|
| 11. Jun 2008 @ 12:58 |
---|
From: | emi |
Date: |
27. Jūnijs 2008 - 17:28 |
|
|
|
(Link) |
|
Tu nepasaki konkrēti, par kādu sfēru vēlies izlasīt. Nosaucot PR, reklāmu un mārketingu, ir redzams, ka Tu neko īsti no tā visa nesaproti, kaut ko aptuveni zini un ārkārtīgi vēlies noskaidrot. No tā izriet arī mans secinājums.
From: | cabis |
Date: |
28. Jūnijs 2008 - 02:51 |
|
|
|
(Link) |
|
kamoon, tas tiešām izlausījās tik nenormāli "esnekonotāvisanesaprotu"? nez kāpēc pārējiem komentētājiem bija ko ieteikt. ok, jā, laikam man vajadzēja konkrēti nodefinēties - mani interesē reklāma, copy writing, ideju ģenerēšana, stratēģiskā analīze utt., taču tas viss, laikam, nekādi nelīmējās kopā ar jēdzienu "mārketings"..
From: | emi |
Date: |
28. Jūnijs 2008 - 19:48 |
|
|
|
(Link) |
|
Nu citi vienkārši bija iecietīgāki, ha :> Domāju, ka citi ieteica to, kas no visa lasītā, kas atbilst Tavam lūgumam, viņiem patika vislabāk. Un atkal jau - Tevi interesē reklāma. Zini, ka 99% no visa, kas ir pasaulē ir reklāma vai vismaz daļēji?
From: | cabis |
Date: |
28. Jūnijs 2008 - 20:15 |
|
|
|
(Link) |
|
nu lūk - tev iespēja iekļauties šajos 99%tos un pateikt kurā grāmatā tu to izlasīji, nu, ka viss ir reklāma ? un lieta būs darīta ;)
From: | emi |
Date: |
29. Jūnijs 2008 - 23:29 |
|
|
|
(Link) |
|
Tu āksties?!
From: | cabis |
Date: |
30. Jūnijs 2008 - 00:00 |
|
|
|
(Link) |
|
nē!
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |