pajautaa

« previous entry | next entry »
Sep. 18., 2011 | 09:03 pm
posted by: reportiere in pajautaa

Nesen pārgāju uz Biti. Sakari sūkā, bet šodien kronis visam - vispirms domāju, ka tikai dziļos laukos un tikai uz vienu konkrētu tīklu, bet nu esmu Rīgā un mēģinājumi zvanīt uz jebkādiem numuriem beidzas ar klusumu otrā galā. Respektīvi, nav pat savienojuma. Īsziņas it kā iet. It kā.
Bites klientiem šitādi pigori ir regulāri vai laiks domāt par telefona nomaiņu? Un pirmajā gadījumā - ko darīt?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {18}

from: [info]lapsamaza
date: Sep. 19., 2011 - 09:45 am
#

nezinu vai regulāri- bet- o- jā tieši šādus pigorus Bite izstrādāja pagājšnedēļ baltās nakts laikā. posmā no 2 līdz 7 naktī. sagādājot nemazums klapatu, viesu, kas sadalījušies mazākos bariņos blandās pa baltajām naktīm ar bites telefoniem kabatās atkalsatikšanā, savākšanā un uz naktsmājām nogādāšanā. saprotams, ka bites info/palīdzības tālrunis nedarbojās nakts laikā, aizūtiju šiem meilu- uz kuru viņi man atbildēja tikai pēc 6 (!!!!) dienām - respektīvi piektdienā- ar komentāru- ka, jā tanī naktī esot bijušas vietām sakaru problēmas, cerams, ka pārāk lielas problēmas tas nesagādāja (bet iespējams, ka tik nepretimnākoša un novēlota atbilde bija, jo es neesmu bites klients). un gandrīz kā anekdoti dzirdēju, kā kādam bites klientam šajā naktī vajadzēja izsaukt taksi, lai tiktu uz lidostu...

Atbildēt