09 October 2006 @ 11:13 am
 
iedomājot, ka šogad es tā pa īstam nektarīnus ēdusi neesmu, jo, gluži vienkārši, visur viņus pārdod koši zaļus, dusma sāk ņemt....nu tas ir kaut kas nejauks! mēģinu to kompensēt ar arbūziem, tik daudz, cik šogad vēl laikam nebūšu apēdusi; bet tie vismaz ir dabūnami un garšīgi! vienīgā problēma ir pielauzt vīru atgādāt līdz mājām, jo divus arbūzus panest man šobrīd ir problemātiski.
sestdien Rimi ieraudzīju lielus mandarīnus...un kā traka metos virsū; pārliecināju apārtējos, ka man vajag, jo drīz, pavisam drīz man no tādiem gardumiem vajadzēs atteikties, lai neeksperimentētu ar savu bērnu. a Ziemassvētki ta tuvojas, jāsaēdās vismaz tagad! un bija labi, tiešām saldi un sulīgi:)

vēl sapņoju par gailenēm....kādu gaileņu omletīti vai mērcīti...pārvarēt tik slinkumu un aizcilpot līdz tirgum, apskatīt, vai vēl var dabūt...

eh, apetīte rodas ēdot:)
 
 
( Post a new comment )
Antuanete[info]antuanete on October 9th, 2006 - 11:21 am
Apelsīni, vismaz tie, ko Rimi nesen nopirku, arī pašlaik ir saldi un sulīgi :)
(Reply) (Thread) (Link)
karaLiene[info]karaliene on October 9th, 2006 - 11:42 am
mmm..jāpakustina vīrs, pēdējās nedēļas, kad var citrusaugļus rīt!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Antuanete: blondie[info]antuanete on October 9th, 2006 - 11:51 am
Un kāpēc vēlāk nevarēs?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
karaLiene[info]karaliene on October 9th, 2006 - 11:56 am
tapēc, ka bebjiem parasti problēmas rodoties no tāda mātes piena. pavisam vēlak, kādreiz noteikti varēs! tikai līdz tam paspēs sailgoties, varbūt tagad tā jāsaēdās, ka ne virsū skatīties negribas....:)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Jugita[info]angel_girl on October 9th, 2006 - 01:34 pm
Muļķības. Ja bērns jau tev puncī esot pierod pie tā, tad viņam nav alerģijas. Man draudzene ar krūti sīci baroja līdz gadam un katru dienu apēda pa 1-2 apelsīniem i viss ok. Tas, ka kaut ko nedrīkst - tas tā nosacīti, jo nedrīkst pārāk daudz.
Un kas zina, varbūt paveiksies un bērnu varēsi barot mākslīgi ar laiku.(pēc mēnēšiem 3-4iem).

(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
karaLiene[info]karaliene on October 9th, 2006 - 01:39 pm
nē, ēst, protams, var, bet tas ir sava veida eksperiments ar bērnu - būs alerģija viņam vai nebūs...un tie daži produkti, par kuriem jau laikus brīdina - nu varu tak es atturēties! pieļauju, ka tā ir vieglāk, nēkā pēc tam cīnīties ar sekām.
un manā skatījumā mākslīgā barošana nav veiksme....piedod, protams.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Jugita[info]angel_girl on October 9th, 2006 - 01:53 pm
1) bērnam var būt alerģija uz dajebko - arī svaigu krāna ūdeni;
2) kad būsi bērnu ar krūti pabarojusi pirmos pāris mēnešus parunāsim par barošanu vēlreiz. Jo vari mani uzskatīt par sadisti, bet es labāk dodu priekšroku bērnu barot ar sabalansētu, veselīgu pārtiku un normāli, sevi nepakļaujot sevi mocībām. Ja piena ir daudz - ok, tad jau viss kārtībā, a ja tev jāmokās, lai savāktu bērnam sūda 65ml, tā vietā, kad viņam jāizēd savi 110ml, bērns histērijā kliedz, jo ir badā, savukārt pašai krūtis ir asiņainas, pati esi neēdusi normāli (lai bērnam nav alerģijas) - bet ārsti saka - pacietieties, tas ir normāli. Bet vīrs ir nīgrs, jo nav ne mājās normālas kārtības, ne normāli vakariņu, ne sakarīgas sievas (jo viņai ir problēmas ar pienu), tad redzēsi - kā tas ir. Bet pati odziņa ir kad aizej pie bērnu ārsta un viņa uz tevi sāk kliegt, kāpēc badini bērnu, jo mūsdienās ir ļoti labi un kvalitatīvi mātes piena aizstājēji, tad varēs parunāt par mākslīgo barošanu vēlreiz.
Es savu puiku ar krūti esmu barojusi tā 100% tikai pirmās pāris dienas - nācās piebarot, jo viņš piedzima liels un man piena nepietika. Dzn māsas lika bērnu turēt pie krūts gandrīz visu laiku, bet pēc tam, kad tas aizgāju pie bērnu ārsta un viņa man lika sākt piebarot, noskaitot lekciju par bērna badināšanu, tad nu - nekas cits neatlika.Pēc šausmīgām mocībām nolēmu, ka tas nav tā vērts, visi ārsti (bērnu un ģimenes) mani atbalstīja un es puiku sāku barot mākslīgi. un zini - viņš ir ļoti proporcionāls, labi attīstās un ir sveiks un vesels. Tā ka - ja ar pienu paveicas - super, bet ja nē - nav jēgas sev ko pārmest, tēlot labāku nekā esi.
Kā man pateica DzN bērnu ārste, viņai pašai pēdējie ir pudeļbērni un nav ne vainas. Un es nekaunos, ka baroju bērnu ar pudeli - nevis tēloju svēto mocekli, moku sevi un bērnu un vīru piedevām. Tā ir katra paša darīšana un nevis radu, draugu vai vecāku. Galu galā - bērni vairs nav jābaro ar auzu tumi!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
karaLiene[info]karaliene on October 9th, 2006 - 02:15 pm
jau gadiem par to mācos, ar to strādāju un tagad reāli gatavojos! nu nav nekā labāka par mātes pienu, kaut tas nav ar aci uzreiz redzams. es vēl nebaroju, un Tev svēti nesolu, ka mocīšos; bet šobrīd es esmu uz tās pozitīvās nots, skaņojos uz pozitīvu iznākumu un to, ka mums viss izdosies; man ir pārāk daudz tādu piemēru apkārt....
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Jugita[info]angel_girl on October 9th, 2006 - 02:40 pm
Nav nekā svarīgāka par pirmpienu - piens.. nu - var būt, var arī nebūt, jo tie aizvietotāji tiešām ir izstrādāti ļoti ļoti labi. Barošana - tas kā nu katram.
Es tikai gribēju brīdināt, ka var arī būt citādāk! Un šitie teksti "nav nekā labāka par mātes pienu", brīdī, kad tev tāda nav var novest līdz nervu sabrukumam. Tāpēc kaut kur zemapziņā labāk sāc iestāstīt, ka arī aizvietotājiem nav ne vainas, jo galvenais taču ir, ka bērns paēdis, bet tu noteikti barosi pati, jo tev tas izdosies. Nenonocini māklsīgo barošanu, lai nav tā, ka pati sev ko pārmet vēlāk, ja kas noiet greizi (pēc savas pieredzes).
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
karaLiene[info]karaliene on October 9th, 2006 - 02:44 pm
es zinu:) zinu arī, ka mēdz būt indikācijas, kad māte pati nemaz nedrīkst barot bērnu ar pienu (iemesli gan nav palikuši prātā), ļoti retos gadījumos; un tāpēc arī teikt, ka mākslīgie maisījumi ir pilnīgs sū.... nav nekāda pamata!
es tiešām skaņojos uz labo; un kad sāk stāstīt par problēmām...nu būs viņas, tad arī cīnīšos. man jau pietiek ar vīru, kas ik pa laikam mēdz iestarpināt, ka tā nebūs tikai pasaka..:)
(Reply) (Parent) (Link)
Dying Bride[info]heartstripper on October 9th, 2006 - 02:03 pm
Pilnīgi Tev piekrītu! :)
Nav ko eksperimentēt, jo īpaši ar citrusiem un vīnogām.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Jugita[info]angel_girl on October 9th, 2006 - 02:07 pm
Nu tad pieķer arī līdzi - kāpostus, govs piena produktus, zirņus, pupas, gaļu u.t.t. - jo no tā bērnam pūšas vēders!!! Kolikas to lietu sauc!

(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
karaLiene[info]karaliene on October 9th, 2006 - 02:15 pm
un ābolus:))))
(Reply) (Parent) (Link)
karaLiene[info]karaliene on October 9th, 2006 - 02:16 pm
un no rīsiem arī dažiem veidojas korķītis zarnas...un citi nevar arī banānus ēst:))
(Reply) (Parent) (Link)
Dying Bride[info]heartstripper on October 9th, 2006 - 02:19 pm
Kāpēc Tu tik agresīva?
Es piekrītu tam viedoklim, ka VISU nevar, jāmēģina un jāskatās, vai bērnam nebūs kāda alerģiska reakcija. Katrs bērniņš taču ir absolūti atšķirīgs. Jābūt saudzīgai pret sevi un to, ko ēd. Kā saka - pirms bērna ieņemšanas par to, ko ēd, jādomā vīrietim, pēc dzemdībām par to jādomā sievietei.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Jugita[info]angel_girl on October 9th, 2006 - 02:42 pm
Tas nebija domāts atgresīvi, paralēli strādāju un runāju :) Es tikai pieminēju tos produktus, jo par tiem bieži vien aizmirst pateikt :)
Par to ēšanu - pirms un pēc - nezinu, slimības tāpat bērni pārņem no vecvecākiem, nevis pa tiešo no vecākiem, bet pašiem vieglāk, ja uzķer, kas par vainu, bet varbūt jums paveiksies un mazajam alerģijas nebūs vispār :)

(Reply) (Parent) (Link)