Jul. 7th, 2017 @ 02:26 pm (no subject)
AirBaltic, protams, man neko nemaksā par to reisa atcelšanu - jo tas radies lidmašīnas tehnisko problēmu dēļ. Tad nu es tos čekus par paiku Minhenes lidostā iesniegšu IFam, kurā es nopirku ceļojuma apdrošināšanu - kā reiz arī par gadījumiem, kad reisi tiek kavēti vai atcelti. Neliela nauda arī ir nauda.
About this Entry
[User Picture Icon]
From:[info]mazeltov
Date: July 7th, 2017 - 03:45 pm
(Permanent Link)
Es ieteiktu iesniegt prasību Airbaltic (cc PTAC) pamatojoties uz šo ES regulu: https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_Compensation_Regulation_261/2004

Es to esmu izmantojusi un saņēmusi kompensāciju. Ne no Airbaltic, bet no citas aviokompānijas.

[User Picture Icon]
From:[info]mazeltov
Date: July 7th, 2017 - 03:47 pm
(Permanent Link)
Airbaltic var censties nepiķot, bet tehniskas problēmas nav nekāds act of god, bet gan pašu nolaidības vai sūdīgas kvalitātes lidmašīnas iepirkuma rezultāts, tā kā viņiem būtu jāpiķo.
[User Picture Icon]
From:[info]missalise
Date: July 7th, 2017 - 11:19 pm
(Permanent Link)
Es jau atsaucos uz tās regulas 7.pantu, bet nu tā regula ir tik murgaini sarakstīta, ka ar vienu izlasīšanas reizi tur nepietiek, jālasa cauri vairākas reizes.
[User Picture Icon]
From:[info]di_wine
Date: July 7th, 2017 - 09:18 pm
(Permanent Link)
Bet transfērs un viesnīca bija bez maksas?
[User Picture Icon]
From:[info]missalise
Date: July 7th, 2017 - 11:17 pm
(Permanent Link)
Jā.
[User Picture Icon]
From:[info]di_wine
Date: July 8th, 2017 - 01:24 am
(Permanent Link)
Nu jā, tad jau normāli. Neaizmirsīsim, kādas cenas ir jebkurā lielā pilsētā pie lidostām. Katrā ziņā, es labāk patērētu kaut kādus eiro lidostā, lai paēstu, nevis izbaudītu, kā ir krist lejā, jo kādam tehniķim šķita, ka būs jau ok, nav ko piekasīties, ka šasijas varētu neizlaisties.
Nedomāju, ka ir vērts (jēga) tērēt laiku ar AB, viņiem juristi ir katrā nodaļā, priekšā un pakaļā. Ja pateica, ka nē, tad nē.