| 19. Jan 2006 @ 23:56 |
---|
Poll #9014 Laulības un ģimenes forma.
Open to: All, results viewable to: AllJūs esat par... |
|
From: | lidaka |
Date: |
20. Janvāris 2006 - 00:16 |
|
|
|
(Link) |
|
tas ir tikai kontroles mehānisms
|
From: | malfor |
Date: |
20. Janvāris 2006 - 00:22 |
|
|
|
(Link) |
|
tādēļ ka laulības institūcija mūsdienās vairs neko nenozīmē cilvēkiem. tad kādēļ gan to vajadzētui?
Piekrītu, protams. Tāda nevajadzīga pagātnes palieka vien ir.
|
From: | deep |
Date: |
20. Janvāris 2006 - 01:27 |
|
|
|
(Link) |
|
bet, V., ko teiks tava partija?
Šajā ziņā mani uzskati ir visai savdabīgi.
|
From: | asaa |
Date: |
20. Janvāris 2006 - 04:05 |
|
|
|
(Link) |
|
pirmie 2 augshaa
Ja tu nobalso par otro, tad tu automātiski esi arī par pirmo. ;)
|
From: | asaa |
Date: |
20. Janvāris 2006 - 10:52 |
|
|
|
(Link) |
|
viiiii! ;)
A man pofig- lai katrs dara kā viņam pašam šķiet pieņemamāk, bet tas nenozīmē, ka būtu jāatceļ laulību institūcija. Kārtībai ir jābūt.
Tu laikam nesaproti. Nevienam nevajadzīgu arhaisku ceremoniju var mierīgi aizstāt ar vienkāršu līgumu, kur būtu atrunāti katras puses pienākumi un tiesības. Tas arī garantētu šo kārtību. Tev ko - obligāti stulbus gredzenus un mācītāju vajag? Tikai nestāsti man, ka tev pēc tāda veida padarīšanām ir dabiska vajadzība.
Tu laikam nesaproti. Laulību institūcija nozīmē to, ka ir kaut kāds publisks reģistrs, kur šāda veida savienības reģistrē. Un nav būtiski vai tas ir vienkāršs līgums vai ceremonija 546 viesiem. Lūk par šada reģistra esamību es arī iestājos- pārējais man pie spalvainās kājas.
Kas attiecas uz mani, tad es to stulbo gredzenu jau labi sen nēsāju un ar to dienu, kad jamo ieguvu, esmu makten apmierināts. Da i mācītājs bija jauks un patīkams onka, kas savos 149 (ja nekļūdos) gados bija gana redzējis un varēja daudz inčīga pastāstīt.
Vienosimies par kompromisa variantu - mēs nesaprotam viens otru. Protams, ka tu nesaprati, ko es gribēju pateikt, un savukārt arī tavā dziļajā domā es līdz galam nevaru iebraukt. Pie tā arī paliekam, spalvainais kundziņ.
|
From: | f |
Date: |
20. Janvāris 2006 - 18:02 |
|
|
|
(Link) |
|
daudzvīrība, manuprāt, tika dēvēta par poliandriju. patiesībā, esmu par to pārliecināta.
Zinu. Bet arī termins poligāmija šajā gadījumā nav kļūda, vienkārši to ir vairāk pierasts lietot attiecībā uz daudzsievību.
|
From: | lusija |
Date: |
20. Janvāris 2006 - 22:14 |
|
|
|
(Link) |
|
Dzīvot kopā tu vari ar vienalga ko, bet, manuprāt, laulības tomēr vajadzētu atļaut tikai starp vīrieti un sievieti. Nenoliedzu seksuālās minoritātes, neesmu par konservatīvismu šajā jautājumā, tomēr tas būtu pret dabas likumiem, ne tā?
Priecājos, ka tev tik labi ir zināmi dabas likumi. :P
|
From: | lusija |
Date: |
20. Janvāris 2006 - 23:41 |
|
|
|
(Link) |
|
Nē, nu bet tas tak tā loģiski - Dieviņš radīja Ādamu un Ievu, lai tie tālāk radītu Kainu un Ābelu. Tik pat labi ta jau šis varēja uzradīt vienu Ādamu un Jurīti, lai tie šie mēģina kko saražot.
Dzelžaina loģika. Esmu sajūsmā. Saistīt leģendu par Ādamu un Ievu ar dabas likumiem - to es neiedomājos.
|
From: | lusija |
Date: |
20. Janvāris 2006 - 23:51 |
|
|
|
(Link) |
|
Tā kā neesmu pārāk zinoša Bībeles notikumos, man ir viens nesaprotams jautājums - ja jau Ievai un Ādamam bija 2 dēli, tad kur tie dēli ņēma savas sievietes, ja viņiem vispār tādas bija?
Sanāk, ka vai nu savu māti pisa, vai arī, kā izriet no Mozus 4:16-17 - bija vēl citas zemes, kur arī dzīvoja cilvēki neatkarīgi no Ēdenes. Noda zeme A no tās, kur Kains, kā var noprast, apņēma sievu, kura viņam dzemdēja dēlu Ēnohu. Bet vispār tāda veida diskusijas man šķiet bezjēdzīgas, jo tāpat ir skaidrs, ka šitais viss nav jāuztver nopietni.
|
From: | lusija |
Date: |
21. Janvāris 2006 - 00:14 |
|
|
|
(Link) |
|
Patiesībā tas ir filosofiskas dabas jautājums. Variantu var būt bezgalīgi daudz.
Kā loģiski un racionāli domājošs cilvēks, kuram ir nosliece it visam pieiet no kritiskās analīzes pozīcijām, esmu pieradis savos uzskatos balstīties uz argumentiem, kuriem ir lielāka pierādījumu bagāža.
|