Nov. 22., 2009 | 04:11 pm
No:: watt
Nē, jo ar mūsu džigitiem veidotos daudz avārijas situācijas.
(Un šobrīd OCTA/bonus-malus sistēma vēl nav tik drakoniska, lai cilvēki reāli baidītos iekļūt avārijā, lai neriskētu.)
Latvijas apstākļos (kad par avārijas izraisīšanu tev praktiski nekāds sods nav), labāk tomēr lēnītēm ierīkot papildsekcijas krustojumos, kur tas tiešām ir iespējams. Redz, uztaisīja papildsekciju (zaļo bultiņu) pagriezienam uz Salu tiltu (no centrāltirgus puses braucot, Gogoļa ielai laikam), un baigi viss ok notiek...
Te ir pārāk nepārredzami ceļi, pilsētās mājas ir pārāk tuvu krustojumam, nepārskatāmi kas tur no kreisās puses brauc (vai nesas). Es esmu bijis Los Angelos, un tur ceļi (krustojumi) ir pavisam citādi būvēti, tur viss ir pārskatāmi, un tad arī labi redz: vai vari nogriezties vai nevari (vai nevienam netraucēsi).
(Un šobrīd OCTA/bonus-malus sistēma vēl nav tik drakoniska, lai cilvēki reāli baidītos iekļūt avārijā, lai neriskētu.)
Latvijas apstākļos (kad par avārijas izraisīšanu tev praktiski nekāds sods nav), labāk tomēr lēnītēm ierīkot papildsekcijas krustojumos, kur tas tiešām ir iespējams. Redz, uztaisīja papildsekciju (zaļo bultiņu) pagriezienam uz Salu tiltu (no centrāltirgus puses braucot, Gogoļa ielai laikam), un baigi viss ok notiek...
Te ir pārāk nepārredzami ceļi, pilsētās mājas ir pārāk tuvu krustojumam, nepārskatāmi kas tur no kreisās puses brauc (vai nesas). Es esmu bijis Los Angelos, un tur ceļi (krustojumi) ir pavisam citādi būvēti, tur viss ir pārskatāmi, un tad arī labi redz: vai vari nogriezties vai nevari (vai nevienam netraucēsi).