Jan. 27., 2023 | 09:43 am
No:: hmmm
Par to preces apraksta atrašanu - ja to izdomā nevis Tu, bet paņem no cita veikala, tad var Tavam darba devējam kāds dusmīgs epasts no konkurentiem atnākt par autortiesību pārkāpumu (intelektuālā īpašuma zādzība?). Ja no ražotāja lapām jāķeksē info ārā, tad tas var vienk būt laikietilpīgi, bet vismaz drošāk, ka nepiesiesies.
Es skatītos tās izmaksas dienas vai nedēļas griezumā un cik vispār daudz šos aprakstus vajadzēs, kā jau te kolēģi minēja. Ja pasūtītājs pateiktu, ka vajadzēs aptuveni 100 precēm visu šo sagatavot, tad nu domā, cik laiku tas aizņemtu un cik gribētu par to saņemt - 200/500/1000, nedēļā vai mēnesī. Attiecīgi var piemest to laika patēriņu un izdalīt kopējo ciparu uz apjomu (par gab). Tad iezīmēsies kaut kādi EUR par noteiktu laika posmu, kas nepieciešams 1 aprakstam.
Ja no pasūtītaja nav skaidrs darba apjoms, tad var piedāvāt general cenu, piemēram, tur EUR 10 vai 20 par vienu aprakstu. Bet uzreriz piebilst, ka ja pasūtītājs dod vairākus, tad cena ies uz leju - cik ļoti, to nu katrā pasūtījumā jāskatās. Teiksim, līdz 10 aprakstiem viena cena par gab, līdz 30 aprakstiem jau -20% gabalcenai, utt.. To pricing jau pašam jāizdomā.
Par "apkopi" var piemērot kaut kādu ikmēneša tarifu papildus tām naudām, kas ir par aprakstu veidošanu - piemēram, EUR 50 vai 100, kas aptvers noteiktu darba apjomu. Ja sanāks darīt ārpus tā (tbvairāk), tad attiecīgi pasūtītājam tas izmaksātu vairāk, bet ja nebūs īpaši ko darīt, tad tāpat jāmaksā minimums.
Bet vispār šis izklausās pēc tāda mārketinga speciālista vai sociālo tīklu un interneta lapas satura veidotāja darba, kas attiecīgi nozarē būtu apmaksāts ar bruto 1100-1400 eur mēnesī par pilnu slodzi. Man šķiet, šī būtu salīdzināma vakance: https://www.cvmarket.lv/marketinga-spec ialists-e-riga-florinus-lv-sia-1574758
Es skatītos tās izmaksas dienas vai nedēļas griezumā un cik vispār daudz šos aprakstus vajadzēs, kā jau te kolēģi minēja. Ja pasūtītājs pateiktu, ka vajadzēs aptuveni 100 precēm visu šo sagatavot, tad nu domā, cik laiku tas aizņemtu un cik gribētu par to saņemt - 200/500/1000, nedēļā vai mēnesī. Attiecīgi var piemest to laika patēriņu un izdalīt kopējo ciparu uz apjomu (par gab). Tad iezīmēsies kaut kādi EUR par noteiktu laika posmu, kas nepieciešams 1 aprakstam.
Ja no pasūtītaja nav skaidrs darba apjoms, tad var piedāvāt general cenu, piemēram, tur EUR 10 vai 20 par vienu aprakstu. Bet uzreriz piebilst, ka ja pasūtītājs dod vairākus, tad cena ies uz leju - cik ļoti, to nu katrā pasūtījumā jāskatās. Teiksim, līdz 10 aprakstiem viena cena par gab, līdz 30 aprakstiem jau -20% gabalcenai, utt.. To pricing jau pašam jāizdomā.
Par "apkopi" var piemērot kaut kādu ikmēneša tarifu papildus tām naudām, kas ir par aprakstu veidošanu - piemēram, EUR 50 vai 100, kas aptvers noteiktu darba apjomu. Ja sanāks darīt ārpus tā (tbvairāk), tad attiecīgi pasūtītājam tas izmaksātu vairāk, bet ja nebūs īpaši ko darīt, tad tāpat jāmaksā minimums.
Bet vispār šis izklausās pēc tāda mārketinga speciālista vai sociālo tīklu un interneta lapas satura veidotāja darba, kas attiecīgi nozarē būtu apmaksāts ar bruto 1100-1400 eur mēnesī par pilnu slodzi. Man šķiet, šī būtu salīdzināma vakance: https://www.cvmarket.lv/marketinga-spec