|
| 19. Jan 2006 @ 23:56 |
---|
|
From: | lusija |
Date: |
20. Janvāris 2006 - 23:41 |
|
|
|
(Link) |
|
Nē, nu bet tas tak tā loģiski - Dieviņš radīja Ādamu un Ievu, lai tie tālāk radītu Kainu un Ābelu. Tik pat labi ta jau šis varēja uzradīt vienu Ādamu un Jurīti, lai tie šie mēģina kko saražot.
Dzelžaina loģika. Esmu sajūsmā. Saistīt leģendu par Ādamu un Ievu ar dabas likumiem - to es neiedomājos.
|
From: | lusija |
Date: |
20. Janvāris 2006 - 23:51 |
|
|
|
(Link) |
|
Tā kā neesmu pārāk zinoša Bībeles notikumos, man ir viens nesaprotams jautājums - ja jau Ievai un Ādamam bija 2 dēli, tad kur tie dēli ņēma savas sievietes, ja viņiem vispār tādas bija?
Sanāk, ka vai nu savu māti pisa, vai arī, kā izriet no Mozus 4:16-17 - bija vēl citas zemes, kur arī dzīvoja cilvēki neatkarīgi no Ēdenes. Noda zeme A no tās, kur Kains, kā var noprast, apņēma sievu, kura viņam dzemdēja dēlu Ēnohu. Bet vispār tāda veida diskusijas man šķiet bezjēdzīgas, jo tāpat ir skaidrs, ka šitais viss nav jāuztver nopietni.
|
From: | lusija |
Date: |
21. Janvāris 2006 - 00:14 |
|
|
|
(Link) |
|
Patiesībā tas ir filosofiskas dabas jautājums. Variantu var būt bezgalīgi daudz.
Kā loģiski un racionāli domājošs cilvēks, kuram ir nosliece it visam pieiet no kritiskās analīzes pozīcijām, esmu pieradis savos uzskatos balstīties uz argumentiem, kuriem ir lielāka pierādījumu bagāža.
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |