Jauna amata izveide
« previous entry | next entry »
Nov. 7., 2005 | 10:19 am
posted by: duujs in pajautaa
Sakarā ar to, ka man nav pieredze šādos jautājumos, labprāt gribētu dzirdēt jūsu padomus.
Mūsu kompānijai ir radusies nepieciešamība izveidot jaunu Amatu. Kāda ir turpmākā rīcība? Rīkojums par jauna amata izveidi, vēl kādi papīri? Kā tas būtu jādara juridiski pareizi?
Var ieteikt arī kādu lapu, ko papētīt.
Paldies jau iepriekš.
Mūsu kompānijai ir radusies nepieciešamība izveidot jaunu Amatu. Kāda ir turpmākā rīcība? Rīkojums par jauna amata izveidi, vēl kādi papīri? Kā tas būtu jādara juridiski pareizi?
Var ieteikt arī kādu lapu, ko papētīt.
Paldies jau iepriekš.
from: duujs
date: Nov. 7., 2005 - 01:10 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: kangaroo
date: Nov. 7., 2005 - 01:28 pm
#
Starp citu, tur ieviesa arī ISO xxxx, kas nosaka arī dokumentu aprites standartus un es nekur nemanīju, ka būtu kaut kas teikts par to, ka būtu jāraksta pavēle par vietas radīšanu. Kad ir reāls cilvēks, tad gan raksta darba aprakstus, līgumus, darba drošības instrukcijas, pārbīda klucīšus hierahijā u.tt.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: duujs
date: Nov. 7., 2005 - 04:28 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: kangaroo
date: Nov. 7., 2005 - 05:07 pm
#
Bāāļin... Nu tad jāsāk ar amata aprakstu un darba līgumu. Ja tas cilvis vēl arī prokūrists, tad pat prasītos īpašnieku sapulce, kur protokolā arī ieraksta cilvēka pienākumus un atbildību, uz kā pamata arī pēčāk taisa amata aprakstu un darba līgumu.
Atbildēt | Iepriekšējais