Zum -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi

Novembris 10., 2018


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
19:19

(7 raksta | ir doma)

Comments:


[User Picture]
From:[info]zum
Date:10. Novembris 2018 - 23:19
(Link)
Es izdarīju iemaksu. Vispār man jau teica, kopš jaunie no vecajiem to veikalu pārņēmuši, tur visi iet uz grunti. Palicis tikai ārējais spožums. Es, kad aizbraucu, tur jauneklis pie galdiņa nodaļā ar paziņām klačojās. Tad izvēlējāmies krēslus un galdu, tad drukāja stundu pasūtījumu, es jau klusībā smējos. Es nopirku pie viņiem arī veļasmašīnu un saldētavu
Veļasmašīnu nepieslēdza, jo kaut lāds sūds trūkstot, pati braucu, irku un pieslēdzu, saldetava, kad ver vaļā, līgojas. Tā ir tagadējā vaciešu darba kultūra, vemt gribas.
Es mēģināšu anulēt, tikpat aukstā balsī, kā tā dāma klausulē pateikšu, ka vairs nevajag. Slikta serviss.
[User Picture]
From:[info]sw
Date:10. Novembris 2018 - 23:51
(Link)
Nu jā, te jautājums ir par to, vai viņi Tevi brīdināja par tik vēlu piegādi brīdī, kad veici pasūtījumu. Nezinu, kā Vācijā ir pieņemts, taču piegāde nākamajā gadā izklausās pēc hārdkora, par ko pircējs tomēr būtu jābrīdina.
[User Picture]
From:[info]zum
Date:11. Novembris 2018 - 00:24
(Link)
Decembra sākumā bija jāpienāk. Nu neko.
[User Picture]
From:[info]sw
Date:11. Novembris 2018 - 00:31
(Link)
Ja mainās piegādes noteikumi un Tev tas nav pieņemami, domāju, Tev ir tiesības atteikties, ņemot vērā to, ka tagadējā piegādes informācija atšķiras no tās, ko Tev sākotnēji deva. DE ir kaut kādi patērētāju aizsardzības biroji? Pa fikso kaut ko tādu atradu: https://www.verbraucherzentrale.de/beratung

> Go to Top
Sviesta Ciba