vikings

About:

Apr. 22., 2008 | 04:41 pm
No:: vikings

Par: HAnsaBanka
esmu sens klients un jūtos pilnīgi apmierināts visos jautājumos, kas uz mani ir attiekušies. Problēmsituācijas risina toleranti, manu parādsaistību izpildi ir uztvēruši iejūtīgi, Interetbanka - ērta un jauka.
Pret: SEB - nēērta un lēna banka, maksājumi bankas iekšienē var vilkties pat 3 stundas, Hanzenē - 3-10 min.

Pret: NORDEA - pilnīgi kretīniska internetbanka. Ar visiem 100x apstiprinājumiem un murgiem kodu kartes lietošanā. Kur ir 100 kodi un jamie pēc laika aktīvam cilvēkam un bankas lietotājam nepietiek.

Parex - principiāli pret, redzot to, kā viņi strādāja, kā attiecas pret saviem darbiniekiem.

pārējie vispār neeksistē.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: