37 am
(Link)
"mēs visi laika gaitā atkāpjamies no saviem ideāliem un sapņiem, lai tikai apmierinātu kaut kādu pasaulīgo ambiciozitāti"
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: December 18th, 2008 - 11:44 am
(Link)
ņu lūk doma,ka ideāli un pasaules ambiciozitāte nav viens un tas pats ;)
bet ja tu jautā ,kas ir mani ideāli tad tie ir izbaudīt dzīves vienkāršās lietas un emocijas - mīlestība, draugi un labi pavadīts laiks.
Pasaulīgā ambiciozitāte ir lekt pāri savai galvai un poziconēt katru sasniegumā sevi kā govi ,kas ir pārlēkusi pāri mēnesim!
[User Picture Icon]
From:[info]wilkacis
Date: December 18th, 2008 - 12:13 pm
(Link)
Nu nezinu, cik daudz tavu ambicozo, aukstasinīgo ļaunuļu dzīvo bez mīlestības, labi pavadīta laika un draugiem. Tie jau nav ideāli, drīzāk kā pirmās nepieciešamības produkti. ;) Principā vajadzētu ļoti piedomāt, lai no tā 3nieka izvairītos. :D
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: December 18th, 2008 - 12:28 pm
(Link)
es domāju,ka viņi dzīvo ar visu to. es atbildēju uz to,kas ir mani ideāli,kad man pietiek ar to emociju,kas ir. Nevis lekt pāri mēnesim. Un kā jau parasti nenosodu neaizstāvu, tikai novēroju. Ir cilvēki ar visādām ambīcijām, man arī tādas ir. Es runāju vairāk par to,ka visi kaut kā no sevis iedomājas vairāk kā viņi ir. Un jebkurā gadijumā kritizēju tieši sevi nevis kādu citu.
[User Picture Icon]
From:[info]wilkacis
Date: December 18th, 2008 - 12:36 pm
(Link)
Jā, tu esi vispaškritiskākais bumbulīc šaipus varavīksnei! :*
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: December 18th, 2008 - 12:44 pm
(Link)
es galīgi neesmu, tāpēc jau te domāju par visām lietām, par mērauklu izmantojot sevi :p
un šaipus varavīksnei tas ir tā kā hetroseksuālis ja ? :D
From:[info]buka
Date: December 17th, 2008 - 10:48 pm
(Link)
vimpelis par Housu!
piekrītu gandrīz visam, ja tas maz ir Tev svarīgi.
par kompromisiem... labāk tak ir dabūt kaut mazdrusciņ, nekā palikt pavisam bešā? un tam otram vienmēr ir izvēle, cik lielā mērā padoties...

es jau domāju, ka es vienīgā, kas ir pārliecināta par to, ka cilvēki nemainās, jo man vislaik cenšas iegalvot pretējo... :)
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: December 17th, 2008 - 11:24 pm
(Link)
nezinu vai svarīgi, bet interesanti zināt gan...