Maijs. 3., 2012 | 09:04 pm
No:: apjukums
kompensācija noteikti ir jāpieprasa!
mans draugs iesūdzēja tiesā Lufthansu par 3h lidmašīnas aizkavēšanos un beigu beigās arī uzvarēja.
lidojums Rīga - Frankfurte tika pēkšņi atcelts un tā vietā tapa piedāvāts lidojums Rīga - Kopenhāgena - Berlīne - Amsterdama. 2 pārsēšanās, krietni ilgāks lidojuma laiks un pēc Lufthansas domām, nekādas kompensācijas.
sākumā viņš sūtīja pieprasījumu pa tiešo uz Lufthansu, kas tieši tāpat kā airBaltic, nebeidza vien piesūtīt atrunas, ka gadījums bijis ārkārtējs un tāpēc nekāda kompensācija nepienākas.
Nīderlandē ir organizācija Euroclaim, kas darbojas kā starpnieki šādās situācijās, ar kuru ļoti brašu palīdzību un pēc gadu ilgām peripētijām un n-tajām tiesas sēdēm Lufthansa tomēr tos 250 eur samaksāja.
varbūt ir kāda ES līmeņa institūcija, kas var palīdzēt, ja PTAC nelīdz.
mans draugs iesūdzēja tiesā Lufthansu par 3h lidmašīnas aizkavēšanos un beigu beigās arī uzvarēja.
lidojums Rīga - Frankfurte tika pēkšņi atcelts un tā vietā tapa piedāvāts lidojums Rīga - Kopenhāgena - Berlīne - Amsterdama. 2 pārsēšanās, krietni ilgāks lidojuma laiks un pēc Lufthansas domām, nekādas kompensācijas.
sākumā viņš sūtīja pieprasījumu pa tiešo uz Lufthansu, kas tieši tāpat kā airBaltic, nebeidza vien piesūtīt atrunas, ka gadījums bijis ārkārtējs un tāpēc nekāda kompensācija nepienākas.
Nīderlandē ir organizācija Euroclaim, kas darbojas kā starpnieki šādās situācijās, ar kuru ļoti brašu palīdzību un pēc gadu ilgām peripētijām un n-tajām tiesas sēdēm Lufthansa tomēr tos 250 eur samaksāja.
varbūt ir kāda ES līmeņa institūcija, kas var palīdzēt, ja PTAC nelīdz.