lst

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
01:25 pm: .fear.
Vai ir jēga atbrīvoties no bailēm, ja tās dod papildus spēku? Varbūt labāk ir iemācīties apiet negatīvās baiļu īpašības un izmantot pozitīvās?
Vai arī tomēr cilvēkam ir labāka dzīve bez bailēm?

Comments

[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 01:57 pm
(Link)
pavisam bez bailēm nevar
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:18 pm
(Link)
bet vai ir vērts vispār mēģināt tikt no bailēm vaļā?
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 02:18 pm
(Link)
depends on. ja ir bail no tumsas, tad ir vērts.
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:20 pm
(Link)
nja, laikam jau šīs bailes neko labu nedod..
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 02:21 pm
(Link)
nuja. bet ir arī derīgās bailes. piemēram, bailes uzticēties kādam, kas tevi ir smagi pievīlis ;)
atšķīrība ir milzīga, bet abas ir bailes.
[User Picture]
From:[info]after_dark
Date:August 28th, 2006 - 02:05 pm
(Link)
kaut kādām minimālām bailēm tomēr jābūt. kaut vai pašsaglabāšanās instinkts. man liekas, cilvēks, kurš ne no kā un ne par ko nebaidās, ir baiss.
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:18 pm
(Link)
hmm.. cilvēks, kurš ir harmonijā ar visu un visiem, tevī radītu bailes?
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 02:19 pm
(Link)
manī noteikti..
i trust everyone just i don't trust the devil inside them.
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:21 pm
(Link)
for some people - there is no devil inside.. maybe outside, maybe somewhere nearby but not inside..
tev tiešām šķiet, ka cilvēks, kurš ne no kā un ne par ko nebaidās, varētu būt bīstams?
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 02:23 pm
(Link)
bet vai tad tāds cilvēks uzreiz ir harmonijā? pie tam - es tādam variantam vispār neticu ;) viņam kaut vai ir bail baidīties.
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:25 pm
(Link)
varbūt cilvēkam var nebūt baiļu tikai tad, kad viņš ir harmonijā ;)
tādēļ, ja viņam nav baiļu, viņš noteikti ir harmonijā
es gan ticu, ka ir iespējams nebaidīties ne no kā.
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 02:26 pm
(Link)
varbūt. bet varbūt arī nē. tev nekad nav bijis tā, ka nav bail vispār, tu nezini kā tas ir ;)
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:28 pm
(Link)
tomēr teoritizēt, balstoties uz vienkāršām likumsakarībām, gan es varu ;)
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 02:30 pm
(Link)
redzi, tev tā liekas vienkārša likumsakarība, bet man gan ne ;)
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:33 pm
(Link)
tā parasti ir ;)
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 02:40 pm
(Link)
es tā neuzskatu. manuprāt baiļu iztrūkums liecina par neveselīgu personību ;P
[User Picture]
From:[info]after_dark
Date:August 28th, 2006 - 02:22 pm
(Link)
vai tas, ka viņš ne no kā nebaidās nozīmē, ka viņš ir harmonijā ar visu un visiem? es drīzāk teiktu, ka viņam nav robežu. viņš var pilnīgi brīvi rīkoties un tas mani baida.
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:23 pm
(Link)
ja nu tieši bailes rada cilvēkos ļaunumu? tādā gadījumā cilvēks bez bailēm nespētu atrast nekādu iemeslu kādam darīt ļaunu..
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 02:24 pm
(Link)
bet nevarētu atrast arī iemeslu to nedarīt ;P
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:27 pm
(Link)
iemesls to nedarīt ir kaut vai tas, ka nav iemesla to darīt ;D
cilvēki pamatā ir slinki jeb - uz evolūciju tendēti. jo, ja nebūtu cilvēku vēlme darīt mazāk, viņi noteikti nebūtu sākuši izmantot akmeņus un nūjas ;P
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 02:30 pm
(Link)
jā, bet.. nu.. a vot kāds tevi šausmīgi nokaitina.. nu līdz ārprātam. bez bailēm ir lielāka iespēja, ka tu viņu nogalināsi vai smagi ievainosi. bailes arī rada noderīgas robežas. sabiedrībai noderīgas vairāk gan, nekā indivīdam, bet tomēr.
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:32 pm
(Link)
hmm.. vai cilvēku bez bailēm maz var nokaitināt? ja jā, tad dod piemēru
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 02:35 pm
(Link)
domā, ka nevar? mani točna varētu ;)
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:45 pm
(Link)
varbūt tieši tādēļ tu arī nekad nebūsi bezbailīga ;)
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 02:47 pm
(Link)
man arī nav svarīgi ko tādu sasniegt.
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:51 pm
(Link)
zinu..
btw, ko tev *ir* svarīgi sasniegt?
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 02:55 pm
(Link)
hmm.. savu laboratoriju & mierīgu pētniecisko darbu kopā ar pamatīgu materiālo nodrošinājumu. ;)
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:56 pm
(Link)
Ko pētīsi?
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 02:58 pm
(Link)
to, ko iz to brīdi gribēsies, protams. tas anyway nenotiks tuvākajos gados & tad jau redzēs, kas vēl būs palicis nedapētīts ;)
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 03:00 pm
(Link)
random pētniecības darbi - sounds like fun to me ;D
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 28th, 2006 - 03:01 pm
(Link)
the same here ;D

man liekas, ka mums ir maz par ko runāt, jo visās jautrajās lietās mēs jau tāpat esam vienisprātis. pie tam - neesam no baigi runīgajiem anyway.
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 03:43 pm
(Link)
njā, man laikam ir pārlieku daudz nerunīgu domubiedru ;D
[User Picture]
From:[info]after_dark
Date:August 28th, 2006 - 02:33 pm
(Link)
nu ja pieņemam, ka visu ļauno, ko mēs daram, mēs daram aiz bailēm, tad jā. bet varbūt reizēm mūsu pašu ļaunums nevis bailes ir tas, kas liek aplami rīkoties..
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:39 pm
(Link)
hmm.. kādēļ tev šķiet, ka cilvēkam ļaunums ir dabīga parādība?

lai nu kā, man joprojām ir doma, ka cilvēks, kas ir sasniedzis stāvokli, ka nebaidās ne no kā, nevar rīkoties ļauni, jo, lai tādu stāvokli sasniegtu, ir sakārtojis savu iekšējo pasauli, līdz ar to arī novērsis visas ļaunuma saknes.
From:[info]janka
Date:August 28th, 2006 - 02:39 pm
(Link)
iespējams, ka pilnīgs baiļu sajūtas zudums var būt arī harmonijas izpausme, bet, cik man nācies pieredzēt, tā biežāk ir īpašas disharmonijas pazīme -- cilvēks var staigāt pa naža asmeni un savas bailes no sekām deleģē tiem, kam viņš ir svarīgs. tādos gadījumos šī bezbaiļu vienalzība ir baisa.
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:41 pm
(Link)
es nedomāju, ka to var definēt, kā pilnīgu baiļu neesamību.. viņš visticamāk baidās dzīvot normāli. protams, viņš neatzīs, ka baidās vispār no kaut kā, viņš vienkārši dzīvos tā, lai varētu neizjust savas bailes pārlieku manāmi.
From:[info]janka
Date:August 28th, 2006 - 05:11 pm
(Link)
es savukārt apšaubu, ka te runa ir par bailēm.

ja sistēma rodas kļūda un izdzēš konkrētu funkciju (bailes), tas vēl nenozīmē, ka sistēma "baidās" funkcionēt normāli. eksistenciālā psihoterapija (ar Žana Pola Sartra karogu avagnardā) šādas nobīdes skaidrotu ar izvēli, tātad gana mērķtiecīgu noslēgšanos no pasaules, izslēdzot noteiktas realitātes, taču šādas konkrētas "izvēles" saistība ar bailēm vēl ir jāpierāda. ir taču arī citi stimuli.
[User Picture]
From:[info]crescendo
Date:August 28th, 2006 - 02:38 pm
(Link)
Cilvēks, kas ir zaudējis spēju baidīties, ir bīstams gan sev, gan sabiedrībai.

Kamēr bailes netraucē dzīvot, no tām nav vērts atbrīvoties.
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:46 pm
(Link)
Nja, viss ir atkarīgs no tā, kādā ceļā viņš ir atbrīvojies no šīm bailēm.
[User Picture]
From:[info]crescendo
Date:August 28th, 2006 - 02:48 pm
(Link)
Laikam jau atbrīvoties no bailēm un atbrīvoties no spējas baidīties nav viens un tas pats?
From:[info]lestat
Date:August 28th, 2006 - 02:50 pm
(Link)
Jā, good point.
[User Picture]
From:[info]bestia
Date:August 28th, 2006 - 04:38 pm
(Link)
Es teiktu, ka bailes motivē. Tādēļ bez būtu grūti, pat bīstami. Veidotos tāda sava veida atrofija. Fear helps to stay put, uzmanīties, būt sagatavotam vai apzināties situāciju tomēr.
From:[info]bruseliuss
Date:August 28th, 2006 - 08:03 pm
(Link)
Nebūtu bailes kā tādas būtu kaut kas cits ar ko būtu jātiek galā. Būtu citādākas bailes arī ar tām būtu jāreiķinās. Labāk pieiet visam ar tādu Strēlniecisku skatījumu, ja viss ir galīgās auzās un vairs nav kur sprukt, tad vienmēr jau var par to paņirgāties.
Powered by Sviesta Ciba