Es nezinu, kāpēc. Es arī esmu no tiem, kas sāka iet skolā sešos gados. Nu principā jau nav vēl tie bērni īsti gatavi, abstraktās domāšanas iedīgļi sāk mosties tikai septiņos gados, mērķtiecīgums sešos gados ir vēl pilnīgi neattīstīts, disciplīna nožēlojama, uzmanību var koncentrēt ne ilgāk par 5-6 minūtēm. Gads tik mazam bērnam tomēr ir ļoti daudz, septiņgadīgs bērns ir pilnīgi savādāks nekā sešgadīgs, kam tiešām domāšana vēl ir bērnudārza līmenī. (Ar izņēmumiem! Es nevispārinu.)
Es nezinu, kādi ir tie apsvērumi, kāpēc tagad grib atkal ieviest skolu no 6 gadiem. Nezinu arī, kāpēc pirms pāris gadiem atgriezās pie skolas no 7 gadiem. Bet wowow ir pilnīga taisnība - izskatās, ka tas vajadzīgs, lai ļautiņiem būtu ko darīt. Man pašai nākamgad būs sešgadnieks. Biju domājusi, ka ies skolā pēc diviem gadiem, bet izrādās - jau nākamgad. Būšot pārveidotas visas skolu programmas, lai pirmā klase būtu maksimāli pietuvināta bērnudārzu videi. Būšot vieglāk mācīties, vairāk rotaļu, maigāks režīms utt. Nu un jēga ta kāda? Jēga, redz, esot tai pilnīgi mistiskajā un neko negarantējošajā idejā, ka skola esot jābeidz LĪDZ 18 gadiem. Pietiks kādam palikt uz otru gadu vai būt dzimušam gada beigās, lai viņš jau automātiski nepagūtu līdz 18 gadiem.