pajautaa

« previous entry | next entry »
Aug. 10., 2010 | 02:10 pm
posted by: la_cumparsita in pajautaa

Pasūtīju Ebayā apģērba gabalu. Aprakstā minēts, ka tas ir jauns, taču saņemot uz apģērba bija kkādi netīri pleķi. Rakstīju pārdevējam, ka tā neesmu ar mieru un vēlos to sūtīt atpakaļ un saņemt samaksāto naudu. Pārdevējs atbildēja, ka lai es pamēģinot izmazgāt traipus un atgriezīšot man piegādes naudu. Pamēģināju mazgāt vienu no traipiem, tas palika gaišāks, taču neizmazgājās - apģērba gabals ir balts. Tagad pārdevējs uz atkārtotu manu vēstuli par pirkuma un naudas atgriešanu jau nedēļu nereaģē. Kā rīkoties?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {6}

tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Aug. 10., 2010 - 03:07 pm
#

ieej paypalā un spied refund, ja vēl nav pagājis mēnesis kopš pirkuma. tur ar aprakstīsi problēmu un ja pārdevējs mēneša laikā nereaģēs, tad paypals tev atgriezīs naudu un apģērba gabalu varēsi paturēt sev.

Atbildēt