« previous entry | next entry »
Jun. 1., 2014 | 12:30 pm
posted by: pecuminjsh in pajautaa
Kā EDS iesniegt elektroniski sagatavotus rēķinus? (Pašnodarbinātajam.)
Ar kvītīm viss ir vienkārši, ir podziņa: Pārskats par darījumu apliecinošo kvīšu izlietojumu. Zem "Darījumu apliecinošie dokumenti" nav nekas par to, kā arī jebkur, kur klikšķinājos un ikmēneša periodiskie googles meklējumi man neko nav devuši. Ko darīt ar elektroniskajiem rēķiniem? Un kā tos norādīt gada deklarācijā?
Tur ir tā podziņa, ka var sastādīt dokumentu no faila, bet neba nu VIDs gribēs visus manus rēķinus? Turklāt, man nav ne jausmas, ko nozīmē tie formāti, kurus viņi ir gatavi pieņemt (man visi ir ekselī = .xls).
Lūdzu, lūdzu, apgaismojiet mani. Un paldies!
Ar kvītīm viss ir vienkārši, ir podziņa: Pārskats par darījumu apliecinošo kvīšu izlietojumu. Zem "Darījumu apliecinošie dokumenti" nav nekas par to, kā arī jebkur, kur klikšķinājos un ikmēneša periodiskie googles meklējumi man neko nav devuši. Ko darīt ar elektroniskajiem rēķiniem? Un kā tos norādīt gada deklarācijā?
Tur ir tā podziņa, ka var sastādīt dokumentu no faila, bet neba nu VIDs gribēs visus manus rēķinus? Turklāt, man nav ne jausmas, ko nozīmē tie formāti, kurus viņi ir gatavi pieņemt (man visi ir ekselī = .xls).
Lūdzu, lūdzu, apgaismojiet mani. Un paldies!
from: far_away
date: Jun. 1., 2014 - 10:58 pm
#
Atbildēt