teja

Mar. 30., 2019 | 09:59 am
No:: teja

Juridiska konsultācija.
Interesanta situācija - tikko uzzināju, ka mani tiesā iesūdzējis mans zobārsta kantoris par 2016. gada rēķina neapmaksāšanu. Rēķinu biju aizmirsusi, jo pie zobārsta eju ļoti bieži, un, lai arī ar šo kantori regulāri sazinos e-pastiem (par pierakstu, ārstēšanas plāniem, utt), viņi man nebija rēķinu atsūtījuši uz e-pastu. bija zvanījuši, sūtījuu sms, bet man tieši tad mainījās tel.nr.
So, mana pirmā dzirdēšana par rēķinu bija tiesas pavēste. Pēc vairākiem lūgumiem beidzot atsūta rēķinu, kas no 150 EUR ir pieaudzis uz 420 (visādi kavējuma procenti un tiesas izmaksas)
Aizrakstīju e-pastu ar wtf vai tā izturas pret pastāvīgo klientu, kas 10 gadu garumā tur ir atstājis tūkstošus - pat nepiemin e-pastu sarakstē, turklāt zobārsta kantora viens no vadošajiem darbiniekiem ir tuvs ģimenes draugs (kas arī ir iemesls, kāpēc izmantoju šos pakalpojumus). utt.
Tagad advokāts man piedāvā izlīgumu - es samaksāju 260 (pamatparāds plus tiesvedības izmaksas), pretējā gadījumā tiesa piedzīs 420.
Man joprojām šķiet - wtf. Tā ir prestižākā un dārgākā zobārstniecībām Rīgā. Kas lepojas ar nevainojamu reputāciju & personisku attieksmi pret klientu.
Man tas šķiet tizli un negodīgi.
Bet gribu jautāt, kā jums liekas, vai man turpināt kasīties vai pieņemt izlīgumu.
Paldies.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: