- 2005.05.27, 22:09
- Wow, iekš Stockmann jogurts Gefilus, kas visu laiku konkurēja ar Baltā Bio jogurtu tagad maksā Ls 0.55 ! (Bio jogurts ir joprojām 40 santīmi).
Kas notiek?! Izdomājuši no Ls 0.40 fiksi pacelt uz Ls 0.55 un pavērot pieprasījuma elastīgumu? Sorry, neiznāks, virs 40 santīmi jogurts nav to vērts. Tad lietā tiek likta kefīra paka, capeesh?!
(Starp citu akcijas ietvaros Nakts biezpiena sieriņi ir atkal 13 santīmi. Atcerieties, pēc akcijas viņi maksās Ls 0.18 vai varbūt Ls 0.20 ). - 13 rakstair doma
- 27.5.05 22:53 #
-
he hehe, šis ir labs. tagad skriešus uz veikalu un jāpērk tie biezpiena sierinji :)
- Atbildēt
- 28.5.05 00:59 #
-
man vienmēr ir bijusi doma - organizēt kāda nebūt produkta nepirkšanas kampaņu. ne jau tāpēc, ka es kautko ienīstu - vienkārši paskatīties, kas izmainītos, ja kautko nepirktu. un vai reāli var regulēt tirgus cenas - paceļ sieriņu cenas par santīmu, hrjas - un nedēļu vērojam būtisku pieprasījuma krišanos. un otru nedēļu. un tad noskaidrot, kurš piekāpjas un kurā brīdī. būtu man pāris ļimoni vai kāds brīvāks brīdis, noteikti pamēģinātu.
pavisam noteikti būtu vērts ar mobilkām. iznāk jaunais ūberkūlais modelis ar pimpja kasītāju un zilā zoba šmīkstkubalu, bet neviens īsti nepērk. un konkurentu jauno modeli ar piskumfubli - arī nepērk. un nākamos modeļus arī nepērk, tikai pensionāri ņem akcijās par vienu latu. bļa, vot zasada-to, a ? - Atbildēt
- 28.5.05 02:26 #
-
ar mobilajiem ir grūti - tos cilvēks pērk reizi dažos gados, tā ka organizēties nevarētu.
bet ar pārtikas precēm tiešām darētu. ekonomikā to sauc par pieprasījuma elastīgumu (neelastīgs pieprasījums ir tāds, kur produkts tiek pirkts neskatoties uz cenas izmaiņām).
mēs viņiem parādītu absolūtu elastīgumu: santīms klāt pie cenas - huju, viss. neviens vairs nepērk. - Atbildēt
- 28.5.05 22:13 #
-
vajag noformulēt, kā ietekmēt pircējus. no Suvorova atceros, ka iedarbīgs līdzeklis ir vecās, labās baumas - bez pierādījumiem, bez seguma. Vispirms - organizēt sūdzības veikalā par sieriņu kvalitāti, iesniegums PTACam un publikācijas interneta portālos. Lai radītu patiesuma efektu un nespīdinātu savus cilvēkus pie veikala vadības, PATCā un TV un paredzot iespējamo cietušo ekspertīzi, vajag sarūpēt faktu - neizteksmīgas ārienes cilvēks dažos veikalos konkrētā ražotāja sieriņos iešpricē caurspīdīgu un pļūtīšanu izsaucošu vielu. Kurš gan steigs pirkt akcijas sieriņus, kurus rāda ziņās un ne jau sadaļā " Saules taka" ?
Entry level completed.
Entering next level.... - Atbildēt