Par Sviesta Cibas jaunumiem (un gļukiem) -

Jūlijs 1., 2005

watt
12:56
Tad kāda šobrīd izskatās Ciba? Nu, šitāda te:)

No kreisās: gw+proxy, db, web1+loadbalancer, web2.
Pirms db kompja ir novietots (vertikāli) lokālā tīkla switch, uz web1 ir novietots cibas privātā db-only tīkla gigabit switch.

Uz gw+proxy griežas arī folding.lv lapa. :)
Db kompī var redzēt sw-raid mirror saslēgtus divus diskus 5" kastītēs, kur glabājas Cibas datu bāze.

[lielāka bilde 1] [lielāka bilde 2]

Svarīga ziņa: 16-17 jūlijā esmu ieplānojis veikt datu bāzes struktūras un koda atjaunošanu uz jaunāko LiveJournal CVS koda versiju (būs pieejamas vairākas interesantas fīčas), gatavojieties, ka kādu brīdi nestrādas, un pēc tam arī būs arī jāpacīnās ar gļukiem ... :)

From:[info]x_f
Date:1. Jūlijs 2005 - 13:02
(Link)
Propellers aizmugurē! Un vai tik tas tur pie sienas nav radiators, m? Lai Cibā būtu kāda silta vietiņa? :)
Mjā, izaugusi gan tā ir.
Btw, par vienu no fīčām labprāt es uzrakstītu. :)
[User Picture]
From:[info]watt
Date:1. Jūlijs 2005 - 13:07
(Link)
tas radiators vienalga ir izslēgts...
[User Picture]
From:[info]petrovichs
Date:1. Jūlijs 2005 - 17:25
(Link)
A šis ir konkurenc?

http://www.raksta.lv/
[User Picture]
From:[info]watt
Date:1. Jūlijs 2005 - 23:56
(Link)
būs apsveicami ja pokemoni uz turieni notīsies :)
[User Picture]
From:[info]somebodysomeone
Date:5. Jūlijs 2005 - 23:01
(Link)
Muahahā, tas taču izskatās smieklīgi :)
[User Picture]
From:[info]v00d00
Date:9. Jūlijs 2005 - 10:42
(Link)
nez vai tas man vienam līkas rokas vai kā, bet tagad bieži gadās tā ka ugunslapsa saka ka nēesmu ielogojies, lai gan biju uzlicis opciju ka vēlos palikt ielogojies arī tad, kad aizveru pārlūku....
[User Picture]