pajautaa

« previous entry | next entry »
Jun. 1., 2014 | 12:30 pm
posted by: pecuminjsh in pajautaa

Kā EDS iesniegt elektroniski sagatavotus rēķinus? (Pašnodarbinātajam.)
Ar kvītīm viss ir vienkārši, ir podziņa: Pārskats par darījumu apliecinošo kvīšu izlietojumu. Zem "Darījumu apliecinošie dokumenti" nav nekas par to, kā arī jebkur, kur klikšķinājos un ikmēneša periodiskie googles meklējumi man neko nav devuši. Ko darīt ar elektroniskajiem rēķiniem? Un kā tos norādīt gada deklarācijā?

Tur ir tā podziņa, ka var sastādīt dokumentu no faila, bet neba nu VIDs gribēs visus manus rēķinus? Turklāt, man nav ne jausmas, ko nozīmē tie formāti, kurus viņi ir gatavi pieņemt (man visi ir ekselī = .xls).

Lūdzu, lūdzu, apgaismojiet mani. Un paldies!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {9}

Pelēks krauklis

from: [info]far_away
date: Jun. 1., 2014 - 10:58 pm
#

Es esmu pašnodarbinātaiis, kam ir rēķini katru mēnesi (tiesa ne elektroniski), nekur atskaitēs un deklarācijā man viņi neparādās. Grāmatvedību ved profesionāla grāmatvede, ir saimnieciskās darbības žurnāls (tur ir atsauces uz rēķinu numuriem) un rēķini glīti iesieti mapītē, bet VID nekad nekādi dokumenti nav likti, izņemot medicīnas izdevumu čekus.

Atbildēt