Degvielas un ķīmijas

« previous entry | next entry »
Jun. 1., 2011 | 07:33 pm
posted by: chmo in pajautaa

Hai!

Ir viens dīzeļdzinējs, kurš šobrīd tiek barots ar izstrādāto eļļu (tautā sauktu par atrabotku), kas ir atšķaidīta ar benzīnu, kaut kur 7:1 attiecībā. Šobrīd man ir divas problēmas - auksts grūti lec un ir vērojams arī jaudas zudums - iet viņš it kā normāli, bet cēliens švaks.

Jautājums vai te nav kāds ar bišķi labākām zināšanām ķīmijā, kas varētu ieteikt, ar ko varētu pamēģināt to eļļu šķaidīt, jo tīrajā tā ir par biezu. Tuvāko mēnešu laikā gan viņai būs sildītājs, bet nu pagaidām nav. Mērķis, protams, ir tikt cauri iespējami lētāk. :D

Ar dīzeļdegvielu nešķaidu, jo to vajag krietni vairāk nekā benzīnu un visa mana mega ekonomija pazūd, tur vajag 1:1 aptuveni, lai būtu riktīgi labi.

Paldies!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {3}

from: [info]pieninjsh
date: Jun. 1., 2011 - 09:23 pm
#

Pamēģini aviācijas degvielu :D

Atbildēt


mm

from: [info]martins
date: Jun. 1., 2011 - 11:57 pm
#

izfiltrē no sākuma. bet vispār izejmateriāls nav nekāds labais. labāk ar eļļu no pārtikas rūpniecības. pilns internets un arī tepat mūsu zemē ir tādi, kas par brauc uz eļļas praktiski par velti.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]chmo
date: Jun. 2., 2011 - 12:08 am
#

Tu izlasīji jautājumu? :) Es jau tā braucu kādu laiku. Mani šajā gadījumā interesē tas, lai kāds man iesaka kaut ko, kas labi šķaidītu to eļļu un nemainītu vai uzlabotu degšanas īpašības.

Dīzelis švaki šķaida, tāpēc jālej daudz. Daudz pieliets uzlabo arī degšanu. Bet daudz liet dīzeli nav izdevīgi.

Benzīns šķaida ļoti labi, vajag relatīvi maz, bet nu kompresijas aizdedzes motorā benzīns neko labu degšanai nedod.

Vajag kaut kādu citu šķīdinātāju tātad atrast, ja tāds ir...



Pārtikas rūpniecībā man nav kontaktu, kur to eļļu dabūt, turklāt, tur, pirmkārt, lielāks čakars ar filtrēšanu, otrkārt, tā pārtikas eļļa vienmēr ir jāsilda līdz aptuveni 80 grādiem, kamēr izstrādāto motoreni vasarā var lietot arī nesildītu.

Atbildēt | Iepriekšējais