Mar. 26., 2010 | 01:39 pm
No:: labils
ja tic leimaņa versijai par notikumu attīstību, tad jāsaprot ka viņš ir vairāk vai mazāk smalkas provokācijas upuris - tā revolucionārā vēstule esot bijusi studentu iekšējai lietošanai un studentu vidū sprēgāšana ir piļaujama un pat atbalstāma - tāteikt lietderīga jaunības maksimālisma izmantošana.
manā skatījumā purga ir tajā ka akadēmiķi vispār neiedziļinās tajā kā tas viss sākās un pārsvarā ir sacepušies par to ka kāds vispār ir uzdrošinājies apšubīt viņu darbu. līdz šim demostrētā nostāja stingri velk autoritatīvu režīmu. par piemēru "fakultātes augšas" pirmā reakcija uz publikāciju portālā "Cita Diena" - izslēgt!
a kā tas nākas ka students nedrīkst apšaubīt pasniedzēja darbu? un kas tad ja tas notieka sarunā ar žurnālistu? kopš kura laika universitāte ir slepena organizācija kur kur viedoklis par kādu nedrīkst atstāt universitātes sienas.
daudz ir nejēdzību abās frontēs armandam par labu vien runā viņa jaunība un iztrūkstošā dzīves gudrība, turpretī Kūlis and co ar savu reaģēšanu nu ir nolaidies līdz otrā kursa līmenim..
armands un erasmus:
"Esmu LU VFF filozofijas BSP 2. kursa students Armands Leimanis, un ar šo
vēlos kandidēt uz vietu Aberdīnas universitātē ERASMUS apmaiĦas programmas
ietvaros 2010. gada rudens semestrī.
(...)
Aberdīnas universitāte man vispiemērotākā būtu arī tāpēc, ka tās rašanās ir
saistīta ar skotu apgaismību un Tomasu Rīdu, kura filozofiskās ievirzes (konkrēti
direct realism un pētījumi par veselo saprātu) man ir Ĝoti tuvi. Apgūstot rietumu
filozofijas vēsturi, esmu padziĜināti pievērsies arī Rīda laikabiedram Deividam
Hjūmam (konkrēti indukcijas problēmai), kā arī citiem britu empīriėiem – Bērklijam
un Lokam. Vidusskolā pētot libertārisma (jeb klasiskā liberālisma) ideoloăiju,
padziĜināti pievērsos Džona Loka sociālekonomiskajai teorijai, kā arī Džona Stjuarta
Milla rakstiem par vārda brīvību. Aberdīnas universitāte, kuru Rīds absolvējis, ir tieša
Apgaismības un empīrisma ideju mantiniece."
manā skatījumā purga ir tajā ka akadēmiķi vispār neiedziļinās tajā kā tas viss sākās un pārsvarā ir sacepušies par to ka kāds vispār ir uzdrošinājies apšubīt viņu darbu. līdz šim demostrētā nostāja stingri velk autoritatīvu režīmu. par piemēru "fakultātes augšas" pirmā reakcija uz publikāciju portālā "Cita Diena" - izslēgt!
a kā tas nākas ka students nedrīkst apšaubīt pasniedzēja darbu? un kas tad ja tas notieka sarunā ar žurnālistu? kopš kura laika universitāte ir slepena organizācija kur kur viedoklis par kādu nedrīkst atstāt universitātes sienas.
daudz ir nejēdzību abās frontēs armandam par labu vien runā viņa jaunība un iztrūkstošā dzīves gudrība, turpretī Kūlis and co ar savu reaģēšanu nu ir nolaidies līdz otrā kursa līmenim..
armands un erasmus:
"Esmu LU VFF filozofijas BSP 2. kursa students Armands Leimanis, un ar šo
vēlos kandidēt uz vietu Aberdīnas universitātē ERASMUS apmaiĦas programmas
ietvaros 2010. gada rudens semestrī.
(...)
Aberdīnas universitāte man vispiemērotākā būtu arī tāpēc, ka tās rašanās ir
saistīta ar skotu apgaismību un Tomasu Rīdu, kura filozofiskās ievirzes (konkrēti
direct realism un pētījumi par veselo saprātu) man ir Ĝoti tuvi. Apgūstot rietumu
filozofijas vēsturi, esmu padziĜināti pievērsies arī Rīda laikabiedram Deividam
Hjūmam (konkrēti indukcijas problēmai), kā arī citiem britu empīriėiem – Bērklijam
un Lokam. Vidusskolā pētot libertārisma (jeb klasiskā liberālisma) ideoloăiju,
padziĜināti pievērsos Džona Loka sociālekonomiskajai teorijai, kā arī Džona Stjuarta
Milla rakstiem par vārda brīvību. Aberdīnas universitāte, kuru Rīds absolvējis, ir tieša
Apgaismības un empīrisma ideju mantiniece."