Pats par sevi -

30. Okt 2010

 wowow@11:40

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Celjoshana nav tikai maljina. Piemeeram, Puerto Iguazu hotelis Alexander, lai arii nav pats baisaakais manaa muuzhaa (hostelis par 13 eiro naktii netaalu no Lionas stacijas ar nolietotajaam armijas gultaam un nozaagjeeto poda malu, lai vareetu aiztaisiit tualetes durvis ir mans all time favorite), neljauj saprast, kaa tas ieguvis veselas 6,6 balles ieksh Booking.com. Vieniigais izskaidrojums vareetu buut taads, ka viesniicas pirmais (nolaistais) staavs ir pakalpojumu bizness avioliinijaam, lai izmitinaatu nokanceleeto reisu pasazhierus un tie jau neatstaaj komentaarus, jo viesniicu pashi nav rezerveejushi. Lai nu kaa, palagi, lai arii izdilushi un vietaam cauri, bija tiiri, un mums peec 6 stundaam lidostaa, kas pavadiitas viltus ceriibaas, ka, neskatoties uz iespaidiigo veetru, reiss no Buenosairesas atlidos, lai aizvestu muus atpakalj uz galvaspilseetu, galvenais bija ieguut liimenisku staavokli un tas, ka numurinsh nav remonteets peedeejos 15-20 gadus, bija gandriiz vienalga.

(5 raksta | ir doma)

Comments:

blond / 30. Oktobris 2010@18:12
Nu, pirmkārt 6.6. nav daudz. Es nekad nepaliktu hotelī ar 6.6 punktu vērtējumu booking,comā. 8 punktu vērtējums, savukārt, var būt gan 2*, gan 5* hotelim, ja tas attaisno kaut kādas ceļotāja ekspetācijas. Ja viņš ir iecerējies apmesties labā 3* hotelī, bet tas drīzāk izrādās tuvu 4 zvaigznēm, viņš iedos visus 9 vai 10 punktus.
Bet, tas arī būtu pārāk vienkārši un skaisti, ja tā būtu. Tev, diemžēl, jāņem vērā vēl arī tas, ka cilvēkiem ir absolūti citas prasības un gaume kā Tev. Viens, varbūt, visu vērtē tikai no location pozīcijām. Citam netīrībā ir sūdds, jo viņš pats dzīvo miskastē. Citam ir slikta gaume. Citi ir draņķīgi cūkas, kas dzīvē neko labu av redzējuši, bet viesnīcā tad piesienas visam pa pilnu rubli, visādi tādi kundziņi, kuri domā, ka par 40 EUR viņiem pienāktos dzīvot vismaz pilī. Ir tādi, kas novērtē par augstu un tādi, kas novērtē par zemu. Tāpēc Tev, rezervējot hoteli, ja tā nav tikai vienas nakst pietura, ir jāizlasa daudz, daudz atsauksmju, jāapskatās vēl hoteļa mājas lapa, un tikai tad tu varēsi izdarīt kaut kādus secinājumus, kam par 70% cerības būt patiesiem. Vienīgais labums, ka booking comā nevar uzrakstīt falšu atsauksmi, jo tikai un vienīgi klients, kas rezervējis tieši caur viņiem (tātad - ne citu viesnīcu pārspēlētie, piemēram) var uzrakstīt atsauksmi, jo viņam pats boocing coms atsūta linku. Atšķirībā no tripadvisora, kur var rakstīt katrs, kaut vai pašas viesnīcas nakts portjē no darba brīvajā laikā. Tāpēc tripadvisorā var gadīties tā, ka jaunai viesnīcai ir 500 atsauksmes un visas izcilas. Nu, lūk. Varbūt noderēs padoms nākamiem ceļojumiem.
Te ir raksts par šo tēmu NYT: http://www.nytimes.com/2010/10/26/business/26hotels.html?_r=1&ref=technology
(Reply to this) (Thread) (Link)
wowow / 30. Oktobris 2010@22:49
Es zinu, ka 6,6 nav daudz :) Un nemaz nezheelojos, tikai taa latviski pagauzhos :)
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
wowow / 30. Oktobris 2010@22:52
Ja pats, nevis Aerolineas argentinas, buutu izveeleejies to viesniicu, tad gan buutu nikns kaa lapsene
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
blond / 31. Oktobris 2010@02:50
es jau neko, tikai dalos pieredzē. un arī man ar visu savu piesardzību gadās kļūdīties.
(Reply to this) (Parent) (Link)
wowow / 31. Oktobris 2010@01:51
un pirmo (plaanoto) nakti Iguazu pavadiiju piemiiliigaa 8,3 ballju viesniicinjaa divas kvadras no hotel Alexander, viesniicaa saimnieko itaalis un vinja maminja saimnieko virtuvee, kas izskaidro nezheeliigi labo tiramisu
(Reply to this) (Parent) (Link)
blog counter