Filma "An Inconvenient Truth" |
[Nov. 17th, 2009|03:52 am] |
Otrdien, 17. novembrī 19:00 kim? lekciju/kino zālē (Spīķeri, Maskavas iela 12/1) ASV Vēstniecība Latvijā piedāvās iespēju pirmo reizi Latvijā noskatīties amerikāņu režisora Deivisa Gugenheima (Davis Guggenheim, 1963) filmu „An Inconvenient Truth”.
„An Inconvenient Truth” („Neērtā patiesība“) ir dokumetālā filma, kas tapusi 2006. gadā un stāsta par bijušā ASV viceprezidenta Ala Gora centieniem izglītot sabiedrību par globālo sasilšanu un tās izraisītajām klimata izmaiņām. Filma dokumentē Ala Gora uzstāšanos auditorijas priekšā, kuras laikā Gors gan ar joku, gan visnotaļ iedarbīgu uzskates materiālu palīdzību demonstrē klimata izmaiņu baisās sekas. Gors priekšlasījumu par klimata izmaiņām pēc paša aprēķiniem ir sniedzis vairāk nekā tūkstots reizes.
Filma pirmizrādi piedzīvoja prestižajā ASV neatkarīgā kino festivālā Sundance Film Festival 2006. gadā, kur skatītāji to uzņēma ar ovācijām. „An Inconvenient Truth” vienlīdz pozitīvi novērtēja gan kino kritiķi, gan skatītāji. Filma ieguva divas ASV Kino akadēmijas balvas – Labākā dokumentālā filma un Labākā oriģināldziesma – un filmas kases ieņēmumi bija $49 miljoni, tādējādi apliecinot filmas veidotāju profesionalitāti un vēstījuma skaudrumu.
2007. gadā Alam Goram un Apvienoto Nāciju Organizācijas Klimata pārmaiņu starpvaldību padomei (Intergovernmental Panel on Climate Change) tika piešķirta Nobela miera prēmija. Tikko ir iznākusi Gora jaunākā grāmata „Our Choice“ („Mūsu izvēlē“), kas turpinot „An Inconvenient Truth” aizsākto tēmu, piedāvā dažādus risinājumus klimata izmaiņu samazināšanai.
ASV Vēstniecība cer, ka filmas demonstēšana veicinās sabiedrības izglītošanos un līdz ar to aktīvāku iesaistīšanos klimata izmaiņu novēršanā.
Filma tiks demonstrēta angļu valodā, filmas garums 94 minūtes.
Ieeja bez maksas
http://www.kim.lv/notikums/182/Filma_%22An_Inconvenient_Truth%22 |
|
|
benetton |
[May. 19th, 2005|09:48 am] |
Kustība par ētisku attieksmi pret dzīvniekiem PETA uzsakusi kampaņu pret Benetton tās neētiskāss attieksmes pret dzīvniekiem dēļ.
Kompānija United colours of Benetton iepērk vilnu no Austrālijas, kur tūkstošiem fermeru tās iegūšanai pakļauj aitas nežēlīgai cirpšanai, izmantojot bieži vien pat dārza šķēres. Šai procesā aitām nocērpj ne tikai vilnu, bet arī ādas un pat miesas gabalus, nelietojot nekādas zāles sāpju mazināšanai. Bieži vien šādas brūces sāk strutot, tajās ieperinās tārpi. Savukārt vecākās aitas, kas savu mūžu jau nokalpojušas, kuģos ārkārtīgi saspiestos apstākļos, kur dzīvnieki ir spiesti gulēt paši savos izkārnījumos nedēļām un mēnešiem ilgi, transportē uz Tuvajiem austrumiem. Šādos apstākļos pat veselās aitas tiek nospiestas vai samītas cīniņā par minimālo pārtikas un ūdens daudzumu. Slimās vai savainotās aitas bieži dzīvas pārmet pār bortu, kur tās noslīkst vai kļūst par laupījumu haizivīm. Tām aitām, kurām garo ceļu izdodas pārciest, pēc austrumu tradīcijas vēl dzīvām pāršķeļ rīkles, lai to gaļu izmantotu pārtikā. PETA atgādina, ka jau pirms gada ir informējusi UCB vadību par šādu nežēlību un pat rādījusi apģērbu ražotājiem video, kur tā fiksēta, taču koncerns joprojām iepērk vilnu no Austrālijas. PETA aicina United Colors of Benetton sekot Abercrombie & Fitch, J.Crew, kā arī tādām Apvienotajā Karalistē bāzētajām firmām kā New Look and George, kas jau atteikušās iepirkt vilnu no Austrālijas, kamēr aitas tiks cirptas, sagādājot viņām šādas ciešanas, kā arī līdz laikam, kad pārtrauks dzīvo aitu eksportu pārtikas vajadzībām. Vienlaikus tiek norādīts, ka pastāv krietni humānākas aitu cirpšanas un uzturēšanas, kā arī gaļas ieguves iespējas, kuras austrāliešu fermeri būtu spiesti izmantot, ja tiktu pakļauti boikotam.
PETAs demonstrācijas laiks - 21. maijs, no plkst. 12:00- 13:00 pie veikala Benetton Brīvības ielā. Tie, kas ir ieinteresēti, varētu piezvanīt uz 9987841, lai es varētu zināt aptuveno dalībnieku skaitu. Taču tas nav pats galvenais, galvenais, lai cilvēki ierodas! ;)
P.S. Par plakātiem, skrejlapām, kostīmiem parūpēsies PETA. |
|
|
|
[Apr. 29th, 2005|07:39 pm] |
"Brandings vai zīmolu veidošana: Process, kurā tiek izstrādāts organizācijas brands vai zīmols. Tā mērķis: radīt organizācijas, preces vai pakalpojuma "personību" un tēlu. Oriģināli vārds "brand" nozīmē "iedezināt zīmi". Brandinga uzdevums: "iededzināt" patērētāju atmiņā noteiktu tēlu un asociāciju kopumu par preci vai pakalpojumu." http://www.omni.lv/branding/brandings
McDonalds klauns Ronalds, maigi smaidīdams un melzdams muļķības, kā viņš visus mīl, ar sarkani nokaitētu dzelzs gabalu uz pieres apmeklētājiem iedzedzina savu logo. Vai tu jūtu, kā smaržo svaigi piededzināta miesa? "Jā jā, Ronald, man lūdzu vēl vienu milzīgo Mcburgeru!" apstulbušu skatu murmina bērni, sniedzot savu vienīgo, plaukstā apsvīdušo latiņu. "Vēl tikai vienu burgeru" piebalsto lomkā salauzti, aizdomīga paskata jaunieši, kuru raksturīgākā pazīme ir nervozs skatiens un nespēja savaldīt sava ķermēņa trīcēšanu. |
|
|
nedēļa bez TV |
[Apr. 25th, 2005|11:02 am] |
|
|
|
NaomiKlein "No Logo" |
[Aug. 28th, 2004|03:09 pm] |
The bible for anti-corporate militancy
Naomi Klein "No Logo" |
|
|
|
[Aug. 28th, 2004|10:14 am] |
pirmais solis virtuālajā iekš-cibas antibrand kustībā. |
|
|