AntiBrand - black spot sneakers [entries|archive|friends|userinfo]
antibrand

[ website | Brand Vs AntiBrand ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| LV subversijas ]

black spot sneakers [Sep. 3rd, 2004|12:44 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

antibrand

[prox]
Linksubversē

Comments:
[User Picture]
From:[info]nihilant
Date:September 4th, 2004 - 12:43 pm
(Link)
man tas viss izskatās pamatīgi aizdomīgi. it īpaši

Who are we?</i>
The Blackspot Anticorporation is a non-profit project of Adbusters Media Foundation.

CEO: Kalle Lasn
Creative Director: Mike Simons
Producer: Paul Shoebridge
Marketing Manager: Sharon Cohen
Campaign Coordinator: Leigh Ratcliff
Production Manager: Robin Webb
www.vegetarian-shoes.co.uk
Designer: John Fluevog www.fluevog.com
Website Designer: Genevieve Kelly
Advertising Agency: PowerShift

nebrīnīšos, ja pēc laika izrādīsies, ka viņi jau strādā milzīgu brendu kompānijās vai arī paši tiek finansēti no kāda nike naidīga brenda :)

[User Picture]
From:[info]prox
Date:September 4th, 2004 - 01:12 pm
(Link)
nu tik traki gluzhi nebuus. vinji ir maakslinieki / aktiivisti / etc. vinjiem ir savas fishkas un filosofija, kas nav stingri defineeta, taapeec daudzas vinju akcijas izsauc pretruniigu veerteejumu. piemeeram, shii.
Kelle Lasn jau daudzus gadus izdod zhurnaalu Adbusters. tas ir veltiits subversijai, anti-reklaamai un tamliidziigaam lietaam. zhurnaals ir tiiri interesants (var palasiities Zaljaas briiviibas biblioteekaa. saakumaa vinji bija saturiigaaki - garaaki, dziljaaki raksti. tagad vinjsh vairaak palicis par taadu easy reading zhurnaalu - iizsi raksti, daudz smuku un kraasainu bilzhu utt. kaut gan - dazhkaart taas bildes pasaka vairaak par rakstiem.
vienvaardsakot, Adbusters ir kljuvis par taadu kaa "mainstream alternative" lasaamvielu. tjipa - ja tu gribi buut kruts un alternatiivs - tev jaalasa Adbusters.
taa tas notiek ar daudzaam lietaam, ka skljuust paaraak lielas un masveidiigas.
[User Picture]
From:[info]antropologist
Date:September 4th, 2004 - 03:27 pm
(Link)
Bet tur jau laikam ir tas saals- ciinaas pret meinstriimu, globalizaaciju, vispaareeju noniveeleeshanos, bet kad tas ir pienjeemis tik lielus apmeerus, tas vairs savu ideju nespeej nest, jo pats kljuvis par to, pret ko ciinaas. Viniigaa izeja- apokalipse, kad uzbriedushais kjermenis spraagst un sadalaas daudzaas neatkariigaas pamatvieniibaas... nez vai labaakais liidzeklis pret korporatiivo diktaatu ir izmantot taas pashas korporatiivaas metodes..
[User Picture]
From:[info]prox
Date:September 4th, 2004 - 03:33 pm
(Link)
jaa, piekriitu. tachu nevar arii noliegt pilniibaa visus tos liidzekljus, ko izmanto korporaacijas.
piemeeram - ari subversija savaa zinjaa ir reklaama. tikai ar citu ideju.
izeja, manupraat, ir veidot katram pasham savus pasaakumus un biidiit savas idejas. kooperaacija un iekljaushanaas globaalas lietas - ciktaal tas tev ir pienjemasms, atbilst tavaam idejaam un virza tavas idejas.
nekas nav tikai balts vai melns. dziive ir kraasaina. :)
[User Picture]
From:[info]nihilant
Date:September 4th, 2004 - 10:50 pm
(Link)
redz, šī tipa idejas ir pat bīstamākas par klasiskajiem brendiem, jo aizskar daudz dziļāku ētikas slāni - vienā mirklī tev var rasties iespaids, ka tu atbalsti vienīgo pareizo ideju un līdz ar šo pārliecību zaudē kritisku pieeju. šajā mirklī paveras bezgalīgas iespējas manipulācijai.
ir tāds labs teiciens - apšaubi visu. taka arī par subversijām ir jādomā kritiski. kam tas ir izdevīgi? kas no tā var zaudēt? kas to visu apmaksā? kas aiz tā stāv? pieņemu, ka lielo organizāciju kontekstā mēs to neuzzināsim, taču pārdomāt šo jautājumu vajag obligāti.
[User Picture]
From:[info]nihilant
Date:September 4th, 2004 - 10:45 pm
(Link)
bez ja uz to skatās kā uz perēkli? sakrītot noteiktiem apstākļiem līdz tam valdošā kliķe iziet citā līmenī un sāk interesēties par jauniem jautājumiem, tādā veidā paverot iespējas uzdarboties jaunajiem kustības dalībniekiem. easy.
šeit ir vienīgā iespēja kā jaunie cilvēki var sāk kaut ko darīt.