«iPod» mūzikas atskaņotāju ražotājs «Apple» trešdien atzina, ka viņu jaunākajam mūzikas atskaņotājam mēdz rasties «negaidītas kļūmes». Uz šādu paziņojumu kompāniju pamudināja lielais neapmierināto klientu sūdzību skaits. Šā mēneša sākumā prezentētais «iPod nano» ir kritizēts daudzos pasaules interneta resursos.
Arvien pieaugošā spiediena ietekmē «Apple» atzina, ka vairākiem «iPod nano» mūzikas atskaņotājiem ir uzstādīti bojāti ekrāni un neapmierinātajiem klientiem piedāvāja atdot viņu naudu vai apmainīt bojātos atskaņotājus. «Apple» noliedz, ka šī problēma būtu plaši izplatīta.
«Problēmas ar plīstošiem «iPod nano» ekrāniem ir reālas, bet nenozīmīgas un skar tikai nelielu daļu pārdoto atskaņotāju,» teica «Apple» mārketinga viceprezidents Fils Šllers. «Šī problēma ir skārusi mazāk nekā vienu procenta desmito daļu no visiem mūsu pārdotajiem «iPod nano». Šie gadījumi ir izņēmums, nevis izstrādes kļūda.»
Sūdzību skaits strauji pieauga pēc tam, kad kāds neapmierināts «Apple» klients izveidoja īpašu mājas lapu, lai izrādītu savu sašutumu, ka viņa «iPod nano» ekrāns saplīsa tikai dažas dienas pēc iegādes. Laika gaitā viņa lapa mobilizēja daudzus neapmierinātus patērētājus un parādīja, kāds spēks mūsdienās piemīt internetam.