evergreen -

26. Feb 2003

18:23

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Homoseksuālisms ir normāla parādība un nākotnē tā vairs nebūs paranormāla lieta, bet gan dzīves realitāte šis atzīšanas process, manuprāt ir neizbēgams, aprobežotie ieciklētie uzskati reiz būs jaatmet uz to nu mēs ejam (itkā jau neviens nekur neiiet lietas pašas notiek dēļ ārpus tām esošiem cēloņiem)tas ir tikai laika jautājums, tam jānotiek un tas, manuprāt ir pilnīgi normāli, ka mēs varēsim izvēlēties cilvēkus nevis pēc dzimuma, bet gan pēc gara vai dvēseles, jo cilvēks jau nemeklē ķermeni, bet gan dvēselisko un garīgo līdzinieku, un dvēselēm taču nav dzimuma, ķermenis ir tikai laicīga forma, kura neko nenosaka, jāatrod taču dvēsele kura balstītu mūžībā nevis tikai laicīgajā dzīvē cilvēkiem vismaz nevajadzētu meklēt ķermeni, tas šķiet ir kāds zemākais plauktiņš, kurš norāda uz gara verdzību ķermenim, bet cilvēks iziet attīstības pakāpienus un galu galā viņš atcerēsies, ka viņa būtībai, dvēselei ir cita funkcija un, ka verdzība ķermenim ir tikai viens nevēlams aspekts no kura jāiemācās atbrīvoties. Protams, ja arī cilvēkiem, ir zemāka izpratne otra meklējumos, tas nav nekas nosodāms, jo viņi taču tikai meklē īsto, tikai atšķirība tā, ka meklē īsto cilvēku nevis īsto dvēseli...
Tā ka gaidīsim un cerēsim, ka pasaule spēj mainīties un tā spēj mainīt gan sevi, gan sabiedrību, meklējot ceļu, ko dēvēt par īsto...

(18 raksta | ir doma)

Comments:

From:(Anonymous)
Date:27. Februāris 2003 - 01:23

(Link)
Īstaa perversija sleepjas tanī, ka mēs atsakamies atzīt iras prioritāti un pakārtojam visu subjekta diktātiem. Subjektīvisms ir vēlme uzstiept lietām savas kategorijas - pavēlēt, kā lietām jāizturas, kādām tām jābūt.
(Reply to this) (Thread)
[User Picture]
From:[info]evergreen
Date:27. Februāris 2003 - 07:43
(Link)
jaa jaa bet te runa nav iisti par subjektiivismu....:) subjektiivismam kaa taadam veel ir arii daudz citu blakus paraadiibu..esit es gribeeju teikt tikai to ka paraadaas iespeeja uztvert cilveekus liidzveertiigaak, uztvert caur citu veertibu hierarhiju...
ar domu ka fiziskie kriteeriji kljust aizvien liekaaki un nevajadziigaaki, jo galu galaa mees katrs juutamies esam kautkas cits kaut kas vairaak nekaa kermenis.....
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]fragile
Date:27. Februāris 2003 - 11:42
(Link)
piekrītu, pilnīgi piekrītu. jā.
(Reply to this) (Thread)
[User Picture]
From:[info]evergreen
Date:2. Marts 2003 - 00:16
(Link)
ir arii kaads pamatojums kadeelj man piekrist?

taads tiiri uz interesi balstiits jautaajums - vai esi homosexuaals?
es te taa padomaaju par to kaadi cilveeki shim te vareetu piekrist...varbuut tie kas saprot ka miilestiibai ir kaada noziime?
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]fragile
Date:3. Marts 2003 - 09:30
(Link)
centīšos atbildēt:
1. lai gan mani partneri līdz šim ir bijuši vīrieši, nenoliedzu, ka tā varētu būt arī sieviete, jo:
2. ne fiziskās īpašības ir tas, dēļ kā izvēlamies otru. sexs ir sekundārs. ļoti sekundārs. vismaz man. mīlestība? es joprojām neesmu pārliecināta par tās pastāvēšanu. mīlestību iztēlojos vairāk kā vispārīgu parādību - ne mīlestību pret vienu konkrētu būtni, bet mīlestību pret dzīvību, pasauli, kopumu. arī pret cilvēkiem. tā vismaz vajadzētu būt. bet es joprojām nemāku mīlēt cilvēkus kopumā. jebkurā gadījumā - Tavas augstāk, kā arī zemāk izteiktās domas sakrīt ar manām. tā nu ir.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]evergreen
Date:3. Marts 2003 - 12:02
(Link)

es veinmēr priecājos, ja atrodas kāds kas saprot :)
un ja man būtu jāatbild uz šo jautājumu, tad es atbildētu tieši tāpat, mīlestība tiešām varētu būt visaptverošs veselums, es gan esmu pārliecināta ka nekādas mīlestības nav un pēc definīcijas būt nevar, bet es tai tomēr ticu :)
(Reply to this) (Parent)
From:[info]suic
Date:27. Februāris 2003 - 18:02
(Link)
Tikai vienu es nesapratu - kāpēc pidars meklē nevis ķermeni, bet dvēselisko un garīgo līdzinieku, lai iespraustu tam pimpi dirsā?

Būtu labāk uzreiz meklējis dirsu, nevis nemēģinājis savus dzīvnieciski deviantos impulsus notušēt ar kaut kādiem cilvēces garīgajiem ideāliem.
(Reply to this) (Thread)
[User Picture]
From:[info]evergreen
Date:2. Marts 2003 - 00:34
(Link)
it kaa jau tur nav ko nesaprast, es jau nebiju domaajusi par tieshaam fiziskaam attieciibaam, bet par gariigu harmoniju starp indiviidiem un nav nekas nosodaams ja gariigaa harmonija veidojas starp liidziigiem dzimumiem, ja ta ir tikai veelme iespraust tad tas ir nozeelojami, gan starp pareizi gan nepareizi orienteeteajiem, lielaako ties tiem kas tiesham meklee pakalju kuraa iespraust ir indiviidi ar komplexiem un primitiivaam berniibas traumaam, mentaali vaajie un veel hrenvinjzin kaadi....ja cilveex nespeej otraa saskatiit neko citu kaa kermeni tad tas ir tikai vinja mentaalaas attiistiibas raadiitaajs...
otrs variants uz ko vareetu atsaukties aizstaavot attieciibas starp viena dzimuma paarstaavjiem, gan tikai taadas kas nebalstaas uz iespraushanu, ir sveetie raxti ( jaa jaa zinu ka peec shii texta varu gaidiit druumo kritiku, bet es tikai apspeeleeju dazadas versijas) taatad saakotneeji, kad cilveex veel nebija kritis kaardinaajumaa, vinjsh bija viens, dzimumi nodaliiti veel netika, taatad taa var buut kaa potenciaali augstaaka ideju izpratne ja cilveex kljuust atveerts shaadai idejai par vienliidziibu tiiri ideju liimenii, jo vieniigais kas muus dara atskiriigus viirieshus un sievietes ir tiiri biologiskais un sociaalais aspekts...
un pat ir treshaa lieta senie griekji tak arii bija baigie shajaa zinjaa, vinjiem tikai bija cita motivaacija shaada veida attieciibaam...
te arii secinaajums attieciibas starp cilveekiem veerteet nevis peec taa kaadam kermenim vinjsh gulj blakus bet gan driizaak peec motivaacijas kaadeelj vinjsh to dara...
un pilniigi pashai gribaas sevi saakt kritizeet, bet atstaasim sho lietu specuku zinjaa :)...
(Reply to this) (Parent)
From:[info]andzha
Date:10. Marts 2003 - 11:59
(Link)
Zini, ar to dvēselisko tuvību ir tā, kā ar mērci. Laba mērce var piešķirt ēdienam pavisam citu garšu, tāpat garīgā tuvība var piešķirt seksam citu emociju bagātību.
Bet nekad īsta mīlestība nebūs bez sexa. Platons bija duraks :).
(Reply to this) (Thread)
[User Picture]
From:[info]evergreen
Date:10. Marts 2003 - 12:24
(Link)
nekaitini...:)par to kursh lielaax durax tu vai PLatons...
par to meerci... nu ja es jau arii veel neesmu iepazinusi shaadu pakaapi kad zuud vajadziiba peec sexa, bet iespeejams ka taada ir man pat skiet ka es zinu nu vismaz ticu ka taada ir, kaada starpiiba ar ko ir sex nu vinjiem tur savaa starpaa ir labi vinji miil un miil caur sexu.. paradoxaalaakais ir tas, ka pret homosexuaalismu lielaakoties ir viirieshi, nespeejot sadziivot ar domu ka ...? vai kaa tur ir?
(Reply to this) (Parent) (Thread)
From:[info]andzha
Date:10. Marts 2003 - 12:36
(Link)
Es atzīšos - es esmu riebīgs un iesīkstējis homofobs, kurš nespēj turēt līdzi laikmetam un pieņemt homoseksuālismu.
Nāk prātā citāts no The Way Of The Gun:

Parker: Isn't it interesting that if I grab a woman's ass and she punches my lights out then she's defending her rights, but if a faggot grabs my ass and I punch his lights out, then I'm a homophobe?

Protams, var būt mīlestība bez sexa. Piemērs - veci cilvēki, kas vairs nav spējīgi.
Bet es neticu platoniskai mīlestībai.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]evergreen
Date:10. Marts 2003 - 16:51
(Link)
no ko tu tam sexam pieseejies...:)
tas textinjsh taads kaa vairaak par miilestiibu...diezvai var pastaaveet platoniska miilestiiba, nee nu ir gadiijumi kad taa pastaav bet tad drosvien ir taa ka fiziskaas vajadziibas tiek apmierinaatas ar nemiilamiem objektiem, pat Dante :) visredzamaakais platoniskaas miilestiibas paartstaavis draazaas pa labi pa kreisi tiesa gan ar sievieteem...ir svariga divu cilveeku attiexme pret pashu sexu un nav svariigi vai tie ir divi dzeki vai divas maigas sievietes, vai sieviete un viirietis vinjiem visiem ir iespeejas baudiit gan pilnveertiigu sexu gan harmonisku miilestiibu...
paardomaam varu ieteikt palasiities kaut ko par tantrisko sexualitaati, tiesa gan neviens no religiski blaa blaa orienteetajiem virzieniem homosexuaalismu neatziist, bet tas jau tieshaam laikam taadeelj ka religiju gruuti pastiept liidzi laikam, un veel tai tik radikaalas paarmainjas nav nepiecieshamas, bet kad vairaak nekaa 1/2 pasaules iedziivotaaju buus homosexuaali tad jau gan jau arii ka vinji buus spiesti vilkties liidzi laikam lai nebuutu jaazaudee ljauzu massas, bljaa kaa es liidz shitaadai stadijai aizraxtiijos sasodiits :)
(Reply to this) (Parent) (Thread)
From:[info]andzha
Date:10. Marts 2003 - 20:12
(Link)
Laikam būs muļķīgi Tev stāstīt par to, ka homoseksuālisms īstenība ir iedzimta anomālija, jo daba rada sugas, kuras ir spējīgas vairoties un, ja sugas pārstāvji nav spējīgi vairoties (kaut arī tikai psiholoģisku, ne fizisku iemeslu dēļ), tad tie ir izmiršanai paredzētie (augu valstī tā notiek). Tu tā pat to neņemsi galvā.
Ja pieņem, ka homoseksuālisma atzīšanas propaganda nepalielina homoseksuāļu skaitu un homoseksuālistu ģimenēs augoši bērni nekļūst par homoseksuāļiem, tad to skaits nekad nebūs 1/2 no pasaules iedzīvotājiem. Bet, ja tomēr manis nosauktie faktori to ietekmē, tad ir jāsāk tagad cīņa pret tiem, jo savādāk cilvēce lēnām degradēsies gēnu līmeni un pavisam izmirs.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]evergreen
Date:11. Marts 2003 - 00:21
(Link)
es dzirdu ko tu saki...
njaa taadaa liimenii tas tieshi taa arii ir kaa tu saki, bet es jau vislaik par to miilestiibu....lai nu paliek, karoshanas iedvesmai vari apskatiit sho: http://journal.bad.lv/talkread.bml?journal=resnaisrullz&itemid=1175
es veel mazliet nevaru no taa izlasiitaa attiet...
(Reply to this) (Parent) (Thread)
From:[info]andzha
Date:11. Marts 2003 - 00:42
(Link)
suic vienkārši vēl nav atradis savu vietu dzīvē. Savukārt resnais ir pataloģija.
Vienīgais ko nezinu - ko resnais nodarījis suic, ka šāda dusmu lēkme sākās.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]evergreen
Date:11. Marts 2003 - 20:25
(Link)
...nezinu kas / kaads ir resnais, bet zinu suic...
:) varam izveerst/neizveerst suic personiibas daliishanaas probleemu :)
par to vietu dziivee, mees jau katrs vinju mekleejam un man ir aizdomas, ka taa mekleeshana ir nebeidzama :( vinjam vismaz ir sisteema caur kuru vinjsh skataas uz lietaam un veel un veel visaadas fiichas un ar to vinjsh par laimi vai diemzeel ir izpelniijies cienju vai simpaatijas manaas aciis
iemesls vinju maigajaam vaardu apmainjaam drosvien bija maigaaa bildiite ar cilveeka peecpusi, suic ir hronisks riebums pret visaadaam shaadaam tipa homosexuaalaam paraadiibaam...
nu tur drosvien ir kaads dziljaax iemesls arii...:)
(Reply to this) (Parent) (Thread)
From:[info]andzha
Date:12. Marts 2003 - 00:56
(Link)
Nesaprotu un droši vien nesapratīšu suic, jo manas dzīves uztveres pamatakmeņi ir pavisam atšķirīgi. Bet esmu apsolījies netraucēt viņam izteikta viņa viedokli, ko arī centīgi daru nekomentējot viņa izteikumus :)
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]evergreen
Date:6. Marts 2004 - 02:00
(Link)
paskaties ko es atradu :))) taa sapriecaajos, par biologjisko vairoshanos mees veel parunaasim :))) nju ja laikam jau shodien :)
(Reply to this) (Parent)