Par Sviesta Cibas jaunumiem (un gļukiem) - ielūgumi

Jūlijs 2., 2004

watt
11:42 - ielūgumi
Sen jau gribēju ieviest šo fīču, bet kaut kā rokas bija par īsām...

Tagad visi apmaksātie lietotāji saņem 3 ielūguma kodus. (Vienkārši par to ka ir apmaksāti lietotāji. Pēc idejas, vajadzētu pa 3 kodiem par katru apmaksāto gadu... bet to es šobrīd vēl nevaru uztaisīt.)

Matemātika? 0.95 = 3 * 0.35  :)

Lai saņemtu ielūguma kodus, jāielogojas (atvainojos, jāiežurnalējas), un jāiet uz http://journal.bad.lv/invite/ , kur lapas apakšā būs jānospiež "Ģenerēt kodus" saitīte.

Ielūguma kodus var izdalīt draugiem un paziņām, kā arī nejauši satiktiem, simpātiskiem garāmgājējiem.

From:[info]dh
Date:2. Jūlijs 2004 - 12:19
(Link)
nav gadijumaa 1.05Ls?