Dec. 28., 2010 | 01:29 pm
No:: anonims

atlasi savu mērķauditoriju, atlasi medijus, kurus tā patērē. izdomā interesantu un pārliecinošu veidu, kā uzsākt komunikāciju. izdari to.

par mērķauditoriju. ja tev prātā - visi, kam vajag tulkojumu - tu haltūrē. tualetes papīru lieto visi, kas liek kluci, bet reklāmas ir vērstas uz..? iedziļinies auditorijā, kas tam liekas smieklīgs, ko tas saprot, kādā līmenī ar to runāt.

veidojot interneta komunikāciju, t.i. text ads vai bannerus vai jebko citu, svarīgi parūpēties par to uz kurieni tā vedīs - web lapu. un jums vēl ir krietns darbs darāms tur.

protams, svarīgi ir strādāt ļoti rūpīgi ar esošajiem klientiem. konvertēt viņus no vienkaršī klientiem uz ļoti laimīgiem un apmierinātiem klientiem. pozitīva komunikācija, sīkas detaļas, personīga attieksme. un viņi noteikti ieteiks jūs saviem paziņām, draugiem un biznesa partneriem, ja kāds taujās pēc tulkošanas biroja.

reklāmas saturs. pamanāms. nodod savu vēstījumu cilvēkam interesantā, intriģējošā veidā. nesarežģī, bet nepadari to prastu ar "tulkojam pa 5 lati lpp. raksti uz blabla@inbox.lv vai sūti ziņu uz peidžeri."

protams, esi gatavs par to maksāt.

alternatīva:

izmanto ppc text ads un ceri uz veiksmi.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: