pajautaa

Ryanair

« previous entry | next entry »
Jul. 5., 2012 | 03:25 pm
posted by: flog in pajautaa

vecais stasts ar Ryanair bet jauna situacija prieksh manis.

paris dienas atpakalj atklajam ka no ryanaira nav atnakusi iechekoshanas vestule, meklejot vecajos e-mailos neatradam ari konfirmacijas emailu ka biljete nopirkta, ta ka lieta bija dedziga vnk nopirkam citu lidojumu no citas kompanijas, bet nu nokljustot majas nakas secinat ka nauda no konta tomer ir nonjemta (bijam nospriedushi ka visa guzma vnk nesam biljeti nopirkushi). tatad juatjaums- ko tagad? ryanair cetru sasniegt ir neiespejami- sazvanit nevar, kur uzrakstit ari isti nav, ka shadas situacijas rikoties- tagad- paris dienas pec lidojuma. vai vispar ir ko ceret uz naudas atgriezhanu? jo pieradijums ir- bankas izraksts, bet ryanair sistema atrast neko nevar- tads booking neeksiste.

iesakiet nu ludzu vismaz pie ka griezties. un vispar- ka var pastavet tada kompanija kurai nav neviena jedziga informacijas centra/klientu apkalposhanas centra utt?

uzhas.

paldies par padomiem

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {3}

from: [info]atis
date: Jul. 5., 2012 - 04:11 pm
#

Raksti iesniegumu bankai, ka ir izkrāpta nauda no Tavas kartes. Veici pirkumu Ryanair, kurš nenotika (booking sistēmā nekā tāda nav, paņem kādus skrīnšotus). Tādēļ secini, ka Ryanair ir nelikumīgi izmantojuši Tavas kredītkartes datus, lai izkrāptu naudu.

Neiedziļinies detaļās, ka pārbaudīji e-pastu, tur nebija utjp. Vienkārši konstatē faktu, ka Ryanair krāpjas. Jo šajā gadījumā visai ticams, ka dabūsi ātri atpakaļ naudu, bet Ryanair būs nepatīkams aizrādījums no bankas/kredītkaršu kompānijas puses. Kas būs daudz efektīvāk par neapmierinātas un neievērojamas privātpersonas žēlošanos.

Atbildēt