|
Apr. 29th, 2005|07:39 pm |
"Brandings vai zīmolu veidošana: Process, kurā tiek izstrādāts organizācijas brands vai zīmols. Tā mērķis: radīt organizācijas, preces vai pakalpojuma "personību" un tēlu. Oriģināli vārds "brand" nozīmē "iedezināt zīmi". Brandinga uzdevums: "iededzināt" patērētāju atmiņā noteiktu tēlu un asociāciju kopumu par preci vai pakalpojumu." http://www.omni.lv/branding/brandings
McDonalds klauns Ronalds, maigi smaidīdams un melzdams muļķības, kā viņš visus mīl, ar sarkani nokaitētu dzelzs gabalu uz pieres apmeklētājiem iedzedzina savu logo. Vai tu jūtu, kā smaržo svaigi piededzināta miesa? "Jā jā, Ronald, man lūdzu vēl vienu milzīgo Mcburgeru!" apstulbušu skatu murmina bērni, sniedzot savu vienīgo, plaukstā apsvīdušo latiņu. "Vēl tikai vienu burgeru" piebalsto lomkā salauzti, aizdomīga paskata jaunieši, kuru raksturīgākā pazīme ir nervozs skatiens un nespēja savaldīt sava ķermēņa trīcēšanu. |
|