semiole

Sep. 14., 2006 | 06:26 pm
No:: semiole

kā ar reizi rakstu par šo jautājumu kvalifikācijas darbu:)

Dokumentu sastāvu, kas obligāti ir jāievieto darbinieka personas lietā, nosaka Latvijas Valsts arhīvu ģenerāldirekcijas 1995.gadā izdotā Instrukcija par juridisko personu arhīvu dokumentu uzkrāšanu, uzskaiti, saglabāšanu un izmantošanu. Šajā dokumentā ir noteikti sekojoši dokumenti, kuri ir jāsakārto darbinieku personas lietās, tās iesniedzot Personāla dokumentu valsts arhīvā:
- personāla uzskaites personas lapas, dienesta gaitu lapas, ierēdņa (ierēdņa kandidāta) civildienesta gaita;
- papildinājums kadru uzskaites personas lapai;
- iesniegums par pieņemšanu darbā;
- autobiogrāfija (ja tāda ir lietā);
- izglītības dokumenti (kopijas);
- raksturojums (ja tas ir lietā);
- izraksti no pavēlēm (rīkojumiem) par pieņemšanu, pārcelšanu, atbrīvošanu;
- darba līgumi;
- izziņas un citi dokumenti, kas attiecas uz personu, izņemot izziņas par dzīves vietu, medicīniskās izziņas par veselības stāvokli un citus līdzīgas nozīmes dokumentus;
- testēšanas lapas;
- valsts civiliestādēs strādājošās personas, kura ieguvusi ierēdņa (ierēdņa kandidāta) statusu un iecelta ierēdņa amatā, personas lieta tiek turpināta.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: