Ar varu nevienam darbiniekam neliek lidot 100 stundas. Ryanair ir viena no demokrātiskājām sistēmām- lido cik gribi un attiecīgi arī saņem.
Vienīgi tur tāds moments (gan pilotiem, gan stjuartiem)- algas ir tiešām lielas, bet ir jārēķinās ar dažām slēptajām izmaksām. Piemēram, par formu jāmaksā pašiem, par ēdināšanu pilnībā pašiem, ja darba laikā vajadzīga palikšana pa nakti (ielido vakarā, bet atpakļ lido tikai no rīta), tad arī jāmaksā par savu naudu (un tad katrs izvēlas cik kruta var dzīvot, citam varbūt visur draugi), par apmācībām jāmaksā pašiem u.tt. Līdz ar to cipars ir tiešām lielāks kā klasiskajām aviolīnijām. Bet atkrīt haļavnās lidošanas pa visu pasauli. Baltika meičas pamanās pa 100- 200 latiem aizlaist turp-atpakaļ uz Austrāliju, štatiem...
from: kangaroo
date: Maijs. 10., 2008 - 07:13 pm
#
Vienīgi tur tāds moments (gan pilotiem, gan stjuartiem)- algas ir tiešām lielas, bet ir jārēķinās ar dažām slēptajām izmaksām. Piemēram, par formu jāmaksā pašiem, par ēdināšanu pilnībā pašiem, ja darba laikā vajadzīga palikšana pa nakti (ielido vakarā, bet atpakļ lido tikai no rīta), tad arī jāmaksā par savu naudu (un tad katrs izvēlas cik kruta var dzīvot, citam varbūt visur draugi), par apmācībām jāmaksā pašiem u.tt. Līdz ar to cipars ir tiešām lielāks kā klasiskajām aviolīnijām. Bet atkrīt haļavnās lidošanas pa visu pasauli. Baltika meičas pamanās pa 100- 200 latiem aizlaist turp-atpakaļ uz Austrāliju, štatiem...
Atbildēt | Iepriekšējais