pajautaa

« previous entry | next entry »
Jun. 1., 2014 | 12:30 pm
posted by: pecuminjsh in pajautaa

Kā EDS iesniegt elektroniski sagatavotus rēķinus? (Pašnodarbinātajam.)
Ar kvītīm viss ir vienkārši, ir podziņa: Pārskats par darījumu apliecinošo kvīšu izlietojumu. Zem "Darījumu apliecinošie dokumenti" nav nekas par to, kā arī jebkur, kur klikšķinājos un ikmēneša periodiskie googles meklējumi man neko nav devuši. Ko darīt ar elektroniskajiem rēķiniem? Un kā tos norādīt gada deklarācijā?

Tur ir tā podziņa, ka var sastādīt dokumentu no faila, bet neba nu VIDs gribēs visus manus rēķinus? Turklāt, man nav ne jausmas, ko nozīmē tie formāti, kurus viņi ir gatavi pieņemt (man visi ir ekselī = .xls).

Lūdzu, lūdzu, apgaismojiet mani. Un paldies!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {9}

mākonis debesīs

from: [info]negaisiic
date: Jun. 1., 2014 - 09:50 pm
#

eeee....
tad man laikam vairs nav ko teikt par šo sistēmu!
kādreiz importēju dažādus un visādus, neviens ne ar ausi neklapēja.
varbūt piezvani un pakonsultējies, kas tie vispār ir par mistiskajiem formātiem un validēšanas shēmām. Diemžēl citādi nupat Tev palīdzēt nemācēšu!

Atbildēt | Iepriekšējais