dienasgramata

Dec. 8., 2009 | 08:49 pm
No:: dienasgramata

klipā var ļoti smuki apspēlēt produkta brenda būtību - melno krāsu, kas vienlaikus gandrīz nav samelota, tas ir, pats šķidrums ir ļoti tumšs. viens paņēmiens - pēc līdzības ar ko citu (melnais zīds, melnā šokolāde, melnais balzāms), cits - pēc kontrasta (baltā Latvijas ziema, melnais Latvijas balzāms), pēc asociācijām (melnais ir noslēpumains, biezs, bīstams utt.)

saturiski var paņemt kādu nodrāztu, taču alkoholam ne pārāk izmantotu klišeju - ekskluzīvs, sens, specifisks produkts, kas domāts ne visiem

nu, un tad vēl var izdomāt kādu viduslaiku leģendu, tas ir, piesiet produktu vēsturei, kas reizēm cilvēkus interesē

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: