pajautaa

« previous entry | next entry »
Aug. 10., 2010 | 02:10 pm
posted by: la_cumparsita in pajautaa

Pasūtīju Ebayā apģērba gabalu. Aprakstā minēts, ka tas ir jauns, taču saņemot uz apģērba bija kkādi netīri pleķi. Rakstīju pārdevējam, ka tā neesmu ar mieru un vēlos to sūtīt atpakaļ un saņemt samaksāto naudu. Pārdevējs atbildēja, ka lai es pamēģinot izmazgāt traipus un atgriezīšot man piegādes naudu. Pamēģināju mazgāt vienu no traipiem, tas palika gaišāks, taču neizmazgājās - apģērba gabals ir balts. Tagad pārdevējs uz atkārtotu manu vēstuli par pirkuma un naudas atgriešanu jau nedēļu nereaģē. Kā rīkoties?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {6}

from: [info]lapsa123
date: Aug. 10., 2010 - 03:09 pm
#

atver disputu, kā iemeslu mini, neatbilst aprakstam(brāķis) - PayPals rīkosies Tavā vietā, sliktākajā gadījumā atgriezīs naudu pēc 30 dienām.

atpakaļ sūtīt parasti ir ļoti neizdevīgi, jo pasta izmaksas uz UK ir lielas un neviens Tev tās neatmaksās, būsi iztērējusi divas pasta maksas, ja prece nav ļoti dārga tas ir neizdevīgi!

Visprātīgākais ir prasīt pārdevējam vismaz pusi naudas atgriezt un mazgāt vēlreiz.

Atbildēt