About:
Apr. 22., 2008 | 04:41 pm
No:: vikings
Par: HAnsaBanka
esmu sens klients un jūtos pilnīgi apmierināts visos jautājumos, kas uz mani ir attiekušies. Problēmsituācijas risina toleranti, manu parādsaistību izpildi ir uztvēruši iejūtīgi, Interetbanka - ērta un jauka.
Pret: SEB - nēērta un lēna banka, maksājumi bankas iekšienē var vilkties pat 3 stundas, Hanzenē - 3-10 min.
Pret: NORDEA - pilnīgi kretīniska internetbanka. Ar visiem 100x apstiprinājumiem un murgiem kodu kartes lietošanā. Kur ir 100 kodi un jamie pēc laika aktīvam cilvēkam un bankas lietotājam nepietiek.
Parex - principiāli pret, redzot to, kā viņi strādāja, kā attiecas pret saviem darbiniekiem.
pārējie vispār neeksistē.
esmu sens klients un jūtos pilnīgi apmierināts visos jautājumos, kas uz mani ir attiekušies. Problēmsituācijas risina toleranti, manu parādsaistību izpildi ir uztvēruši iejūtīgi, Interetbanka - ērta un jauka.
Pret: SEB - nēērta un lēna banka, maksājumi bankas iekšienē var vilkties pat 3 stundas, Hanzenē - 3-10 min.
Pret: NORDEA - pilnīgi kretīniska internetbanka. Ar visiem 100x apstiprinājumiem un murgiem kodu kartes lietošanā. Kur ir 100 kodi un jamie pēc laika aktīvam cilvēkam un bankas lietotājam nepietiek.
Parex - principiāli pret, redzot to, kā viņi strādāja, kā attiecas pret saviem darbiniekiem.
pārējie vispār neeksistē.