Nu man liekas nav ne vainas, lai arī savādāki. Tāpat jau tu ar filtriem spēlējies, kamēr atrodi piemērotāko noskaņu konkrētajam pikčeram.
Nav jau tie Instagrama noteikumi tik ļoti atškirīgi no iepriekšējiem (bet kurš gan tos lasa vai ne?), vienkārši tie tika piedzīti pie Facebook noteikumiem un tas kas parādījās no jauna ir analogs Facebook noteikumiem tavam kontentam konstekstā ar sponsored stories. BTW Šodien jau Instagrams uzģenerējis apdeitu, lai lietotāji nesatraucas un ka viss tikšot paskaidrots labāk.
Tā kā es fliekrī esmu daudz senāk nekā instagramā un visi mani pikčeri tāpat tika dublēti uz fliekeri, pēc tam, kad fliekeris uztaisīja beidzot normālu lietojamu mobilo app vajadzēja tikai grūdienu lai pārceltos atpakaļ. Tādējādi būs par vienu online servisu mazāk, kurā prokrastinācijas brīžos kaut ko meklēt :)