| 11. Jun 2008 @ 12:58 |
---|
Must read books par reklāmu, mārketingu, PR utc. ? |
From: | emi |
Date: |
26. Jūnijs 2008 - 16:41 |
|
|
|
(Link) |
|
piekrītu variantam none. vai nu saproti pamatideju un to tālāk attīsti to ar savu prātu vēlamajā virzienā vai nu nē. tad arī sēdi un kūko un centies atrast gudrības grāmatās.
From: | cabis |
Date: |
27. Jūnijs 2008 - 00:26 |
|
|
|
(Link) |
|
runa nav par idejām. un tevis pieminētā rīcība ir jāsoda ar sadedzināšanu uz sārta :D
From: | emi |
Date: |
27. Jūnijs 2008 - 09:08 |
|
|
|
(Link) |
|
nu bet ja Tu nerubī, piemēram, uz ko, kā un kāpēc balstās PR, tad grāmatas Tev neko nedos, lol.
From: | cabis |
Date: |
27. Jūnijs 2008 - 10:08 |
|
|
|
(Link) |
|
da labi - jebkurš kārtīgs PR`ists vai reklāmists taču kaut ko pa savu līniju ir lasījis, kaut arī pats baigi visu "izprot". gribi teikt, ka stendzenieks neko nerubī no reklāmas, ja iesaka izlasīt "hey whipple squeeze this" ?
un, bez tam, teikt, ka "man grāmatas nevajag - es visu pats zinu", ir vēl sliktāk ;)
From: | emi |
Date: |
27. Jūnijs 2008 - 11:24 |
|
|
|
(Link) |
|
Tu vispār pat necenties saprast, ko es Tev saku. Veiksmi, Sprīdīt!
From: | cabis |
Date: |
27. Jūnijs 2008 - 13:28 |
|
|
|
(Link) |
|
varbūt paskaidro vēlreiz, lūdzu? es varbūt esmu kaut ko pārpratis!
From: | emi |
Date: |
27. Jūnijs 2008 - 17:28 |
|
|
|
(Link) |
|
Tu nepasaki konkrēti, par kādu sfēru vēlies izlasīt. Nosaucot PR, reklāmu un mārketingu, ir redzams, ka Tu neko īsti no tā visa nesaproti, kaut ko aptuveni zini un ārkārtīgi vēlies noskaidrot. No tā izriet arī mans secinājums.
From: | cabis |
Date: |
28. Jūnijs 2008 - 02:51 |
|
|
|
(Link) |
|
kamoon, tas tiešām izlausījās tik nenormāli "esnekonotāvisanesaprotu"? nez kāpēc pārējiem komentētājiem bija ko ieteikt. ok, jā, laikam man vajadzēja konkrēti nodefinēties - mani interesē reklāma, copy writing, ideju ģenerēšana, stratēģiskā analīze utt., taču tas viss, laikam, nekādi nelīmējās kopā ar jēdzienu "mārketings"..
From: | emi |
Date: |
28. Jūnijs 2008 - 19:48 |
|
|
|
(Link) |
|
Nu citi vienkārši bija iecietīgāki, ha :> Domāju, ka citi ieteica to, kas no visa lasītā, kas atbilst Tavam lūgumam, viņiem patika vislabāk. Un atkal jau - Tevi interesē reklāma. Zini, ka 99% no visa, kas ir pasaulē ir reklāma vai vismaz daļēji?
From: | cabis |
Date: |
28. Jūnijs 2008 - 20:15 |
|
|
|
(Link) |
|
nu lūk - tev iespēja iekļauties šajos 99%tos un pateikt kurā grāmatā tu to izlasīji, nu, ka viss ir reklāma ? un lieta būs darīta ;)
From: | emi |
Date: |
29. Jūnijs 2008 - 23:29 |
|
|
|
(Link) |
|
Tu āksties?!
From: | cabis |
Date: |
30. Jūnijs 2008 - 00:00 |
|
|
|
(Link) |
|
nē!
katlips, senters, brūms - SA
& lai pasmietu arī šis tas no veinbergas vācelītes
From: | shi |
Date: |
29. Jūlijs 2008 - 21:25 |
|
|
|
(Link) |
|
kā mēs nospriedām mūsu lekcijās, tad veinberga šīs grāmatas raksta vieglā garā. tāda mazliet pielillājusies.
tieeeeši tā. jo tas principā ir vienīgais, kas izskaidro vispārpieņemtu jēdzienu pārsaukšanu un jokaino valodu :P
From: | cabis |
Date: |
11. Jūnijs 2008 - 22:53 |
|
|
|
(Link) |
|
ir jau lasīts.
Martiņa Veides “reklāmas psiholoģiju” var izlasīt. No ārzemju - „A cognitive psychology of mass communication.”,R.J.Harris.1999.
|
|