Zuzannas domas - [entries|archive|friends|userinfo]
Zuzanna

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[11. Maijs 2007|23:55]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Un atkal Apollo ziņo par kārtējo gadījumu, kad pazudušais bērns ir atrasts nogalināts. Tiek klusēts par izvarošanu, bet nu šaubos, vai kāds gūst baudu tikai no bērna nogalināšanas. Man sāp sirds par šiem bērnu pazušanas gadījumiem un daudzajiem skumjajiem iznākumiem. :`(
Linkir ko teikt?

Comments:
From:[info]alicvein
Date:12. Maijs 2007 - 00:12
(Link)
Nav oficiāla info par izvarošanu. Ja rakstītu visas baumas būtu gan ko pabēdāties.
From:[info]zuzanna
Date:12. Maijs 2007 - 00:14
(Link)
Oficiālā informācija pagaidām ir visai skopa, jo izmeklēšana vēl ir procesā.
From:[info]alicvein
Date:12. Maijs 2007 - 00:17
(Link)
Par to arī ir runa. No Tevis rakstītā nesapratu vai
apollo slikts,ka klusē par baumām, vai traki,ka ir tādi,kas vainojami pie bērnu pazušanas vai kas cits.
From:[info]zuzanna
Date:12. Maijs 2007 - 00:25
(Link)
Nē, es Apollo nevainoju. Es tikai pati izsaku savu versiju, kuru pagaidām neviens nav apstiprinājis. Traki ir, ka bērni pazūd un pēdējā laikā tiek atrasti tikai izvaroti un nogalināti. Un ir briesmīgi, ka ir cilvēki, kas kaut ko tādu spēj nodarīt diezgan bezpalīdzīgam bērnam. Labi, ka meitene Jelgavā tomēr pati gribēja aiziet no mājām un tajās 36 prombūtnes stundās ar viņu nekas slikts nenotika.
From:[info]alicvein
Date:12. Maijs 2007 - 00:29
(Link)
Man /diemžēl/ ko tādu jāuzzina ik dienas. Turklāt vēl par to jāraksta. Tādās jomās par ciniķi grūti kļūt pat man. Protams lielākajai daļu ir nosliece uz klaiņošanu, bet ir arī pilnīgi pretstati. Justīni tiešām žēl.
From:[info]zuzanna
Date:12. Maijs 2007 - 00:40
(Link)
Es šobrīd laimīgā kārtā tikai patērēju sagatavoto informāciju, tāpēc zinu tikai tik daudz, kas nokļūst ziņās. Tiešām žēl.
From:[info]alicvein
Date:12. Maijs 2007 - 00:47
(Link)
Un Tava laime, ka tā. Pēdējā laikā mākslīgi izveidojusies situācija - laba ziņa vairs nav ziņa. Un šādu uzstādījumu izveidojis lasītājs/komentētājs.
From:[info]zuzanna
Date:12. Maijs 2007 - 00:50
(Link)
Mjā - laba ziņa neizraisa tik daudz emociju, ziņa netiek komentēta un tad liekas, ka pēc komentāru daudzuma taču redzams - sliktās ziņas vairāk aiziet.
From:[info]alicvein
Date:12. Maijs 2007 - 00:58
(Link)
Jā, šiem vajag asinis, jēlības un baumas.
From:[info]alicvein
Date:12. Maijs 2007 - 00:31
(Link)
Un, cita starpā, šī versija nav jaunums ņemot vērā apstākļus kā/kur meiteni atrada.
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:12. Maijs 2007 - 00:49
(Link)
šausmīgākais jau ir tajā, ka procesu nekādi nevar ietekmēt. staigāsim apkārt un gaidīsim, kamēr pilsonis apsēžas uz elektriskā krēsla.
From:[info]alicvein
Date:12. Maijs 2007 - 00:52
(Link)
Protams, pastāv iespēja iemiesot sevī 'taisno tiesu' un apšaut puspasauli. Jēgas nekādas, bet gandarījums...
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:12. Maijs 2007 - 00:59
(Link)
nē, nu vot, ja es sākšu apšaut puspasauli, tajā vari taču vari būt arī tu vai zuzanna, vai ne?!
From:[info]zuzanna
Date:12. Maijs 2007 - 01:04
(Link)
un tad es vēl izrādītos līdzvainīga, jo atļāvu šādas runas savā žurnālā - mjā.
From:[info]alicvein
Date:12. Maijs 2007 - 01:07
(Link)
Par to jau ir runa. Tajā puspasaulē apšauto ļautiņu var gadīties arī pāris neģēļi, arī tu pats vai kāds bērns, kam vēl tīra sirds un prāts. Es vienīgi neveiksmīgi paironizēju par to, kur meklēt izeju.
Divas meitenes murgo kaut ko par pazudušu bērnu meklēšanas biedrību-un tad? Un policija, valdība, sabiedrība? Nav jau kam padomu prasīt.
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:12. Maijs 2007 - 01:16
(Link)
da nē, es ļoti skaidri redzu izeju. es vnk saprotu, ka nekāds cietums šos cilvēkus nepāraudzinās, ka tas ir bezjēdzīgi.
From:[info]zuzanna
Date:12. Maijs 2007 - 00:56
(Link)
Es te arī tikko palasījos komentārus pie tās pašas ziņas un viena no dominējošām domām - atcelt nāves soda moratoriju. Un vēl otra - runāt ar sīčiem, lai izvairās no svešiniekiem, nekāpj svešās mašīnās.
Nu var jau saaģitēt bērnu vecākus un visus, kam šī lieta rūp, rakstīt vēstules parlamentam un varbūt vēl kādiem orgāniem, tikai nez kāpēc man liekas, ka Latvijā tas nekādus rezultātus nedotu.
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:12. Maijs 2007 - 01:04
(Link)
es uzskatu, ka šos čuvakus var iebiedēt tikai nogalinot.
From:[info]zuzanna
Date:12. Maijs 2007 - 01:05
(Link)
Tu domā - nogalināt, izpildot nāves sodu?
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:12. Maijs 2007 - 01:07
(Link)
tieši tā es arī domāju
From:[info]alicvein
Date:12. Maijs 2007 - 01:11
(Link)
neviens noziegums nav tik smags un briesmīgs kā pret bērnu pastrādāts. es arī pilnīgi par nāves sodu. pat ar to ir par maz.
From:[info]zuzanna
Date:12. Maijs 2007 - 01:11
(Link)
es gribu domāt, ka tas kādu spēs atturēt no tāda nozieguma, tomēr - dziņa pēc asinīm un ... ir spēcīgāka par veselo saprātu, tāpēc nāves sods šajos gadījumos tiešām būs tikai katra konkrētā indivīda sods, bet bez noziegumu novēršanas funkcijas
From:[info]alicvein
Date:12. Maijs 2007 - 01:18
(Link)
Novēršanai - par novirzēm sterilizēt un ārā no kādas jaukas iestādes īpaši šādiem nelaist ārā pat tad,kad 200% pārliecība,ka bērniem netuvosies. Utopija. Šajā jomā runāt par noziegumu novēršanu ir tik pat bezjēdzīgi kā runāt par, piemēram, asv pilsoņu brīvību, kas ir tik nosacīta, jo šiem pārlieku uzspiests sabiedrības viedokļa nozīmīgums.
From:[info]divi_g
Date:12. Maijs 2007 - 08:34
(Link)
Afaik sterilizācija neatrisina problēmu, jo dzimumtieksmē "piedalās arī galva". Vismaz kko tādu atminos lasījis.
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:12. Maijs 2007 - 01:25
(Link)
kāda dziņa pēc asinīm? es skaidroju to, ka nekas, NEKAS nespēs atturēt konfekšonkuli no tā, ko viņš dara, viņu var izmainīt tikai ar lodi galvā. un tas ir vienīgais veids, kā novērst ļoti, ļoti nepatīkamo. cita vienkārši nav. mēs varam uzspēlēt demokrātos un stāstīt ilgi un pārliecinoši sev, ka 15 gadi kamerā cilvēkus izmaina, vai arī pretējā gadījumā skraidīt ar piščiku pakaļ mudakam, taču daudz labāk ir, lai valsts to visu izdara tavā vietā.
From:[info]alicvein
Date:12. Maijs 2007 - 01:34
(Link)
Vārds vietā. Par noziegumu novēršanu var domāt tikai vairāk rūpējoties par bērniem, jo tos tipus, kuriem tādas noslieces nevar 'salabot'. Tādēļ no tiem jāatbrīvojas. Tā arī ir nozieguma novēršana-šī cilvēka nākamā iespējamā nozieguma novēršana. Paši jau nešausim, jo neapdomības, entuziasma vai citu lietu vadīti varam
netrāpīt,
trāpīt neīstajam,
apšaut cits citu
From:[info]divi_g
Date:12. Maijs 2007 - 08:35
(Link)
Nu kāpēc... Novērsīs konkrētā indivīda eventuālos noziegumus.
From:[info]zuzanna
Date:12. Maijs 2007 - 08:37
(Link)
Nu vēl jau var iesēdināt uz mūžu bez tiesībām uz apžēlošanu.
From:[info]divi_g
Date:12. Maijs 2007 - 08:53
(Link)
Cietums var sabrukt, valdības var mainīties...
From:[info]zuzanna
Date:12. Maijs 2007 - 08:55
(Link)
LNT filmu citē? Nu viss jau var notikt.
From:[info]divi_g
Date:12. Maijs 2007 - 08:33
(Link)
Mums nav moratorijs. Mums nāvessods ir atcelts, izņemot karu un ārkārtas situācijas.
From:[info]zuzanna
Date:12. Maijs 2007 - 08:36
(Link)
Ja? Es neesmu iedziļinājusies šajā tēmā, bet pat tekstā par Mūrnieces idejām attiecībā uz nāvessodu tajā pašā Apollo ir minēts moratorijs.
From:[info]divi_g
Date:12. Maijs 2007 - 08:53
(Link)
Tā LNT filma teica, un imho tā arī ir, cik pats atceros.
From:[info]zuzanna
Date:12. Maijs 2007 - 08:55
(Link)
Nu ja būs dienas laikā vairāk laika, pameklēšu kādus dokumentus šajā sakarā.

hackers counter system