Nu, pirmkārt 6.6. nav daudz. Es nekad nepaliktu hotelī ar 6.6 punktu vērtējumu booking,comā. 8 punktu vērtējums, savukārt, var būt gan 2*, gan 5* hotelim, ja tas attaisno kaut kādas ceļotāja ekspetācijas. Ja viņš ir iecerējies apmesties labā 3* hotelī, bet tas drīzāk izrādās tuvu 4 zvaigznēm, viņš iedos visus 9 vai 10 punktus.
Bet, tas arī būtu pārāk vienkārši un skaisti, ja tā būtu. Tev, diemžēl, jāņem vērā vēl arī tas, ka cilvēkiem ir absolūti citas prasības un gaume kā Tev. Viens, varbūt, visu vērtē tikai no location pozīcijām. Citam netīrībā ir sūdds, jo viņš pats dzīvo miskastē. Citam ir slikta gaume. Citi ir draņķīgi cūkas, kas dzīvē neko labu av redzējuši, bet viesnīcā tad piesienas visam pa pilnu rubli, visādi tādi kundziņi, kuri domā, ka par 40 EUR viņiem pienāktos dzīvot vismaz pilī. Ir tādi, kas novērtē par augstu un tādi, kas novērtē par zemu. Tāpēc Tev, rezervējot hoteli, ja tā nav tikai vienas nakst pietura, ir jāizlasa daudz, daudz atsauksmju, jāapskatās vēl hoteļa mājas lapa, un tikai tad tu varēsi izdarīt kaut kādus secinājumus, kam par 70% cerības būt patiesiem. Vienīgais labums, ka booking comā nevar uzrakstīt falšu atsauksmi, jo tikai un vienīgi klients, kas rezervējis tieši caur viņiem (tātad - ne citu viesnīcu pārspēlētie, piemēram) var uzrakstīt atsauksmi, jo viņam pats boocing coms atsūta linku. Atšķirībā no tripadvisora, kur var rakstīt katrs, kaut vai pašas viesnīcas nakts portjē no darba brīvajā laikā. Tāpēc tripadvisorā var gadīties tā, ka jaunai viesnīcai ir 500 atsauksmes un visas izcilas. Nu, lūk. Varbūt noderēs padoms nākamiem ceļojumiem.
Te ir raksts par šo tēmu NYT:
http://www.nytimes.com/2010/10/26/business/26hotels.html?_r=1&ref=technology