Dec. 8., 2009 | 08:49 pm
No:: dienasgramata
klipā var ļoti smuki apspēlēt produkta brenda būtību - melno krāsu, kas vienlaikus gandrīz nav samelota, tas ir, pats šķidrums ir ļoti tumšs. viens paņēmiens - pēc līdzības ar ko citu (melnais zīds, melnā šokolāde, melnais balzāms), cits - pēc kontrasta (baltā Latvijas ziema, melnais Latvijas balzāms), pēc asociācijām (melnais ir noslēpumains, biezs, bīstams utt.)
saturiski var paņemt kādu nodrāztu, taču alkoholam ne pārāk izmantotu klišeju - ekskluzīvs, sens, specifisks produkts, kas domāts ne visiem
nu, un tad vēl var izdomāt kādu viduslaiku leģendu, tas ir, piesiet produktu vēsturei, kas reizēm cilvēkus interesē
saturiski var paņemt kādu nodrāztu, taču alkoholam ne pārāk izmantotu klišeju - ekskluzīvs, sens, specifisks produkts, kas domāts ne visiem
nu, un tad vēl var izdomāt kādu viduslaiku leģendu, tas ir, piesiet produktu vēsturei, kas reizēm cilvēkus interesē