pajautaa

« previous entry | next entry »
Nov. 21., 2008 | 10:24 pm
posted by: made_in_china in pajautaa

Gaišie prāti, vai bankai ir pamats man piepisties, bloķējot karti (vai izdarot es pat nezinu ko, kā rezultātā man nav pieejama kartē esošā nauda) un pamatojot to ar faktu, ka pases kopija, kas iesniegta, kontu izveidojot, vairs nav derīga? Un aicinot pēc iespējas ātrāk filiālē iesniegt jaunās pases kopiju?
Konts izveidots pirms aptuveni divarpus gadiem, vecās pases derīguma termiņš beidzies pirms aptuveni viena ar pusi. Kāpēc gadu tas nevienu nav uztraucis? Un vai katru reizi, kad pasei beidzas derīguma termiņš, man tādā gadījumā ir jāapstaigā visas vietas, kur savulaik izmantota vecā pase, un jāiesniedz jaunās pases kopija? Vai tāda prasība ir pamatota?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {23}

from: anonīmiķis
date: Nov. 21., 2008 - 11:29 pm
#

kad es strādāju bankā, pavisam neilgu brīdi, viņi par visiem šiem gadījumiem smējās. Vnk viņi to kopiju ir pazaudējuši un viss. Diezgan normālu atmasku izdomājuši, jo pati pieredzēju gadījumu, kad darbinieks zvanīja klientam un stāstīja, ka nepieciešama vēlviena pases kopija, jo lūk viņiem esot jauns kopētājs un viņi pārkopējot tagad visu klientu pases.


Atbildēt | Diskusija


from: [info]
date: Nov. 22., 2008 - 12:04 am
#

LOL

Atbildēt | Iepriekšējais


starsailor

from: [info]starsailor
date: Nov. 22., 2008 - 09:51 am
#

jopcik, debīlāku bankas darbinieku grūti būtu atrast.

Atbildēt | Iepriekšējais