missalise |
Es ieteiktu iesniegt prasību Airbaltic (cc PTAC) pamatojoties uz šo ES regulu: https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_Co
Es to esmu izmantojusi un saņēmusi kompensāciju. Ne no Airbaltic, bet no citas aviokompānijas.
Airbaltic var censties nepiķot, bet tehniskas problēmas nav nekāds act of god, bet gan pašu nolaidības vai sūdīgas kvalitātes lidmašīnas iepirkuma rezultāts, tā kā viņiem būtu jāpiķo.
Es jau atsaucos uz tās regulas 7.pantu, bet nu tā regula ir tik murgaini sarakstīta, ka ar vienu izlasīšanas reizi tur nepietiek, jālasa cauri vairākas reizes.
Bet transfērs un viesnīca bija bez maksas?
Nu jā, tad jau normāli. Neaizmirsīsim, kādas cenas ir jebkurā lielā pilsētā pie lidostām. Katrā ziņā, es labāk patērētu kaut kādus eiro lidostā, lai paēstu, nevis izbaudītu, kā ir krist lejā, jo kādam tehniķim šķita, ka būs jau ok, nav ko piekasīties, ka šasijas varētu neizlaisties.
Nedomāju, ka ir vērts (jēga) tērēt laiku ar AB, viņiem juristi ir katrā nodaļā, priekšā un pakaļā. Ja pateica, ka nē, tad nē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||